Március 30-ára tervezték eredetileg a második felszállást.Meg is tortent, itt vannak a kepek:
![]()
AviaNews
Есть второй полёт Ил-112В! В 127-й день рождения Сергея Владимировича Ильюшина! Фото эксклюзивно для нашего канала.t.me
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Március 30-ára tervezték eredetileg a második felszállást.Meg is tortent, itt vannak a kepek:
![]()
AviaNews
Есть второй полёт Ил-112В! В 127-й день рождения Сергея Владимировича Ильюшина! Фото эксклюзивно для нашего канала.t.me
A hozzászólások azért árnyalják a képet egy kicsit.Úgy tűnik az oroszok nagyon elégedetlenek az Il-112-vel és magával az Iljusin céggel....
https://en.topwar.ru/183125-il-112v-simvol-nadezhdy-ili-porazhenija.html
Ил-112 esett le, harman voltak a gepen.
![]()
![]()
Ил-112 esett le, harman voltak a gepen.
![]()
![]()
Egy IL-112B prototípusa tesztrepülés közben lezuhant Moszkva külvárosában, Kubinkanál leszállás közben. A repülőgép jelenleg a tesztelési szakaszban van.
A videofelvételek alapján az egyik motor lángba borult. Az előzetes adatok szerint három ember volt a fedélzeten.
Zsukovszkijba hozták az Armija-2021-re
Az előzetes adatok szerint a gépet az Il PAO főpilótája, az első osztályú tesztpilótájából, az "Oroszország hőse" Niykolaj Kujmovból, az első osztályú tesztpilótából, Dmitrij Komarovból, az első osztályú tesztrepülő -mérnökből, Nyikolaj Hludejevből álló személyzet vezette.
Sajnos így van. Korábban volt egy elemzés, hogy az Iljusin tervező-iroda veszítette el kompetánciájának legnagyobb részét és ezáltal a leggyengébbek között van orosz viszonylatban.Ez az egész Il-112 program el van átkozva. Vagy másképp fogalmazva, nagyon nincs jól menedzselve. El lehet dönteni.
Zsukovszkijba hozták az Armija-2021-re
A kora alapján a mondat gondolom úgy precízebb, hogy az Il-76 és Il-78 programok jelenlegi főkonstruktőre. Mivel ez a két típus gyártása/fejlesztése még jelenleg is (pontosabban ismét) zajlik. Amíg van program, addig van főkonstruktőr is.Ma pedig 59 éves korában elhunyt az Il-76 és Il-78 főkonstrüktőre Andrej Juraszov.
Mindig a jelenlegit kell érteni. Létező gépek, futó modernizációs programok. A szovjet korban tervezők már nem élnek.A kora alapján a mondat gondolom úgy precízebb, hogy az Il-76 és Il-78 programok jelenlegi főkonstruktőre. Mivel ez a két típus gyártása/fejlesztése még jelenleg is (pontosabban ismét) zajlik. Amíg van program, addig van főkonstruktőr is.
Ahogy a MiG-31-es jelenleg futó programjainak (BM és K) főkonstruktőre is hasonló korú volt, mikor nemrég meghalt.
Az új IL-112V könnyű katonai szállító repülőgép első prototípusa, amely a közelmúltban a Voronyezsi repülőgépgyár repülőteréről a Moszkva környéki Zsukovszkij városába repült a VII. nemzetközi haditechnikai fórumon való részvételre való felkészülés céljából, a "Hadsereg-2021" elnevezésű rendezvényre, ma, augusztus 17-én lezuhant a Kubinka repülőtéren.
Az Egyesült Repülőgépipari Vállalat (UAC, a Rosztec állami vállalat része) sajtószolgálata szerint "az IL-112V könnyű katonai szállító repülőgép gyakorlórepülés közben, leszállás közben zuhant le a Kubinka repülőtér közelében".
Hozzátették, hogy a baleset részleteit jelenleg tisztázzák, és külön bizottságot állítanak fel az okok kiderítésére.
Az előzetes adatok szerint a legújabb szállító repülőgép fedélzetén háromfős személyzet tartózkodott. A repülőgép kigyulladt és a kifutópályától 1,5 km-re, Nyizsnyij Nyikolszkij tó közelében lezuhant.
A Mash távirati csatorna szerint "előzetes információk szerint Nyikolaj Kuimov tesztpilóta és orosz hős volt a Moszkva közelében lezuhant gép kormányánál".
Az UAC sajtószolgálatának közlése szerint a repülőgépet augusztus 13-án a Voronyezsi Repülőgépgyárból (VASO, a Rostec állami vállalat UAC közlekedési repülési részlegének része) a Moszkva melletti Zsukovszkijban található IL bázisra irányította az IL vezető tesztpilótájának legénysége, Oroszország Hőse, Nyikolaj Kuimov 1. osztályú tesztpilóta, Dmitrij Komarov 1. osztályú tesztpilóta, Nyikolaj Hludejev 1. osztályú tesztrepülőmérnök.
![]()
![]()
Farit Sharafeev, a VASO ügyvezető igazgatója kijelentette, hogy "ez egy tragikus esemény az egész hazai repülőgépgyártó ipar számára". Elmondása szerint az első IL-112V előzetes tesztjei folyamatban vannak, a második prototípus pedig erőforrás-teszteken esik át. Az UAC hangsúlyozta, hogy a repülőgépet fejlett digitális technológiák felhasználásával tervezték, és a legmodernebb, Oroszországban gyártott fedélzeti rendszerekkel szerelték fel. A repülési és navigációs berendezések biztosítják az ICAO által legalább II. kategóriába sorolt repülőterek automatikus megközelítésének lehetőségét, valamint a rosszul felszerelt és nem rádióval felszerelt repülőterek kézi megközelítésének lehetőségét.
Az IL-112V könnyű turbopropelleres katonai szállító repülőgép első prototípusa (sorozatszám: 01-01, lajstromjel: RF-41400) 2019. március 30-án hajtotta végre szűzrepülését a Voronyezsi Repülőgépgyártó Részvénytársaság (VASO) repülőterén. Ezt követően a prototípus repülési tesztjeit két évre felfüggesztették a tervezés javítása és a repülőgép súlyának csökkentése érdekében, aminek eredményeképpen az első IL-112V prototípus második repülése csak 2021. március 30-án történt meg. Azóta a prototípus az előzetes tesztprogram keretében mintegy 15 repülést teljesített.
Sajnos ha kis állásszögön marad a légcsavar és esetleg pont a kritikus hajtóművön, akkor gond lehet..Szerintem még akkor is tudnia kellene ezt, ha esetleg az égő oldalon a vitorlába állítás sem ment.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..