El kell hogy szomorutsalak mert ha lett volna hatckocsi akkor a saven belul igenyeltuk volna pattogott egy par ilyen labda szamunkra de 1: a kovi 10 evben 44 hatckocsival szamolhatsz nem prio a tobb 2: az rm-el olyan hideg es eossz lett a viszony hogy a kovetkezo evekben valami csodabak kell tortennie hogy meg gondolja magat a politikai vezetes es sajat zsebbol nem safebol kirva dragan vegyen megint egy prototipust.
Ez amit le irtam ugy gondolom mar nem olyan titkos de a kincstari optimizmusod miatt muszály most mar le irnom, hatha le hozlak a realititas talajara de ha a vagyaidat tukrozi megszolalasod kf51 teren akkor ezt is elengeded a fuled mellett…hozza tennem minimum 1zlj harckocsi szerintem kell de nem lesz.
Azért szamolj az A4esekkel is.
Szíjjártó 1 hónapon belül kétszer haknizott a Rheinmetallnál, Zalában és Szegeden is.
(tudod a törökök sem állnak velünk szóba, aztán mégis szerződgetnek a 4iGvel)
A gazdaság, védelmpolitikai döntések sosem szerelmi viszony alapján jönnek.
Ráadásul ott a NER is, mind a zalai, mind a palotai cégben. Ahova az RM döntése nyomán kerülhetett be.
Most abba bele sem megyek hogy a 4iG egyik legnagyobb tulajdonosa a a Rheinmetall és a fentieken kívül is vannak közös cégeik. Van itt összefonódás, csak vki győzze követni.
Sajnos tovább nem látni, mert a Rheinmetall tulajdonosi szerkezete ismeretlen, olyan elaprózott arányban, ezzel szemben olyan világméretű, a tulajdonosukat nem megismerhető befektetési alapok birtokolják. Valszeg ez nem véletlen.
( Dehát ezt már senki soha nem firtatja, elég a
a keletioligarchák fejének felmutatásánál megállni, följebb már nem lő senki, hisz még kiderül az ő lapja is onnan kapja a pénzt.)