[HUN] KF41 Lynx / Hiúz

Nekem az első ami feltűnt, az a döntött toronyfront, és hogy onnan a repeszek közvetlenül az APS érzékelőinek a dobozára fognak pattanni. Nincs bordázat, sem plusz védelem a doboz alján.
 
Nekem az első ami feltűnt, az a döntött toronyfront, és hogy onnan a repeszek közvetlenül az APS érzékelőinek a dobozára fognak pattanni. Nincs bordázat, sem plusz védelem a doboz alján.
Az nem az "APS érzékelője", hanem a 360 fokban körbe látást biztosító kamera rendszer. Attól még mondjuk sérülhet...
Ha jól tudom a tornyon nincs APS: testen lévő töltetek egy részét lövik ki felfelé a torony védelmére.
 
  • Tetszik
Reactions: endre and miltaccfd
Pedig az nem az indító cska egy tárolórekesz.
Jah én nem a Spike indítóra írtam, hanem arra, hogy nem harcszerűen fotózták az ausztrál gépet sem a promó képekhez sem.
Kb. mintha egy autógyártó a PR képein nyitva hagyná az üzemanyag töltő nyílását.
Azt tudom, hogy az ausztráloknál felfelé kiemelkedő indító van a torony tetején jobb oldalán.

Arra tudok még gondolni, hogy azért szállították így az említett lemez nélkül (úgy értem nem felszerelve) ide is a Lynxet, mert mint ahogy írtad is, azonnal tesztek kezdődnek, aminél kevesebbet adnak arra, hogy szép legyen.
 
Már meg is oldottam! :D
Teszt-csapat! Tessék jegyzetelni! Első pont a Pappergenek küldendő "1100 pontos javítási listán! :D


turret3.jpg
Szerintem inkább egy olyan elemet képzelj oda, mint egy láncvédő a bringákon:
res_44f54b7f727de899f2377da7269a3341.jpg
 
  • Tetszik
Reactions: Aladeen
A géppuska a gépágyú oldalán lévő dudorban van amihez a heveder vezet.
Ejjj... Gp a küzdőtéren kívül? Az akadályt a szent lélek fogja elhárítani? Újratöltést hogy oldja meg a személyzet, folyamatos heveder összekapcsolással?
Furcsa egy megoldás az tuti.
 
Arról beszéltek, hogy kilátszik a gépágyú, nem páncélozhatod le a hüvelykivető nyílást ez az oka.
Ez részletkérdés. A PUMA RCT-30-as tornyán nincs eltakarva, míg az ausztrál Lance tornyon meg el van:
Tudom ez nem puma, de RCT-30:
BOXER-IFV-KMW-004.JPG


Rheinmetall-Lynx-KF41_01-800x534.jpg

Utóbbi esetben sincs teljesen elzárva, csak egy borító lemezt raktak elé.
Bár biztos nem tett jót a torony súlyának, és ezzel állítólag küzdenek is az ausztrálok.

Megjegyzés:
Valaki korábban kérdezte, hogy hogyan fog a StrikeShielddal borított felületekre Barracuda "ruha" kerülni.
Na a fenti Boxer képen nagyon jól látszik, hogy mennyire miliméter pontosan le lehet korlátozni, hogy jármú különböző felületeire, pontosan hova, mi kerüljön.
 
  • Tetszik
Reactions: Venom85
Ejjj... Gp a küzdőtéren kívül? Az akadályt a szent lélek fogja elhárítani? Újratöltést hogy oldja meg a személyzet, folyamatos heveder összekapcsolással?
Furcsa egy megoldás az tuti.
Ha tovább olvasol, akkor rájössz, hogy nem lesz a hevedervezető sem szabadon...
Az meg arra van kitalálva, hogy ne akadjon el benne a heveder, ha nem éri sérülés.
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby
Nincs eltakarva, Tükrözve van az ausztrál teszt torony és a miénk.
OK-OK, ezt elfelejtettem, amikor a képet betettem, de ott sincs annyira szabadon, mint az RCT-30-on.
Az ausztrál másik oldala meg így néz ki:
CDS-Rheinmetall-LYNX-KF41-in-Australia--1024x768.jpeg

Persze itt is a szabadba peregnek a gépágyú hüvelyei, csak nem annyira nyitott a konstrukció.
Mégy egyszer: Engem nagyon nem zavar az sem, ha a kivető nyílás tök szabadon maradna.
Engem inkább csak a párhuzamosított géppuska hevedervezetőjének ennyire nyitott konstrukciója zavart.
De ahogy írtad is, arra van még egy lemez.
Szóval részemről lezárva.
 
Azt még nagyobb kockázat szerintem, hogy gépágyú teljes szerkezete védtelen oldalról...oda kell lőni az ellenségnek és máris használhatatlan a jármű.
turret2.jpg
Ne haragudj, de ezen nagyon jot nevettem... te tenyleg ennyire hulyenek tartasz mindenkit magadon kivul? :cool:

Amugy megis mi a banat lone be oda? Es hol? :eek:

Nem gyenge pont nem tudsz belőlni a gépágyúba ott.

Persze hogy nem. Teljesen illogikus lenne ilyesmi.
 
Nekem ez egy kicsit barkácsnak tűnik, de nyilvánvalóan végleges, mert a heveder körüli rész álcafestét kapott.
Nekem hiányzik egy kicsit a hevederről a borítás. Így egy kicsit sérülékenynek tűnik. Ha a gépágyú hüvelykivetője miatt ilye , akkor az azért orvosolható lenne.
Nekem kicsit az a gyanúm, hogy súlycsökkentési okai lehettek.
Vagy valami èrzèkelő vagy a stroke shild miatt.

Nem negativkodasbol de így akadajt sem kell gépen belülről elhárítani.:(
 
  • Hűha
Reactions: Törölt tag
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

A camo sem rossz. A rikító sárga a Petőfi laktanya sárga épületei között kifejezetten jól megtöri a jármű konturját.
Ügyes....
;)