Meggyőztetek, hogy továbbra sem kell tartalékosnak állni.
A fene sem akarna reszelgetett kopórsóban harcolni.
Inkább kapjanak hilux-ot, ha már gidránra nem telik. Modern, kényelmes, nem ad hamis biztonságérzetet.
Nálam jobban szerintem nem nagyon van itt a fórumon ember, aki a BTR-eket jobban rühelli. Kétségtelenül elkúrt egy konstrukció a középső deszantterével, meg ultra 70-es évekbeli tekerős toronnyal, és olyan kezelőszervekkel, hogyha annak idején Guderian tábornok bele tudott volna nézni, akkor sírva röhögve fordul ki belőle.
Mindehhez alul van motorizálva, zabálja a gumikat, és még az sem biztos, hogy minden kanyarban le tudod lassítani.
Az előnye jelenleg, hogy elfogadható szintre lehetne hozni a fentebb írt módosításokkal. És ha itt kell hogy maradjanak a nyakunkon még évtizedes távlatban akkor 0-ra fogjuk írni az egészet. Teljes mértékig elveszítjük a jelenleg még meglévő minden pénzügyi értéküket. Én pedig pénzt szeretnék belőlük! A haderőfejlesztés szempontjából ez a legfontosabb.
Úgy viszont 0 az értékük, ha Nyírteleken a dzsindzsásban fognak a szétkanibalizált torzók szarrá rozsdálni.
A védelmük jelenleg tényleg nem növelhető, de ez elsősorban a harmatgyenge motornak, meg a korlátos futóműnek betudható.
A toronycserével, motorcserével csökkenthető a gép önsúlya, valamint a mozgékonysága. A megnyert potenciált páncélzat, vagy egyéb védelmi elemek felrakására lehet elhasználni. De ha csak a motorok korszerűbbek, és megbízhatóbbakká válnak, akkor is jól jártunk, mert kevesebb terhelés jut a garázsokban dolgozó technikusokra.
Ettől nem lesz egy Boxer, de az uralplatónál sokkal jobb még ez is....