Lesz. Egyszer. Es akoor attervezik. Ezen mit nem lehet erteni...?nem , lynx ifv-t , mivel az a jármű alapja
Ami ez lenne, remelhetoleg. Vagy nem. Ezt probaljuk kitippelni.köszönöm, tudom, értem
de ebbe Neked mi az üres klisé?
olcsóbb eszközzel
Lesz. Egyszer. Es akoor attervezik. Ezen mit nem lehet erteni...?nem , lynx ifv-t , mivel az a jármű alapja
Ami ez lenne, remelhetoleg. Vagy nem. Ezt probaljuk kitippelni.köszönöm, tudom, értem
de ebbe Neked mi az üres klisé?
olcsóbb eszközzel
Illetve a kérdés, hogy mekkora munka és költség lenne az áttervezés egy kész járműre. A szerkezet szinte biztos erősödne a kisebb kubatúrával. De pl. a vezető munkahelyét biztos érinti.A kérdés, hogy ha TAM-hoz hasonló kialakítást kap a gép és alacsonyabb lesz, akkor mennyire növelhető a páncélvédelme.
a koncepció már megvan, a pontos mérnöki munka majd akkor kezdődik amikor lesz megrendelő , és ezen mit nem lehet érteni?Lesz. Egyszer. Es akoor attervezik. Ezen mit nem lehet erteni...?
ez nem az , és soha nem is lesz azAmi ez lenne, remelhetoleg. Vagy nem. Ezt probaljuk kitippelni.
Ergo a merkavák vagy akár az átépített t 72 esek is potensebb eszközök lennének, valószínűleg olcsóbban mint a lynx 120 asok.
A lynx eknek egy előnyük van az alkatrész azonossági mutatójuk marha magas a hazai gyártású lynx Ifv-kkel!
De a lényeg amit már többen leírtatok csőszporítás minél előbb bármivel.

Az összehasonlításra gondoltam a Centauroval. (abból is főleg a kettessel)Micsoda? Egy renderen kivul nem is lattunk semmit, semmilyen adatot nem tudunk igazan rola, de mar igy van? Ne farasszatok mar ezekkel a lozungokkal, komolyan.
A fel eletem azzal toltom, hogy non-technical emberek hangzatos, de zavaros szovegeit meg elkepzeleseit konkret mernoki speckokra forditom, amit utana meg tudok epiteni, es vica versa. Ez itt tokeletes peldaja volt az ures kliseknek, mikozben, ugye, nem is ez volt a kerdes (hanem amit @Pogány is eroltet joggal, a tuzero.)
Amikor mindenki tankot akar venni és a Leóra sokat kell várni, hogyhogy senki sem akar venni Merkavát??Ergo a merkavák vagy akár az átépített t 72 esek is potensebb eszközök lennének, valószínűleg olcsóbban mint a lynx 120 asok.
A lynx eknek egy előnyük van az alkatrész azonossági mutatójuk marha magas a hazai gyártású lynx Ifv-kkel!
De a lényeg amit már többen leírtatok csőszporítás minél előbb bármivel.


Merkava topik?Amikor mindenki tankot akar venni és a Leóra sokat kell várni, hogyhogy senki sem akar venni Merkavát??
Nem a Merkava értékéről akarok értekezni, hanem nem értem, ha ennyire triviális megoldás lenne a gondra, miért nem jut senkinek eszébe a típus? Hiszen itt olyan sokan jól informáltak vagytok, hogy jobb is, olcsóbb is, meg lenne azonnal.![]()
Mondjuk eleinte a Parducra olyan fantaziarajzok jelentek meg,amik egy Lynx futomuves Merkava szeruseget abrazoltak.Ha ráraksz egyet egy 72-esre pont annyit dob rajta azon is.
A kérdés, hogy ha TAM-hoz hasonló kialakítást kap a gép és alacsonyabb lesz, akkor mennyire növelhető a páncélvédelme.
Szerintem csak azt láttatok bele a rajzokba amit szerettetek volna.Mondjuk eleinte a Parducra olyan fantaziarajzok jelentek meg,amik egy Lynx futomuves Merkava szeruseget abrazoltak.
De szerintem a szukseges pancel sulyat egyszeruen nem birja el a Lynx alvaz, és a hajtaslancot us cserelni kene hozzá.Lenyegeben egy uj argany lenne a vége,ha felfejlesztenek hk szintre.
Szerintem
Ugyan dehogy. 50 tonnaig jo a Lynx most is. Legalabb az alapadatokat olvasd mar el ket nagyivu narcisztikus okoskodas kozott...Mondjuk eleinte a Parducra olyan fantaziarajzok jelentek meg,amik egy Lynx futomuves Merkava szeruseget abrazoltak.
De szerintem a szukseges pancel sulyat egyszeruen nem birja el a Lynx alvaz, és a hajtaslancot us cserelni kene hozzá.Lenyegeben egy uj argany lenne a vége,ha felfejlesztenek hk szintre.
Szerintem
hát most se sokkal könnyebb.Ugyan dehogy. 50 tonnaig jo a Lynx most is. Legalabb az alapadatokat olvasd mar el ket nagyivu narcisztikus okoskodas kozott...
En vissza nem keresem,de meg ide a forumra is bekerultek a rajzok .Meg a benutatas előtt valamikor,aztan bemutattak ezt a Leo alvazas gépet.Hogy a rajzokat ki csinalta,azt nnemtudom.Igy utolag mar tudjuk,hogz falschok voltakSzerintem csak azt láttatok bele a rajzokba amit szerettetek volna.
sima elnagyolt koncepciós rajzok a fejlesztés ki tudja mikori szakaszából. Dunát lehet rekeszteni a hasonlókkal.En vissza nem keresem,de meg ide a forumra is bekerultek a rajzok .Meg a benutatas előtt valamikor,aztan bemutattak ezt a Leo alvazas gépet.Hogy a rajzokat ki csinalta,azt nnemtudom.Igy utolag mar tudjuk,hogz falschok voltak
Amikor mindenki tankot akar venni és a Leóra sokat kell várni, hogyhogy senki sem akar venni Merkavát??
Nem a Merkava értékéről akarok értekezni, hanem nem értem, ha ennyire triviális megoldás lenne a gondra, miért nem jut senkinek eszébe a típus? Hiszen itt olyan sokan jól informáltak vagytok, hogy jobb is, olcsóbb is, meg lenne azonnal.![]()

hát most se sokkal könnyebb.

Nem, inkabb ez a nepbetegseg, ez a kinos strawman vitastilus, amikor keptelenek vagytok anelkul vitazni, hogy ne probalnatok azonnal valami mast a szajaba adni a masiknak.Igazából majdnem bármi értelmesebb a Lynx 120-nál. Teljesen egyet értek veled.
Ráadásul megint nem létező dolgokról álmodoznak egyesek. Ez valami nép betegség lehet, hogy egyesek nem létező dolgokat akarnak folyton vásárolni![]()
A T-72 elvisz egy 8 fős lövészrajt minden felszerelésével együtt?De legalább úgy nehezebb a Lynx a T-72A-nál, hogy megközelti azt páncélzatban? Vagy erről szó sincs....![]()
Pontosan.Amúgy a lynx alváz elvileg 54 tonnáig hízlalható.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..