M
molnibalage
Guest
Ebben a formában ez a "cikk" egy vicc...Bravó
Egy szakember szerint a kecskeméti MiG-ek a kukába valók, mert nem végezték el a konzerválásukat | 24.hu
Van olyan magyar MiG, ami összesen 156 órát töltött a levegőben.24.hu
- A világ nem látott még olyat, hogy egy gép hajtóművének élettartama magasabb, mint a gépé. Azt tudom, hogy a hh végén az AL-31F- kb. 800 óránként kapott egy ipari nagyjavítást. Az, hogy a cikk 4 ezer órás élettartamú hajtóművekről beszél tudtommal nettó hülyeség. A sokkal fejlettebb FADEC-es F100-PW-220 tud 6000 ciklust. Ami nem 6000 óra. Ebben lehet olvasni róla, a "ciklus" szóra keress rá.
McDonnell Douglas F-15 Eagle - HTKA - Haditechnikai Kerekasztal
Várni kellett rá. Sokat. Ám mint a kommentekben tegnap és ma már olvasható volt a Sas végre felszállt! És ezzel debütál molni eddigi legnagyobb volumenű, a McDonnell Douglas legendás típusát, az F-15 Eagle-t bemutató írása. Azt eddig is tudtuk, hogy molni grafomán, ám a szóban forgó monumentális...htka.hu
- A gépeket cakk-pakk egyben akarták eladni, de ez eleve reménytelen volt, mert még a 14 élettartam hosszabbított gépből is a végén 4 db együlésées és 1 UB volt röpképes már csak a végén. Úgy, hogy az utolsó airshow repülésen itthon utánégetőt már nem is kapcsolhattak. Na ennyit a 4 ezer órás élettartamú hajtóművekről...
- A hajtóműhiba miatt odaveszett gépnél is a kerámia borítás egy darabja vált le emlékeim szerint, mert annak javítása nem történt meg. Hogy mi nem kértük-e, arra már nem emlékszem.
- A már 90-es években félretolt gépek értéke már a 2000-es években is 0 közeli volt.
- Bárki, aki azt hitte, hogy azokból a gépekből komoly értéket lehet kisajtolni...
- A lengyel hajtómű bejelentkezésről az életben nem hallottam, da 2. pont függvényében ez nekem városi legendának tűnik. Amikor már 5 db gépbe nem volt ennyire se hajtómű pótalkatrész és ennyire az élettartamuk végén jártak, majd biztos erre ácsingózik bárki.