Most tényleg a MIG-ekről akartok beszélni a Gripen topicban?
Értem én, hogy kell ahhoz, hogy átbeszéljétek a reptér alkalmasságát, de egyszer kéne eldönteni, hogy a Gripen alkalms-e megerősített autópályaszakaszokon leszállni ideiglenes légibázisokon, mert úgy alakították ki -és akkor egy jó állapotú betoncsík és bunkerek alkalmasak vészhelyzeti légikikötőnek- vagy az egész mese-mese-mátka.
Kicsit idegesítő már, hogy egyik nap még jó ötletnek tart nagyon sok mindenki olyat, hogy autópályát 24 órán belül átalakítunk, meg megy a vita arról, hogy Svédországban azok jobb alapozással rendelkeznek-e... Utána eltelik egy nap és már a régi reptér versenypálya címen karbantartott kifutója is hirtelen nem lesz alkalmas.
Nekem annyi jött át, ha diszlokálni akarjuk a háború első napján a gépeinket és erre akkor megvesszük a szükséges mobil kiszolgáló kapacitást, akkor már tényleg inkább egy vastagon lefektetett szovjet reptér legyen, mint egy random autópályaszakasz.
Ha nem akarjuk széttelepíteni, akkor meg miért beszélünk róla?
Értem én, hogy kell ahhoz, hogy átbeszéljétek a reptér alkalmasságát, de egyszer kéne eldönteni, hogy a Gripen alkalms-e megerősített autópályaszakaszokon leszállni ideiglenes légibázisokon, mert úgy alakították ki -és akkor egy jó állapotú betoncsík és bunkerek alkalmasak vészhelyzeti légikikötőnek- vagy az egész mese-mese-mátka.
Kicsit idegesítő már, hogy egyik nap még jó ötletnek tart nagyon sok mindenki olyat, hogy autópályát 24 órán belül átalakítunk, meg megy a vita arról, hogy Svédországban azok jobb alapozással rendelkeznek-e... Utána eltelik egy nap és már a régi reptér versenypálya címen karbantartott kifutója is hirtelen nem lesz alkalmas.
Nekem annyi jött át, ha diszlokálni akarjuk a háború első napján a gépeinket és erre akkor megvesszük a szükséges mobil kiszolgáló kapacitást, akkor már tényleg inkább egy vastagon lefektetett szovjet reptér legyen, mint egy random autópályaszakasz.
Ha nem akarjuk széttelepíteni, akkor meg miért beszélünk róla?