Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az yf-23 (hajtómű ) és su-34 (egymás melletti ülés ) közös gyermeke !
A szárnyvég kis vízszintes vezérsíkként funkcionálhat.
Itt egy kicsit meg lett szakértveA szárnyvég kis vízszintes vezérsíkként funkcionálhat.
Nekem a két új körül ez a gép tetszik jobban, de nem azért, mert a másik ronda, vagy rossz, hanem az a három hajtóműves ultranehéz konstrukciót még nem tudom hova tenni.
Lehetséges, hogy a harmadik hajtómű igazából egy teljesen más technológiájú meghajtás helye lenne, értem ez alatt a nem hagyományos gázturbinát?Nekem a két új körül ez a gép tetszik jobban, de nem azért, mert a másik ronda, vagy rossz, hanem az a három hajtóműves ultranehéz konstrukciót még nem tudom hova tenni.
Valami olyasmit olvastam róla (kétlem, hogy hivatalos adat), hogy nem csak a meghajtás miatt kell a három hajtómű, hanem a rengeteg elektromos kütyü ellátására.Nekem a két új körül ez a gép tetszik jobban, de nem azért, mert a másik ronda, vagy rossz, hanem az a három hajtóműves ultranehéz konstrukciót még nem tudom hova tenni.
Itt jól látszik ahogy a wingtip aktív kormány szerv..Itt egy kicsit meg lett szakértve
Nekem a két új körül ez a gép tetszik jobban, de nem azért, mert a másik ronda, vagy rossz, hanem az a három hajtóműves ultranehéz konstrukciót még nem tudom hova tenni.
Ami érdekes még, hogy mind a két új gép hajtóműveinek kialakításánál a szögletes fűvócsöveket alkalmazták és nekem az a tippem, hogy a J-35-nél is a végleges hajtómű majd ilyen lesz, mint a J-36-nál és a J-50-nél. Akkor pedig az egy F-35-ösbe oltott F-22 lesz, de jóárasítva.
Hát nagyon nem !Ami érdekes még, hogy mind a két új gép hajtóműveinek kialakításánál a szögletes fűvócsöveket alkalmazták
Nézd meg jobban.Hát nagyon nem !
A j-36 hajtóműve yf-23 kialakítás a j-50 pedig az ami a szu-57 is ráraktak
![]()
Nézd meg jobban.
A J-36-os és a J-50-es fúvócsöve is szögletes, mint az YF-22, YF-23, F-22 és a T-50-02-es bal hajtóműve.
Ezek között az eltérés csak annyi, hogy a T-50-esnél 36 fokban ferdén építették be a kitérítés síkját, míg az YF-22-esnél és az F-22-esnél vízszintes a kitérítés forgássíkja (tehát függőleges a kitérítés).
A J-36-oson sanszosan nincs TVC, a J-50-es esetében pedig ez még kérdés.
De ettől még mindegyik szögletes profil, illetve keresztmetszet kivitelű.
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..