Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

milagro

Well-Known Member
2019. szeptember 28.
11 917
25 932
113
Nézhetjük úgy, hogy a törésteszt megvolt!
------
"A luxusverdát elkötő hallgató sérülés nélkül megúszta a balesetet. Később az is kiderült, hogy ezeknek a kocsiknak a végsebessége még nincs leszabályozva, mivel még folyamatban van a gyártásuk. A jármű önkényes elvételével gyanúsított férfi azt mondta, hogy kíváncsi volt mit tud a kocsi." :)
 

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
14 575
36 929
113
Nézhetjük úgy, hogy a törésteszt megvolt!
------
"A luxusverdát elkötő hallgató sérülés nélkül megúszta a balesetet. Később az is kiderült, hogy ezeknek a kocsiknak a végsebessége még nincs leszabályozva, mivel még folyamatban van a gyártásuk. A jármű önkényes elvételével gyanúsított férfi azt mondta, hogy kíváncsi volt mit tud a kocsi." :)

Legközelebb a Lynx gyárba látogatnak?
 

Törppapa

Well-Known Member
2022. január 29.
952
1 974
93
A siető tolakodók lassítják leginkább a közlekedést, betolakodásaik miatt "harmonikázik" a forgalom, amiatt van sokkal több koccanás, mint nélkülük lenne, összeségében a nagy sietésük mindenki mást nagyban lelassít.
- Ezzel tökéletesen egyet tudok érteni! Ezért kellene a Megyeszékhelyek összekötő közutaknak 2+2 sávos utaknak lennie! S nem a településeken keresztülvinni ezeket az utakat! A szőlő effektus a jó amikor a főútról a település útjára tudok lekanyarodni.
- Én személy szerint a lassú jármű után kullogó, ezáltal feltömörödő gépjárművezetőkön tudom felhúzni magam!
Mikor a lassú jármű után kullogó a boha istennek nem akarja megelőzni a lassú járművet! A frász kerülget s kis-pácával tudnék a nyaka köré cserdíteni hogy haladjon már! Mindenki cikázik mögötte, mint a Forma 1-ben a gumimelegítés alatt, s látja mindenki hogy nem tud haladni a barom miatt, mivel már 2-3-4 autót kellene megelőzni hogy tudjon haladni! S kész a baleseti szituáció amikor valakinek kiveri a biztosítékot a kontról! Ezért jó nagyon a 2+2 sáv ahol kényelmesen le tudja előzni az ember 90-el a lassan közlekedőket! Mivel nem bántásból de Ő így érzi biztonságba magát! Nem vagyunk egyformák!
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 315
60 783
113
Bevetésen a dájcse prémium XD
Érdemes meghallgatni, hogy lényegében új autókén milyen gondjai vannak a típusnak, és miért nem tud AMG-ként körbe menni egy gokart pályán se...
 
  • Imádom
Reactions: misinator

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
19 199
26 127
113
Amùgy mi is akar ez lenni?
9b75f7b948ad412683a9fcfb4d671779.jpg
dbcd9d56d6964ceeb26fd4f9d8b6a3bb.jpg
 

gatya

Well-Known Member
2012. március 30.
92
350
53
Nézhetjük úgy, hogy a törésteszt megvolt!
------
"A luxusverdát elkötő hallgató sérülés nélkül megúszta a balesetet. Később az is kiderült, hogy ezeknek a kocsiknak a végsebessége még nincs leszabályozva, mivel még folyamatban van a gyártásuk. A jármű önkényes elvételével gyanúsított férfi azt mondta, hogy kíváncsi volt mit tud a kocsi." :)
Ahh nagy kedvencem volt a CLA 45s, igazi kis méregzsák, 80rol elrúgva, 220ig az SL63-al tartotta az tempót, persze szélárnyékban voltam:oops::rolleyes: de nem kezdők kezébe való..

A roncsot meg átvenném, szólok is az importőrnek
 

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
16 929
29 339
113
Úgy kellene ezt megoldani, ahogy a Déli-Kelenföld viszonylat...van a fejpályaudvar+van hozzá egy átmenő...pl. Nyugati-Kőbánya-Kispest...esetleg Rákosrendező...
Az átmenő pályaudvar ideális helye az Üllői útnál van a Déli-körvasúton, amit átkötéssel egyesíteni kell a Belső-körvasúttal.
 

laca

Well-Known Member
2013. november 6.
858
2 265
93
Az egyik híd, közülük. Gokteik Viaduct Mianmarban (Burma). 1899-ben építették az amcsik a briteknek.
Nagyon komolyak ezek a régi acélhidak. Milyen anyagminőségből lehetnek, hogy bírják az időjárást, pl. itt, a monszun övezetben a mianmari karban(nem)tartás mellett.
 

Redgreg

Well-Known Member
2022. április 22.
1 133
4 971
113
Ki a fene mondja azt, hogy 200-al menjen??? Menjen 50-el és nem 30-al, meg induljon el a lámpánál normálisan, meg ne úgy közelítse meg a helyet, ahol le akar kanyarodni jobbra kisívben, hogy már 1 km-rel előtte lelassít 20-ra és az indexet a kormány tekerésével együtt teszi ki. Vagy a gyalogos normál tempóban gyalogoljon át a járdán, ne andalogva, mikor 20 kocsi vár csak rá. vagy úgy várjon a balra kanyarodás lehetőségére (ha van hely) hogy a többiek kikerülhessék jobbról. De lehetne sorolni sok minden mást is.
Nem akarod leadni a jogosítványod? Ez az egész leírás egy látlelet az alkalmatlanságról