Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

milagro

Well-Known Member
2019. szeptember 28.
11 935
26 016
113
Nézhetjük úgy, hogy a törésteszt megvolt!
------
"A luxusverdát elkötő hallgató sérülés nélkül megúszta a balesetet. Később az is kiderült, hogy ezeknek a kocsiknak a végsebessége még nincs leszabályozva, mivel még folyamatban van a gyártásuk. A jármű önkényes elvételével gyanúsított férfi azt mondta, hogy kíváncsi volt mit tud a kocsi." :)
 

enzo

Well-Known Member
2014. augusztus 4.
14 713
37 306
113
Nézhetjük úgy, hogy a törésteszt megvolt!
------
"A luxusverdát elkötő hallgató sérülés nélkül megúszta a balesetet. Később az is kiderült, hogy ezeknek a kocsiknak a végsebessége még nincs leszabályozva, mivel még folyamatban van a gyártásuk. A jármű önkényes elvételével gyanúsított férfi azt mondta, hogy kíváncsi volt mit tud a kocsi." :)

Legközelebb a Lynx gyárba látogatnak?
 

Törppapa

Well-Known Member
2022. január 29.
986
2 053
93
A siető tolakodók lassítják leginkább a közlekedést, betolakodásaik miatt "harmonikázik" a forgalom, amiatt van sokkal több koccanás, mint nélkülük lenne, összeségében a nagy sietésük mindenki mást nagyban lelassít.
- Ezzel tökéletesen egyet tudok érteni! Ezért kellene a Megyeszékhelyek összekötő közutaknak 2+2 sávos utaknak lennie! S nem a településeken keresztülvinni ezeket az utakat! A szőlő effektus a jó amikor a főútról a település útjára tudok lekanyarodni.
- Én személy szerint a lassú jármű után kullogó, ezáltal feltömörödő gépjárművezetőkön tudom felhúzni magam!
Mikor a lassú jármű után kullogó a boha istennek nem akarja megelőzni a lassú járművet! A frász kerülget s kis-pácával tudnék a nyaka köré cserdíteni hogy haladjon már! Mindenki cikázik mögötte, mint a Forma 1-ben a gumimelegítés alatt, s látja mindenki hogy nem tud haladni a barom miatt, mivel már 2-3-4 autót kellene megelőzni hogy tudjon haladni! S kész a baleseti szituáció amikor valakinek kiveri a biztosítékot a kontról! Ezért jó nagyon a 2+2 sáv ahol kényelmesen le tudja előzni az ember 90-el a lassan közlekedőket! Mivel nem bántásból de Ő így érzi biztonságba magát! Nem vagyunk egyformák!
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 514
61 743
113
Első generációs Dodge Viper teszt:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Így, 30 évesen is nagyon állat :D
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 514
61 743
113
Bevetésen a dájcse prémium XD
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
Érdemes meghallgatni, hogy lényegében új autókén milyen gondjai vannak a típusnak, és miért nem tud AMG-ként körbe menni egy gokart pályán se...
 
  • Imádom
Reactions: misinator

gatya

Well-Known Member
2012. március 30.
109
397
63
Nézhetjük úgy, hogy a törésteszt megvolt!
------
"A luxusverdát elkötő hallgató sérülés nélkül megúszta a balesetet. Később az is kiderült, hogy ezeknek a kocsiknak a végsebessége még nincs leszabályozva, mivel még folyamatban van a gyártásuk. A jármű önkényes elvételével gyanúsított férfi azt mondta, hogy kíváncsi volt mit tud a kocsi." :)
Ahh nagy kedvencem volt a CLA 45s, igazi kis méregzsák, 80rol elrúgva, 220ig az SL63-al tartotta az tempót, persze szélárnyékban voltam:oops::rolleyes: de nem kezdők kezébe való..

A roncsot meg átvenném, szólok is az importőrnek
 

tarzaan

Well-Known Member
2014. március 25.
13 004
18 178
113
Legszebb Ferka:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

blogen

Well-Known Member
2010. április 20.
17 102
29 814
113
Úgy kellene ezt megoldani, ahogy a Déli-Kelenföld viszonylat...van a fejpályaudvar+van hozzá egy átmenő...pl. Nyugati-Kőbánya-Kispest...esetleg Rákosrendező...
Az átmenő pályaudvar ideális helye az Üllői útnál van a Déli-körvasúton, amit átkötéssel egyesíteni kell a Belső-körvasúttal.
 

laca

Well-Known Member
2013. november 6.
858
2 268
93
Az egyik híd, közülük. Gokteik Viaduct Mianmarban (Burma). 1899-ben építették az amcsik a briteknek.
Nagyon komolyak ezek a régi acélhidak. Milyen anyagminőségből lehetnek, hogy bírják az időjárást, pl. itt, a monszun övezetben a mianmari karban(nem)tartás mellett.
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 

Redgreg

Well-Known Member
2022. április 22.
1 133
4 973
113
Ki a fene mondja azt, hogy 200-al menjen??? Menjen 50-el és nem 30-al, meg induljon el a lámpánál normálisan, meg ne úgy közelítse meg a helyet, ahol le akar kanyarodni jobbra kisívben, hogy már 1 km-rel előtte lelassít 20-ra és az indexet a kormány tekerésével együtt teszi ki. Vagy a gyalogos normál tempóban gyalogoljon át a járdán, ne andalogva, mikor 20 kocsi vár csak rá. vagy úgy várjon a balra kanyarodás lehetőségére (ha van hely) hogy a többiek kikerülhessék jobbról. De lehetne sorolni sok minden mást is.
Nem akarod leadni a jogosítványod? Ez az egész leírás egy látlelet az alkalmatlanságról