Azt nem mondta senki, hogy olyan jót is csináltak.Azért hihetetlen mert gyorsabban megcsináltak egy 5.gen. gépet mint az amerikaiak.Ez pedig nyilvánvaló hülyeség.
Hamar munka ritkán jó .
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Azt nem mondta senki, hogy olyan jót is csináltak.Azért hihetetlen mert gyorsabban megcsináltak egy 5.gen. gépet mint az amerikaiak.Ez pedig nyilvánvaló hülyeség.
Okok, de a hajtóműve még mindig orosz, szóval a te standardod szerint még most sincs kész.Te írtad,hogy a J-10-hez nem volt rakéta(AAM)amikor rendszerbe állt.
Nem csinálták meg gyorsabban, ha összehasonlítod az F-22 főbb dátumaival a J-20 is kb azt produkálja.Azért hihetetlen mert gyorsabban megcsináltak egy 5.gen. gépet mint az amerikaiak.Ez pedig nyilvánvaló hülyeség.
Nincs egy alverzió WS-10 el? Rosszul emlékszem hogy van?Okok, de a hajtóműve még mindig orosz, szóval a te standardod szerint még most sincs kész.
De, beletették a sajátjukat is, meg a J-20-ba is.Nincs egy alverzió WS-10 el? Rosszul emlékszem hogy van?
Na, akkor az csak kész van. Mármint a J-10, mert abból azért ha jól emlékszem már saját hajtóművel gyártott több század is rendszerben áll.De, beletették a sajátjukat is, meg a J-20-ba is.
Értem már. Szóval az a nagy fájdalom, hogy olyan híreket hallani, hogy csapatszolgálatba álltak. Miért lenne ez olyan hihetetlen? Ja mert akik az oroszokkal szimpatizálnak nem tudják ezt megemészteni? Én ugyan olyan jól aludnék ha az jelent volna meg, hogy a Szu-57 állt csapatszolgálatba.
Itt álljunk meg egy pillanatra. A homályos fotókról és a képregényrajzokról utólag mind kiderült, hogy igaz és egy elég fura és sajátságos módja a hivatalos szivárogtatásnak.Ha onnan indulunk el, hogy Roni, szokásához híven, olyan kijelentéseket tett, aminek gyakorlatilag semmi alapja nincs, ha csak a szokásos homályos fotókat, illetve képregény rajzokat nem tekintjük annak,
Engedelmeddel kicsit vitáznék ezzel a kijelentéssel. A közel sincs kész a két tipus esetében teljesen mást jelent. Míg a kínai gépnek az avionikája, vegyverzete már más típuson is működő dolgok, addig ez az orosz gép esetében nincs meg. A két gép a hajtúművekkel vannak elmaradva, de mint áthidaló megoldás, működhetnek régebbi hajtóművekkel is, "csak" elmarad a szupercirkáló képesség. Ami a fontossági sorrendet illeti egyik mindkét állam csak alkalmazkodni tud egy adott helyzethez. Jelen pillanatban Amerika diktálja a tempót és ha a közeljövőben elkezdi a környékbeli esetleges riválosokat ellátni F-35-ösökköl (márpedig el fogja) akkor te sem tehetsz mást, mint, hogy kb hasonló mennyiségben te is hadrendbe állítasz valami hasonlót.Pusztán annyi van, hogy van két közel sem kész gép, amiket két különböző koncepció szerint fejlesztenek a gyártók. Más a fontossági sorrend az oroszoknak, és más a kínaiaknak. Ez szerintem minden fanságtól mentesen látható.
A mérték főleg az, hogy létezik LRIP változat, míg az oroszok esetében ilyenról nem beszélhetünk. A LRIP változat már nem is annyira a gép, mint a gyártósor próbája. A 172 dandár amiről szó van az egy oktatóegység. Nem tudom, hogy lehet-e árnyalni azt a fogalmat, hogy hadrendbe állt, még ha nem is egy "igazi" harci egységnél. Ez nem kimondottan harci egység, ott dolgozzák ki vele a harci eljárásokat állítják össze a kiképzési programokat, képzik a kiképzőket stb. Jelen pillanatban a pletyka az, hogy január 13-án mág megkapta a 9 dandár, ami viszont már harci alakulat.Cseppet sem hihetetlen, hogy a J-20 csapatszolgálatba állt. Miért lenne az? De ez nem mértéke annak, hogy a J-20 mennyivel van előrébb a Su-57-nél.
A J-20 esetében találgatunk, de, és itt jön egy nagy DE. A J-20-on van valami, ami a Su-57-en nincs. Összehasonlításnak akkor lenne igazán értelme, ha össze tudnánk hasonlítani a J-20 AESA radarját az F-22 AESA radarját, vagy a fegyverzetüket. Viszont a Su-57 esetében nincs mivel összehasonlítsd.Repült órák száma mennyi a Su-57-nél és mennyi a J-20-nál?
Mit tudunk a két gép avionikájáról? Nem Mack, nem érdekel a J-10 vagy a J-11/16 avionikája! A J-20 avionikájáról mit tudunk?
Ki vett hajtóművet kitől a saját 5. gen gépéhez?
Mit tudunk a gépek 5. gen hajtóműveinek jelenlegi fejlesztési fázisáról?
Itt álljunk meg egy pillanatra. A homályos fotókról és a képregényrajzokról utólag mind kiderült, hogy igaz és egy elég fura és sajátságos módja a hivatalos szivárogtatásnak.
Engedelmeddel kicsit vitáznék ezzel a kijelentéssel. A közel sincs kész a két tipus esetében teljesen mást jelent. Míg a kínai gépnek az avionikája, vegyverzete már más típuson is működő dolgok, addig ez az orosz gép esetében nincs meg. A két gép a hajtúművekkel vannak elmaradva, de mint áthidaló megoldás, működhetnek régebbi hajtóművekkel is, "csak" elmarad a szupercirkáló képesség. Ami a fontossági sorrendet illeti egyik mindkét állam csak alkalmazkodni tud egy adott helyzethez. Jelen pillanatban Amerika diktálja a tempót és ha a közeljövőben elkezdi a környékbeli esetleges riválosokat ellátni F-35-ösökköl (márpedig el fogja) akkor te sem tehetsz mást, mint, hogy kb hasonló mennyiségben te is hadrendbe állítasz valami hasonlót.
A mérték főleg az, hogy létezik LRIP változat, míg az oroszok esetében ilyenról nem beszélhetünk. A LRIP változat már nem is annyira a gép, mint a gyártósor próbája. A 172 dandár amiről szó van az egy oktatóegység. Nem tudom, hogy lehet-e árnyalni azt a fogalmat, hogy hadrendbe állt, még ha nem is egy "igazi" harci egységnél. Ez nem kimondottan harci egység, ott dolgozzák ki vele a harci eljárásokat állítják össze a kiképzési programokat, képzik a kiképzőket stb. Jelen pillanatban a pletyka az, hogy január 13-án mág megkapta a 9 dandár, ami viszont már harci alakulat.
A J-20 esetében találgatunk, de, és itt jön egy nagy DE. A J-20-on van valami, ami a Su-57-en nincs. Összehasonlításnak akkor lenne igazán értelme, ha össze tudnánk hasonlítani a J-20 AESA radarját az F-22 AESA radarját, vagy a fegyverzetüket. Viszont a Su-57 esetében nincs mivel összehasonlítsd.
Lehet a bolygón a J-20-nak van a legcsapnivalóbb AESA radarja, meg rakétái, de a Su-57-nek még ez sincs.
Az itt a bökkenő.
Melyéket a sok közül?Ki mondta neked ezt a hülyeséget?
Melyéket a sok közül?
Itt álljunk meg egy pillanatra. A homályos fotókról és a képregényrajzokról utólag mind kiderült, hogy igaz és egy elég fura és sajátságos módja a hivatalos szivárogtatásnak.
Engedelmeddel kicsit vitáznék ezzel a kijelentéssel. A közel sincs kész a két tipus esetében teljesen mást jelent. Míg a kínai gépnek az avionikája, vegyverzete már más típuson is működő dolgok, addig ez az orosz gép esetében nincs meg. A két gép a hajtúművekkel vannak elmaradva, de mint áthidaló megoldás, működhetnek régebbi hajtóművekkel is, "csak" elmarad a szupercirkáló képesség. Ami a fontossági sorrendet illeti egyik mindkét állam csak alkalmazkodni tud egy adott helyzethez. Jelen pillanatban Amerika diktálja a tempót és ha a közeljövőben elkezdi a környékbeli esetleges riválosokat ellátni F-35-ösökköl (márpedig el fogja) akkor te sem tehetsz mást, mint, hogy kb hasonló mennyiségben te is hadrendbe állítasz valami hasonlót.
A mérték főleg az, hogy létezik LRIP változat, míg az oroszok esetében ilyenról nem beszélhetünk. A LRIP változat már nem is annyira a gép, mint a gyártósor próbája. A 172 dandár amiről szó van az egy oktatóegység. Nem tudom, hogy lehet-e árnyalni azt a fogalmat, hogy hadrendbe állt, még ha nem is egy "igazi" harci egységnél. Ez nem kimondottan harci egység, ott dolgozzák ki vele a harci eljárásokat állítják össze a kiképzési programokat, képzik a kiképzőket stb. Jelen pillanatban a pletyka az, hogy január 13-án mág megkapta a 9 dandár, ami viszont már harci alakulat.
A J-20 esetében találgatunk, de, és itt jön egy nagy DE. A J-20-on van valami, ami a Su-57-en nincs. Összehasonlításnak akkor lenne igazán értelme, ha össze tudnánk hasonlítani a J-20 AESA radarját az F-22 AESA radarját, vagy a fegyverzetüket. Viszont a Su-57 esetében nincs mivel összehasonlítsd.
Lehet a bolygón a J-20-nak van a legcsapnivalóbb AESA radarja, meg rakétái, de a Su-57-nek még ez sincs.
Az itt a bökkenő.
Sorozatgyártású AESA radar volt benne?Szerinted Szíriában radar nélkül repültek bevetést a Su-57-ek?
A J-20-nak nem a Szu-57-el kell felvennie a versenyt, hanem a közeljövőben elterjedő F-35-el. Amit te is írtál, és amiről egy oldalon keresztül írtam. Szerintem ez itt a bökkenő.Lehet a bolygón a J-20-nak van a legcsapnivalóbb AESA radarja, meg rakétái, de a Su-57-nek még ez sincs.
Az itt a bökkenő.
Sorozatgyártású AESA radar volt benne?
Erre kb. annyi infónk van, mint arra, hogy a J-20-ban milyen AESA radar van. Semennyi.
A semminél azért valamivel több.Erre kb. annyi infónk van, mint arra, hogy a J-20-ban milyen AESA radar van. Semennyi.
A semminél azért valamivel több.
Az tudjuk, hogy Kína nem csak gyárt, hanem rendszeresített is AESA radarokat:
- először a haditengerészetnél a Type 052C rombolókon, aztáb a többieken Type 052D Type 055 (a Type 052C esetében fénykép is van és nem elmosódott)
- a légierőnél is rendszeresített a J-10B és C gépeket talán a J-16-osokon is
De nem csak rendszeresített, hanem exportálni fog (vagy lassan már exportál) a JF-17 Block III vadászgépekhez.
Ezen felül minden vadászgépén ott a PL-12 rakéta. Orosz vadászokon elég ritkán látni az R-77-est. Ezen kívül a PL-8 rakéta lecserélése beindúlt PL-10 esekre. Úgy a PL-12, mint a PL-10 alapfegyverzete a J-20-nak és már most rendszerben vannak. A PL-12 2008-óta, a PL-10 nem tudom pontosan, talán tavaly?
Őszintén ilyan, vagy ehhez hasonló adatokra lennék kíváncsi orosz oldaltól is.
Mely az orosz légierőben leginkább elterjedt AESA radar? Ha a Su-57-ről nem is tudunk sokat, de következtethetünk, hogy annak egy fejlettebb változata. A rakétafegyvereit milyen gépeken rendszeresítették eddig?
Apropó a KH-59 azon verzióját nem rendszeresítették egy orosz gépen sem, mégis létezik, és használták is.
Mégsem merném kijelenteni, hogy a Pak-Fa előrébb van, de azt sem, hogy hátrányban lenne.
először a haditengerészetnél a Type 052C rombolókon,