T
Törölt tag 1586
Guest
A tényleges védelemhez légierő kéne...Hazank legterenek vedelmenel nincs nagyobb szolgalat.
Ami most van csak egy picivel több mint légi rendészet de messze nem légierő
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
A tényleges védelemhez légierő kéne...Hazank legterenek vedelmenel nincs nagyobb szolgalat.
Gripenekrol volt szo.Mi a véleményed a tűzoltókról pl?
Nem légtér védelemre, hanem légi rendészetre vannak ott hivatalosan azt hiszem. Az meg nem ugyan az asszem.Ez csak jelzésértékű,tényleges védelmi értéke nincs.Ha a muszka hirtelen lerohanja a baltiakat,egy-két géppár nem akadály.
Legalább gyakorolnak a fiúk.
Nem légtér védelemre, hanem légi rendészetre vannak ott hivatalosan azt hiszem. Az meg nem ugyan az asszem.
Total felesleges kitakarni.Az hogyan működik, hogy egyszer a médiában ki van takarva a gripen pilóták arca. Máskor meg simán mutatják őket?
Total felesleges kitakarni.
Oks de nincs ez szabályozva mint a zsaruknál?
Ez tegnap volt.....
Lithuanian Armed Forces and Society Day 2019 in Taurage...
(Photo by srž.sp. Ieva Budzeikaitė)
Data on the aircraft response borders of the Baltic states: 2019.05.06. - 2019.05.19.
On May 6–12 NATO fighter aircraft conducting the NATO Air Policing Mission in the Baltic states were not scrambled to identify and escort military aircraft of the Russian Federation in international airspace over the Baltic Sea.
In 13-19, in the Baltic States, NATO'S Air police functions were identified six times and accompanied by military aircraft in the international area over the Baltic Sea.
On 13 May, NATO Air police fighters recognized the Russian Federation (RF) aircraft AN-26 as the international airspace from the RF mainland to the Kaliningrad realm. AN-26 flew without a functioning radar transponder, supported by a regional air traffic control Centre (RSVC) with radio communication, had a flight plan.
On the 14th of May, NATO Air Police fighters recognized two RF aircraft WITH-27 to meet the international airspace from Kaliningrad in the area to face the IL-22 of the aircraft and back again. The flight plan was not supported by the aircraft, without the use of radar transponders, which did not support the RSVC radio.
On 14 May, NATO'S Air Police fighters recognized RF aircraft IL-22 and two-to-27 with international airspace from the RF mainland to the Kaliningrad Oblast. THE-27 halfway turned around and came back to RF in the mainland. The IL-22 flew with the radar transponder, supported with RSVC radio communication, had a flight plan. The Su-27 flew without the use of radar transponders, not supported by the RSVC radio, had no flight plan.
On 15th of May, NATO Air Police fighters recognized two RF aircraft (IL-22) and two TO-27 in the international airspace from the RF Kaliningrad region to the RF mainland. Both THE-27 halfway turned around and came back. The IL-22 flew with the radar transponder, supported with RSVC radio communication, had a flight plan. The Su-27 was not operating with radar transponders, and the flight plan was not supported by the RSVC.
On the 16th of May, NATO Air Police fighters identified the RF aircraft TU-134, which had an international airspace from the RF mainland to the Kaliningrad Oblast. TU-134 with the radar transponder on, the flight plan had not supported the RSVC radio communication.
On 17 May, NATO Air Police fighters identified the RF aircraft TU-134, which wept through the international airspace from RF Kaliningrad to the RF mainland. TU-134 The flight plan with the radar transponder being activated, has not been supported by the RSVC radio.
(Valószínű, hogy ezek közül mindet a magyar Gripeneknek kellett elfogni.)
Van, ahol lehagynak minket, lehet, hogy a képeket más készítette.https://honvedelem.hu/cikk/116007_kozos_elfogas_a_balti-tenger_felett
Újabb, ezúttal közös elfogás.