@papi ,@Pogány
gaz-59037a.jpeg
 
Nem fér be keresztbe a váltó,ha hosszába rakod akkor meg a vezetőnek nem marad hely mert keskeny a teknő.
Tehát, a BTR nyolcvan meg úgy az egész BTR család egy szarul megtervezett gép.

Mondjuk ez után a BTR 70 már lehetett volna akár jobban kialakított is, de nem, még a 90 is ugyanezt a filozófiát követte volna. Majd a Boomerang lesz az BTR 152 után az első valóban jól megtervezett APC- jük, de ugyanígy javítgatják a BMP-3 hibáját is. Abba meg belegondolni is kár, hogy egy normálisan megtervezett BTR alapján mennyi mindent ki lehetett volna alakítani az alvázán.
BKQNz7j9pqAXmVQQ4ikvhs5v4K8j3G4N2Gq4X7sjGwHxK0RS-vd8awo-gbHhoJckfU2SyjmVPTflD8mofXZ2XXhzLuFyCzl5sTnCPROqkoNjMw

40 éve ezt így meg lehetett volna tervezni és ez nem utólag okoskodás, hiszen ott a BMP 1 meg 2 illetve a nyugati gépek.
Volgograd_Tractor_Plant_from_Russia_started_the_development_of_new_BMD-5_airborne_tracked_IFV_640_001.jpg
 
Tegnap egy hasonlóról loptam le a plató méretét. Ott még a motor feletti rész is kap egy második platót, oda szokták rakni a sofőr meg a kísérők cuccát.
b13e1c0afaef29178095c2e8e04fa2e9.jpg
Ez szerintem ugyan az,csak tettek a motortér fölé egy csomagtartót
Megnézném úszva.
Úszik,csak akkor kisebb a hasznos teher.És volt ilyen pl az angilus Saracen családban is
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány
Ez szerintem ugyan az,csak tettek a motortér fölé egy csomagtartót
Könnyen lehet, ugyanakkor megjegyzik a leírásában, hogy a motor felett található tároló csak korlátozottan használható, mert ha hozzá kell nyúlni a motorhoz, mindent le kell pakolni ahhoz, hogy a hátsó plató alatt található ajtókat fel lehessen nyitni. Arra nem tért ki az írás, hogy a hátsó platót le kell emelni, vagy az alja valamilyen módon eltávolítható vagy nyitható lenne.
c0f14bfebb5540958bc220962cfa441d.jpg
 
Picit megtornáztattad az egyébként is nagyon harmatos vagy inkább reálisabban nézve nem létező orosz tudásomat.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Nem hiába. :) Köszi.

Szépen megalkották ami nekem is az eszembe jutott, 1:1-ben. Azthiszem lehetne létjogosultsága.
 
Nem hiába. :) Köszi.

Szépen megalkották ami nekem is az eszembe jutott, 1:1-ben. Azthiszem lehetne létjogosultsága.
Egyébként 5 tonna a maximum amit elbír, a nagy plató 1,4 méter magasan van, a mérete pedig 3x2,75 méter.
Egyébként balfasz vagyok és visszavonom a 6 raklapot, jó lesz az 8-nak is. 2 sor hosszában 3 szélességben, meg 1 sor keresztben duplán. Feszítővassal, de épen be kell férnie.
 
Tehát, a BTR nyolcvan meg úgy az egész BTR család egy szarul megtervezett gép.

Mondjuk ez után a BTR 70 már lehetett volna akár jobban kialakított is, de nem, még a 90 is ugyanezt a filozófiát követte volna. Majd a Boomerang lesz az BTR 152 után az első valóban jól megtervezett APC- jük, de ugyanígy javítgatják a BMP-3 hibáját is. Abba meg belegondolni is kár, hogy egy normálisan megtervezett BTR alapján mennyi mindent ki lehetett volna alakítani az alvázán.
BKQNz7j9pqAXmVQQ4ikvhs5v4K8j3G4N2Gq4X7sjGwHxK0RS-vd8awo-gbHhoJckfU2SyjmVPTflD8mofXZ2XXhzLuFyCzl5sTnCPROqkoNjMw

40 éve ezt így meg lehetett volna tervezni és ez nem utólag okoskodás, hiszen ott a BMP 1 meg 2 illetve a nyugati gépek.
Volgograd_Tractor_Plant_from_Russia_started_the_development_of_new_BMD-5_airborne_tracked_IFV_640_001.jpg
Csak megcsinálták végül,a BTR87
IMG_0453-L.jpg

40+ éve megcsinálhatták volna
 
  • Tetszik
Reactions: krisss and Pogány
Egyébként 5 tonna a maximum amit elbír, a nagy plató 1,4 méter magasan van, a mérete pedig 3x2,75 méter.
Egyébként balfasz vagyok és visszavonom a 6 raklapot, jó lesz az 8-nak is. 2 sor hosszában 3 szélességben, meg 1 sor keresztben duplán. Feszítővassal, de épen be kell férnie.
Dupa 80x60cm
Eur 80x120cm
Angol 100x120cm
 
  • Tetszik
Reactions: Pogány