Lehet jön vele egy újabb kerékpár szállítmány is! Mint a pzh-val! Büffel, Lynx, CsepelHa csak a kissebségi állampolgáraink szét nem szedik mire odaérne
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Lehet jön vele egy újabb kerékpár szállítmány is! Mint a pzh-val! Büffel, Lynx, CsepelHa csak a kissebségi állampolgáraink szét nem szedik mire odaérne
Mindenki "megtette tétjeit" - pár hét és kiderül milyen lesz a magyar Lynx torony. Nem érdemes többet rugózni ezen...Mi a bubanatrol beszelsz, meg mindig, fogalmam sincs. Egy torony van, a Lance 2, amire azt pakolnak, amit kérsz ill. kifizetsz. Az aussieknek custom csináltak egyet (jo rondat) az "előzetes" tesztre, mert kicsengettek.
Mi mindenkinél előbb járunk, mi mar megrendeltuk es kifizettuk a sorozatgyartast is, azaz qrvara nem valami standardot kellene kapnunk, plane nem az ingyenes szlovak demot, az baszarintana be, az aztan hetmerfoldes inkompetencia penne a MH részéről...
A miénk lesz a standard amit az ausztrálok tesztjei alapján alakítottak ki.
Én kiírtam Wikire mindkét infót (kisebb és nagyobb motort), azzal hogy majd elválik.Lehet hogy megnézte az Aladeen fórumtárs által szerkesztett Lynx IFV wiki szócikket ahová ez van írva?
Melyik Liebherr GmbH-nak? Liebherr-Ettlingen GmbH?Amúgy írtam a Leibherrnek is egy kérdést erről, de szartak válaszolni...
Kikerestem azt az illetékes Leibherr oldalán a kontaktoknál...A Liebherr-Werk Ehingen GmbH-nak?
Te kinek a csunyajat nezegeted képeken tévedésből?Megjött/megjöttek már a csúnyaság/csúnyaságok?
Ja, hat az egy heli, az elég könnyen libben ide-oda, ugye...Nem. Csak gondoltam ha már találgatunk hogy jött-e már vagy nem, egy vagy több jött-e, akkor az is kérdés hogy hová viszik először... az első H145-ösöknél is volt egy váratlan kitérő Budaörsre, hogy a nagyembereknek ne kelljen miatta sokat utazni.
Ez egy tervezet volt, aztán ehhez képest gyengébb motor megy most bele. De akár ez lehet egy későbbi fejlesztési potenciál.
Az Leopard A7V fajlagos teljesítménye: 16.6 kW/tAmúgy ez akár egy fontos kérdés is lesz a híres fejlesztési tartalékok és jövőorientáltság tekintetében!
Ez volt az eredeti tervben. A motortér mérete megmaradt? Tudom, hogy egy későbbi MLU program esetén lenne/lesz bőven bajunk a váltóval meg a hajtással... De jó lenne tudni, hogy idővel a nagyobb motortér megmaradt? Mert a két motor változatnál csak a magasság egyforma. És horizontálisan egy 517*76*- méretkülönbség van.
20 év múlva, amikor egy MLU program időszerű lesz, azt sem fogjuk tudni, hogy milyen motorok lesznek a kínálatban, de egy kérdést azért megér, hogy a híres sok fejleszthető tartalékban ez is benne van-e? (És valószínűleg nem kapunk rá választ, mert kedvenc németjeink agyvérzést kapnak, ha szűkebbre vették azóta a tervezésnél és most kitaláljuk, hogy de nekünk egy olyan motorra kell méretezni, amivel nem rendeljük meg és amihez nincs kidolgozva az erőátviteli rendszer beszerelése sem.)
Az viszont érdekelne, hogy egy olajban gazdag országot, mint Katart érdekelné-e az, hogy mi 1500 LE változatban szállítsunk és ahhoz érdemes-e a jelenlegi páncélozottságra kidolgozni. Azért egy 30 LE/t nagyon durva gyorsulást jelentene a sivatagban.
Ez különben duplatévedés.Egyrészt az erősebb motor mindig jobb-szegdelt terepen méginkább.Másrészt az erősebb motor valójában többnyire kevesebbet fogyaszt.Egyszerűen azért,mert kevesebbet "erőlködik" üzem közben.És ez a megbizhatóságra,üzembiztonságra is kihat.Nincs szükség erősebb és éppezért vélhetően drágább és "üzemanyag pazarlóbb" motorra.
Ha jól értem megjöttek, de még nem sajtónyilvános.
Én azért megoldanám, meg bárki aki gondolkozik rajta 2 percet.Hogyan hoztak volna át a fél országon egy 50 tonnás dögöt, ami akkora, mint egy pajta? A 100-200km-en egyetlen egy ember sem ment el mellette, nem jött szembe stb, aki felrakta volna valamelyik közösségi oldalra? Ráadásul az eddigi õsszes új eszközt már a határon promózták, vagy szólt előre a HM/MH. Nincsenek ezek még itt
Be van takarózva a láthatatlanná tévő köpönyegbe.Hogyan hoztak volna át a fél országon egy 50 tonnás dögöt, ami akkora, mint egy pajta? A 100-200km-en egyetlen egy ember sem ment el mellette, nem jött szembe stb, aki felrakta volna valamelyik közösségi oldalra? Ráadásul az eddigi õsszes új eszközt már a határon promózták, vagy szólt előre a HM/MH. Nincsenek ezek még itt
Nem,csak simán leponyvázva.Egy segédvázzal könnyedén megoldható,hogy a ponyvázás körvonala se legyen árulkodó.Be van takarózva a láthatatlanná tévő köpönyegbe.
Az Leopard A7V fajlagos teljesítménye: 16.6 kW/t
49 tonnával (jól megpakolva) és kisebb motorral (850kW) számolva Lynxet 17,3 kW/t jön ki.
Simán tudnak együtt mozogni harckocsijaink és a harcjárműveink és ez a lényeg. Nincs szükség erősebb és éppezért vélhetően drágább és "üzemanyag pazarlóbb" motorra.
fejlesztési tartalékok és jövőorientáltság tekintetében
20 év múlva, amikor egy MLU program időszerű lesz
(És valószínűleg nem kapunk rá választ, mert kedvenc németjeink agyvérzést kapnak, ha szűkebbre vették azóta a tervezésnél és most kitaláljuk, hogy de nekünk egy olyan motorra kell méretezni, amivel nem rendeljük meg és amihez nincs kidolgozva az erőátviteli rendszer beszerelése sem.
Az viszont érdekelne, hogy egy olajban gazdag országot, mint Katart érdekelné-e az, hogy mi 1500 LE változatban szállítsunk és ahhoz érdemes-e a jelenlegi páncélozottságra kidolgozni. Azért egy 30 LE/t nagyon durva gyorsulást jelentene a sivatagban.
Katart egyelőre nem igazán érdekli a Lynx: egyszer mutatták egy parádén, azóta sincs semmi hír erről "projektről". MLU-ról elég vicces beszélni, amikor még az alapváltozat sem létezik igazán kipróbált típusként.Ezt tudom. Elkerülte a figyelmed a hsz-ben többször megismétlődő "majdani MLU", vagy például az, hogy Katarnak lenne ma csak jó, ha ajánlgatnánk ilyen erős gépeket.
Lásd jóságomat, kb a hsz-em felét kimásoltam neked, hogy legyen mit visszaolvasnod.
Leúsztatták a dunán uszályon. Tehát csepelen kell keresgélni őket.Én azért megoldanám, meg bárki aki gondolkozik rajta 2 percet.
Katart egyelőre nem igazán érdekli a Lynx: egyszer mutatták egy parádén, azóta sincs semmi hír erről "projektről". MLU-ról elég vicces beszélni, amikor még az alapváltozat sem létezik igazán kipróbált típusként.
Fene sem tudja mi lesz 20 év múlva...
Görög és olasz baromi hegyes országok,és hegyvidéken egyrészt fokozottan kell a paci,másrészt a jobban erőlködő kisebb motor bizton többet fog fogyasztani,és hamarab leamortizálódik,mint egy nagyobb.....A különlegességét az adja, hogy Görögországot és Olaszországot szerintem jobban zavarná egy esetleges nagyobb fogyasztás