Jogos, benéztem. A 21-es kiugrott, a Su-30-ra írta, hogy a két pilóta "KIA".A Szu-30-asból két embernek kell jobb esetben katapultálni. Várjuk meg a részleteket.
Már oda is értek a hardverkulcsok?Mindkettő AMRAAM kill volt

Nehezen hiszem hogy akár azoknak a pakiknak akik Osamát bujtatták, akár Kínának odaadják integrációs célból. Anélkül meg "kissé" nehézkes lenne a használata ezen a gépen.Van AMRAAM a JF-17-esre?


Az ünneplő pilóták mögött egy JF-17-van.F-16 kill volt
Két külön támadás volt. Két napja az indek támadtak paki területen 8-12 mirázzsal.Furcsa sztori ez az egesz. Tegnap meg Mirage-2000 volt a tamadast vegrehajto tipus, ma meg mutatnak egy Mig-21 roncsot, meg egy helikoptert? Helikopter minek ment lebombazni egy terrorista központot, ami a sztori volt? Es földi tamado bevetesre, vagy akar csak azt biztositani is minek pont ösregi Mig-21 ment, amikor vannak Su-30 gepeik is nagy szamban?
Nekik haverkulcsuk van.Már oda is értek a hardverkulcsok?![]()
"Nem tudhatjuk"Na szóval, akkor F-16 AMRAAM, vagy JF-17 PL-12, PL-5 és a szenvedő fél vagy Mig-21 és Szu-30, vagy Mig-21 kettő, annyi biztos hogy láttunk egy Mi-17 és egy Mig-21 roncsot, amúgy meg mindenki beszél össze vissza.




Az ünneplő pilóták mögött egy JF-17-van.
Ezért kérdeztem rá hitelesebb forrásból, mert az indiaiak nem fogják reklámozni a 30ast, náluk zuhant le.láttunk egy Mi-17 és egy Mig-21 roncsot, amúgy meg mindenki beszél össze vissza.
Nemek ez a legnagyobb kérdés az egészben, mivel ez az igazi blama.Ezért kérdeztem rá hitelesebb forrásból, mert az indiaiak nem fogják reklámozni a 30ast, náluk zuhant le.
És ha náluk zuhant le az további kérdést is felvet. Hol lőtték le?Ezért kérdeztem rá hitelesebb forrásból, mert az indiaiak nem fogják reklámozni a 30ast, náluk zuhant le.
Az a vicc, hogy ez nem vicc"Nem tudhatjuk"![]()
.A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..