K
kamm
Guest
Hogyne kellene légi szállítás, erről külön beszéltek többször is, hogy a missziós küldésekben önállóan részt kell tudnunk venni, azaz oda-visszavinni saját csapatainkat stb.
Minden egybites szerencsétlen átvette a fogalmatlan, gúnyolódó vadaskodast, hogy en fizetett Airbus PR vagyok, mert erőltetem az A400M-et, pedig pusztán az az egyetlen, amivel a jövőbeni láncos IFV-t helyszínre lehet vinni. Három gép egy hét alatt kényelmesen atdob egy szazadnyi erőt.
Drága, persze, de ha a politikai doktrina ezt kéri, akkor meg kell oldani. Amúgy érthető is, mert az ilyesmi szerepvállalás aztán kifizetődik gazdaságilag, méghozzá többszörösen, közben még felmerhetetlen éles tapasztalatot gyujtenek a katonak.
A másik alternatíva, ha eldontjuk, hogy csak kerekeseket küldünk ilyen helyekre, például Patriakat, akkor megúszható az itteni nagy kedvenccel, a vadonatúj brazil C-390-nel is, bár az még ott sem tart, mint az Atlas. Ráadásul az anyaceg instabil anyagi helyzete miatt várhatóan sokkal lassabban megy majd mindenféle hátralevő integráció rajta, mint a behemót, zsírosan kistafirozott összeuropai Airbusnal.
Ami biztos, hogy egyre nehezebbek lettek a harcjarmuvek, a kisebb rampasok mar nagyon limitált funkcionalitast adnak, egyikkel sem lehet elvinni semmilyen modern
harcjarmuvet, ami nálunk szóba jöhet.
A masik, hogy a mostani krízis is világossá tette, kellenek a 25-50t körüli szallitogepek veszhelyzetben, magyaran értelmetlen lenne 25 tonna alatti cargo kapacitásu szallitoszallitogepeket vennie az orszagnak, ha komolyan gondolja a missziós jövőt.
Minden egybites szerencsétlen átvette a fogalmatlan, gúnyolódó vadaskodast, hogy en fizetett Airbus PR vagyok, mert erőltetem az A400M-et, pedig pusztán az az egyetlen, amivel a jövőbeni láncos IFV-t helyszínre lehet vinni. Három gép egy hét alatt kényelmesen atdob egy szazadnyi erőt.
Drága, persze, de ha a politikai doktrina ezt kéri, akkor meg kell oldani. Amúgy érthető is, mert az ilyesmi szerepvállalás aztán kifizetődik gazdaságilag, méghozzá többszörösen, közben még felmerhetetlen éles tapasztalatot gyujtenek a katonak.
A másik alternatíva, ha eldontjuk, hogy csak kerekeseket küldünk ilyen helyekre, például Patriakat, akkor megúszható az itteni nagy kedvenccel, a vadonatúj brazil C-390-nel is, bár az még ott sem tart, mint az Atlas. Ráadásul az anyaceg instabil anyagi helyzete miatt várhatóan sokkal lassabban megy majd mindenféle hátralevő integráció rajta, mint a behemót, zsírosan kistafirozott összeuropai Airbusnal.
Ami biztos, hogy egyre nehezebbek lettek a harcjarmuvek, a kisebb rampasok mar nagyon limitált funkcionalitast adnak, egyikkel sem lehet elvinni semmilyen modern
harcjarmuvet, ami nálunk szóba jöhet.
A masik, hogy a mostani krízis is világossá tette, kellenek a 25-50t körüli szallitogepek veszhelyzetben, magyaran értelmetlen lenne 25 tonna alatti cargo kapacitásu szallitoszallitogepeket vennie az orszagnak, ha komolyan gondolja a missziós jövőt.
A láncos nem szokott úszni, nekünk pedig nem kell légi szállítani. Egyébként jó a hozzászólás.