Meg lehetett a löburzséiersón.a 225öst miért nem lehet valahol megnézni? Ezmostmáraztán felháborító...
Jaa az mindjárt más...Meg lehetett a löburzséiersón.
Persze csak statikusan.
H 225M Gyakorlás 2023 Budapest
Ez már korábban is feltűnt, de a tavalyi év óta mind Szolnokon, mind pedig Budapesten jóval magasabban repülnek, mint a megelőző években.Most megy a főpróba.
a 225öst miért nem lehet valahol megnézni? Ezmostmáraztán felháborító...
Élőben meg még durvábban látszik a különbség...!Ennyit a szovjet teknyikáról....!13 percnél hogy áll a 225 mint ha odaragasztották volna...
Jobb mint a 40 éves tech? Nahát...Élőben meg még durvábban látszik a különbség...!Ennyit a szovjet teknyikáról....!
Őő nem én a mostani szovjet tekknyikára gondoltam....Jobb mint a 40 éves tech? Nahát...
Egyébként függeszkedéskor füstölt a H225M...Jobb mint a 40 éves tech? Nahát...

Ezen a füstösségen elgondokodtam.Egyébként függeszkedéskor füstölt a H225M...
Meg már ganés a borítás a gázelvezető mögött, Deeee amúgy jó.![]()
Mire gondolsz?És a helikoptergázturbinák üzemjellegétől nem is áll annyira távol a kormolás.
Én is így látom hogy a kiömlők elhelyezése miatt ilyen látványos a kormolás (pl. Mi-8-nál is középen van, de mintha úgy tűnne kevésbé van forgatva a törzs felé).Ezen a füstösségen elgondokodtam.
Ugyanis attól, hogy a franszoá gázturbina úgy füstöl, mint az orosz, még felmerül a kérdés, hogy vajon a jenki technika is füstös-e?
Merthogy mind az Apache, mind a Blackhawk, mind a Viper, mind a Venom, mind a Chinook kiömlője mögött nincs törzselem, amit összekenhetne.
A Stallion/Super Stallion/King Stallion esetében van, de ott a kiömlő jól ki van forgatva. De ha épp nincs, akkor kormos az is:
És a helikoptergázturbinák üzemjellegétől nem is áll annyira távol a kormolás.
Azért az üzemanyag is befolyásolja a kormolást., az adalékolás nagyon sokat számít.Ezen a füstösségen elgondokodtam.
Ugyanis attól, hogy a franszoá gázturbina úgy füstöl, mint az orosz, még felmerül a kérdés, hogy vajon a jenki technika is füstös-e?
Merthogy mind az Apache, mind a Blackhawk, mind a Viper, mind a Venom, mind a Chinook kiömlője mögött nincs törzselem, amit összekenhetne.
A Stallion/Super Stallion/King Stallion esetében van, de ott a kiömlő jól ki van forgatva. De ha épp nincs, akkor kormos az is:
És a helikoptergázturbinák üzemjellegétől nem is áll annyira távol a kormolás.
A helikopter gázturbinák normál üzemi tartománya általában 90% körüli fordulatszám.Mire gondolsz?
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..