Tehát, a BTR nyolcvan meg úgy az egész BTR család egy szarul megtervezett gép.Nem fér be keresztbe a váltó,ha hosszába rakod akkor meg a vezetőnek nem marad hely mert keskeny a teknő.
Tegnap egy hasonlóról loptam le a plató méretét. Ott még a motor feletti rész is kap egy második platót, oda szokták rakni a sofőr meg a kísérők cuccát.
Megnézném úszva.Tegnap egy hasonlóról loptam le a plató méretét. Ott még a motor feletti rész is kap egy második platót, oda szokták rakni a sofőr meg a kísérők cuccát.
![]()
Ez szerintem ugyan az,csak tettek a motortér fölé egy csomagtartótTegnap egy hasonlóról loptam le a plató méretét. Ott még a motor feletti rész is kap egy második platót, oda szokták rakni a sofőr meg a kísérők cuccát.
![]()
Úszik,csak akkor kisebb a hasznos teher.És volt ilyen pl az angilus Saracen családban isMegnézném úszva.
Könnyen lehet, ugyanakkor megjegyzik a leírásában, hogy a motor felett található tároló csak korlátozottan használható, mert ha hozzá kell nyúlni a motorhoz, mindent le kell pakolni ahhoz, hogy a hátsó plató alatt található ajtókat fel lehessen nyitni. Arra nem tért ki az írás, hogy a hátsó platót le kell emelni, vagy az alja valamilyen módon eltávolítható vagy nyitható lenne.Ez szerintem ugyan az,csak tettek a motortér fölé egy csomagtartót
Picit megtornáztattad az egyébként is nagyon harmatos vagy inkább reálisabban nézve nem létező orosz tudásomat.Megnézném úszva.
Nem hiába.Picit megtornáztattad az egyébként is nagyon harmatos vagy inkább reálisabban nézve nem létező orosz tudásomat.
Egyébként 5 tonna a maximum amit elbír, a nagy plató 1,4 méter magasan van, a mérete pedig 3x2,75 méter.Nem hiába.Köszi.
Szépen megalkották ami nekem is az eszembe jutott, 1:1-ben. Azthiszem lehetne létjogosultsága.
Csak megcsinálták végül,a BTR87Tehát, a BTR nyolcvan meg úgy az egész BTR család egy szarul megtervezett gép.
Mondjuk ez után a BTR 70 már lehetett volna akár jobban kialakított is, de nem, még a 90 is ugyanezt a filozófiát követte volna. Majd a Boomerang lesz az BTR 152 után az első valóban jól megtervezett APC- jük, de ugyanígy javítgatják a BMP-3 hibáját is. Abba meg belegondolni is kár, hogy egy normálisan megtervezett BTR alapján mennyi mindent ki lehetett volna alakítani az alvázán.
![]()
40 éve ezt így meg lehetett volna tervezni és ez nem utólag okoskodás, hiszen ott a BMP 1 meg 2 illetve a nyugati gépek.
![]()
A transporter/tranzit plató a végén mindent visz ! LOLTegnap egy hasonlóról loptam le a plató méretét. Ott még a motor feletti rész is kap egy második platót, oda szokták rakni a sofőr meg a kísérők cuccát.
![]()
Nem fér be keresztbe a váltó,ha hosszába rakod akkor meg a vezetőnek nem marad hely mert keskeny a teknő.
Csak nem ugyanaz a motor és váltó van benne.![]()
Orrmotoros.
Nem az a durva, hanem a nagy plató úgy van kialakítva, hogy székeket is lehet rá csavarozni. 12 embert tud vinni, szóval egyben teherautó, egyben APC.A transporter/tranzit plató a végén mindent visz ! LOL
Nincs páncélozva.Nem az a durva, hanem a nagy plató úgy van kialakítva, hogy székeket is lehet rá csavarozni. 12 embert tud vinni, szóval egyben teherautó, egyben APC.
![]()
Nem is kell, mert az drága.Nincs páncélozva.
Egyébb.A BMP3 eredetileg a PT76 utódjának,könnyű hk-nak készült.Azért van háttul a motor.
Végül a Dragoon változat megoldotta a BMP3 konstrukciós gondjait is-csakhát lehetett volna azt eleve úgy tervezni.Dettó,mint a BTR87.Nyugodtan megcsinálhadták volna már 30 éve is.Nem is kell, mert az drága.
BMP 3 igen, de ez nem mentség, hanem igénytelenség.
Dupa 80x60cmEgyébként 5 tonna a maximum amit elbír, a nagy plató 1,4 méter magasan van, a mérete pedig 3x2,75 méter.
Egyébként balfasz vagyok és visszavonom a 6 raklapot, jó lesz az 8-nak is. 2 sor hosszában 3 szélességben, meg 1 sor keresztben duplán. Feszítővassal, de épen be kell férnie.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..