Háát az AW-101 szódával esetleg elmegy. Amit nagyon hiányolok az némi fegyverzet róla. Az az 1 szem oldalgéppuskás esetleg ami szóba jöhet elég gyér védelem + támogatás.
Az ára kb 30 guriga szóval úgy 3 Mi-17 ára...
<blockquote rel="antigonosz">Háát az AW-101 szódával esetleg elmegy. Amit nagyon hiányolok az némi fegyverzet róla. Az az 1 szem oldalgéppuskás esetleg ami szóba jöhet elég gyér védelem + támogatás.
Az ára kb 30 guriga szóval úgy 3 Mi-17 ára...
Az orosz vonalat én elfelejteném. Ár/érték arányban talán a legrosszabb, az alap helire túl sokat kellene még költeni és a logisztika is kérdéses... és mi egy másik táborba tartozunk...A mostani technikát legkésőbb közép távon kifuttatnám...
Amikor ,annak idején az AW-101-et felvetettem, hát nagyon le lettem hurrogva, hogy nagy , drága ,3 hajtómű, stb.
Ha a lengyelek kiválasztják és gyártani fogják, akkor szerintem nyugodtan megvehetnénk az AW149M-et. A típus a 189-esen alapszik, ami már kiforrott. Ráadásul a 139-es továbbfejlesztése, amiből már 700-800 darabot eladtak...
Ráadásul a 139-es továbbfejlesztése, amiből már 700-800 darabot eladtak...
Az AW101 tényleg túl nagy. És leginkább tengerészeti, távoli területeken (pl. tengerek felett) alkalmazott kutató-mentő és CSAR feladatokra használják. Szállító konfigurációról én csak a RAF esetében tudok, de az teljesen más tészta, mint a MH... ugyanúgy túl sokat tud nekünk, mint az NH-90...
A tűztámogató változatú Kiowák igazi katonai gépek. Talán nem lenne hülyeség rendszeresíteni néhány sima géppel együtt. Most úgyis kivonnak egy csomót belőlük...
Háát az AW-101 szódával esetleg elmegy. Amit nagyon hiányolok az némi fegyverzet róla. Az az 1 szem oldalgéppuskás esetleg ami szóba jöhet elég gyér védelem + támogatás.
Amúgy echte civil gép nem jó? Lefessük és már katonai is.
 D
D <blockquote rel="pela3">Nézd meg a hozzászólásom és látod.
 Nézd csak meg hol vannak a felfüggesztési pontok, az még előre lóg ám az 70 cm-t (kb ennyire tippelem, de ha valaki megmondja a típusát kiszámolhatjuk,hogy mennyit lóg előre.)
   Nézd csak meg hol vannak a felfüggesztési pontok, az még előre lóg ám az 70 cm-t (kb ennyire tippelem, de ha valaki megmondja a típusát kiszámolhatjuk,hogy mennyit lóg előre.)<blockquote rel="pela3"><blockquote rel="GrGLy"><blockquote rel="pela3">
<blockquote rel="pela3"><blockquote rel="GrGLy"><blockquote rel="pela3">
 De a mai Magyar valóságot figyelembe véve ( semmit sem veszünk ) szerintem csak egy típus beszerzésére van reális lehetőség.  EC135, EC145T2, Mentők már használják, tapasztalat van velük. ~20-30 db-al lelehetne fedni a teljes magyar helikopteres igényt, mentő, rendőrség, katasztrófavédelem, honvédség könnyű szállító, tankelhárító rakétával, akár még "harci" képesség is lenne
 De a mai Magyar valóságot figyelembe véve ( semmit sem veszünk ) szerintem csak egy típus beszerzésére van reális lehetőség.  EC135, EC145T2, Mentők már használják, tapasztalat van velük. ~20-30 db-al lelehetne fedni a teljes magyar helikopteres igényt, mentő, rendőrség, katasztrófavédelem, honvédség könnyű szállító, tankelhárító rakétával, akár még "harci" képesség is lenne Közepesnek meg maradnának a MI 17-ek. Nem csoda, de ha tényleg a föld felett csak 5 centivel gondolkodunk, szerintem nem nagyon más megoldás.
 Közepesnek meg maradnának a MI 17-ek. Nem csoda, de ha tényleg a föld felett csak 5 centivel gondolkodunk, szerintem nem nagyon más megoldás.Én úgy gondolom, ha majd tudunk jobbat gyártani, akkor fikázzunk másokat, addig viszont ne!
Az AW-nek vannak katonai gépei,igen. De abból mennyi is a SAJÁT tervezésű,amivel sikereket értek el?
Közepesnek meg maradnának a MI 17-ek
 
	 
	A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..
