Március 30-ára tervezték eredetileg a második felszállást.Meg is tortent, itt vannak a kepek:
AviaNews
Есть второй полёт Ил-112В! В 127-й день рождения Сергея Владимировича Ильюшина! Фото эксклюзивно для нашего канала.t.me
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Március 30-ára tervezték eredetileg a második felszállást.Meg is tortent, itt vannak a kepek:
AviaNews
Есть второй полёт Ил-112В! В 127-й день рождения Сергея Владимировича Ильюшина! Фото эксклюзивно для нашего канала.t.me
A hozzászólások azért árnyalják a képet egy kicsit.Úgy tűnik az oroszok nagyon elégedetlenek az Il-112-vel és magával az Iljusin céggel....
https://en.topwar.ru/183125-il-112v-simvol-nadezhdy-ili-porazhenija.html
Ил-112 esett le , harman voltak a gepen.
Ил-112 esett le , harman voltak a gepen.
Egy IL-112B prototípusa tesztrepülés közben lezuhant Moszkva külvárosában, Kubinkanál leszállás közben. A repülőgép jelenleg a tesztelési szakaszban van.
A videofelvételek alapján az egyik motor lángba borult. Az előzetes adatok szerint három ember volt a fedélzeten.
Zsukovszkijba hozták az Armija-2021-re
Az előzetes adatok szerint a gépet az Il PAO főpilótája, az első osztályú tesztpilótájából, az "Oroszország hőse" Niykolaj Kujmovból, az első osztályú tesztpilótából, Dmitrij Komarovból, az első osztályú tesztrepülő -mérnökből, Nyikolaj Hludejevből álló személyzet vezette.
Sajnos így van. Korábban volt egy elemzés, hogy az Iljusin tervező-iroda veszítette el kompetánciájának legnagyobb részét és ezáltal a leggyengébbek között van orosz viszonylatban.Ez az egész Il-112 program el van átkozva. Vagy másképp fogalmazva, nagyon nincs jól menedzselve. El lehet dönteni.
Zsukovszkijba hozták az Armija-2021-re
A kora alapján a mondat gondolom úgy precízebb, hogy az Il-76 és Il-78 programok jelenlegi főkonstruktőre. Mivel ez a két típus gyártása/fejlesztése még jelenleg is (pontosabban ismét) zajlik. Amíg van program, addig van főkonstruktőr is.Ma pedig 59 éves korában elhunyt az Il-76 és Il-78 főkonstrüktőre Andrej Juraszov.
Mindig a jelenlegit kell érteni. Létező gépek, futó modernizációs programok. A szovjet korban tervezők már nem élnek.A kora alapján a mondat gondolom úgy precízebb, hogy az Il-76 és Il-78 programok jelenlegi főkonstruktőre. Mivel ez a két típus gyártása/fejlesztése még jelenleg is (pontosabban ismét) zajlik. Amíg van program, addig van főkonstruktőr is.
Ahogy a MiG-31-es jelenleg futó programjainak (BM és K) főkonstruktőre is hasonló korú volt, mikor nemrég meghalt.
Az új IL-112V könnyű katonai szállító repülőgép első prototípusa, amely a közelmúltban a Voronyezsi repülőgépgyár repülőteréről a Moszkva környéki Zsukovszkij városába repült a VII. nemzetközi haditechnikai fórumon való részvételre való felkészülés céljából, a "Hadsereg-2021" elnevezésű rendezvényre, ma, augusztus 17-én lezuhant a Kubinka repülőtéren.
Az Egyesült Repülőgépipari Vállalat (UAC, a Rosztec állami vállalat része) sajtószolgálata szerint "az IL-112V könnyű katonai szállító repülőgép gyakorlórepülés közben, leszállás közben zuhant le a Kubinka repülőtér közelében".
Hozzátették, hogy a baleset részleteit jelenleg tisztázzák, és külön bizottságot állítanak fel az okok kiderítésére.
Az előzetes adatok szerint a legújabb szállító repülőgép fedélzetén háromfős személyzet tartózkodott. A repülőgép kigyulladt és a kifutópályától 1,5 km-re, Nyizsnyij Nyikolszkij tó közelében lezuhant.
A Mash távirati csatorna szerint "előzetes információk szerint Nyikolaj Kuimov tesztpilóta és orosz hős volt a Moszkva közelében lezuhant gép kormányánál".
Az UAC sajtószolgálatának közlése szerint a repülőgépet augusztus 13-án a Voronyezsi Repülőgépgyárból (VASO, a Rostec állami vállalat UAC közlekedési repülési részlegének része) a Moszkva melletti Zsukovszkijban található IL bázisra irányította az IL vezető tesztpilótájának legénysége, Oroszország Hőse, Nyikolaj Kuimov 1. osztályú tesztpilóta, Dmitrij Komarov 1. osztályú tesztpilóta, Nyikolaj Hludejev 1. osztályú tesztrepülőmérnök.
Farit Sharafeev, a VASO ügyvezető igazgatója kijelentette, hogy "ez egy tragikus esemény az egész hazai repülőgépgyártó ipar számára". Elmondása szerint az első IL-112V előzetes tesztjei folyamatban vannak, a második prototípus pedig erőforrás-teszteken esik át. Az UAC hangsúlyozta, hogy a repülőgépet fejlett digitális technológiák felhasználásával tervezték, és a legmodernebb, Oroszországban gyártott fedélzeti rendszerekkel szerelték fel. A repülési és navigációs berendezések biztosítják az ICAO által legalább II. kategóriába sorolt repülőterek automatikus megközelítésének lehetőségét, valamint a rosszul felszerelt és nem rádióval felszerelt repülőterek kézi megközelítésének lehetőségét.
Az IL-112V könnyű turbopropelleres katonai szállító repülőgép első prototípusa (sorozatszám: 01-01, lajstromjel: RF-41400) 2019. március 30-án hajtotta végre szűzrepülését a Voronyezsi Repülőgépgyártó Részvénytársaság (VASO) repülőterén. Ezt követően a prototípus repülési tesztjeit két évre felfüggesztették a tervezés javítása és a repülőgép súlyának csökkentése érdekében, aminek eredményeképpen az első IL-112V prototípus második repülése csak 2021. március 30-án történt meg. Azóta a prototípus az előzetes tesztprogram keretében mintegy 15 repülést teljesített.
Sajnos ha kis állásszögön marad a légcsavar és esetleg pont a kritikus hajtóművön, akkor gond lehet..Szerintem még akkor is tudnia kellene ezt, ha esetleg az égő oldalon a vitorlába állítás sem ment.