Ezt te remélem viccnek szántad...
Itthon is az a tapasztalat, hogy a soksávos út mellett minden rohad le.
Nem, ez egy faszság amit fogalmatlan emberkék ismételgetnek.
Üllő, Rákóczi, tök mindegy.
Valóban tökmindegy mert ezek az üzletek egészen addig ‘virágoztak’ csak amíg nem volt más, amíg meg nem jelentek a plázák és teljesen át nem alakították a vásárlási szokásokat.
Sem az Üllőin, sem a Rákóczin, sem a nagykörúton nincsen egyetlen épkézláb üzlet se, és soha nem is volt. Ami volt az mind szocialista csökevény, megszokták hogy szart árulnak és törvényszerűen csődbe mentek amikor a plázákban megjelentek a normális üzletek normális áruval és ezek pedig nem tudták és nem is nagyon akarták követni a változást.
A nagykörúton, amin ott csilingel a csodálatos villamos, egyetlen értelmes üzlet sincsen - ócska, retek, max. közepes kocsmák vannak csak mindenhol, mert csak arra van kereslet.
[/QUOTE]Forgalomcsillapítás, autók kivágva a francba és lásd mi lesz? [/QUOTE]
Semmi nem lesz.
San Franciscóban elkezdtek ezt az elméletet ráerőltetni az életre, a vége az lett hogy az üzletek egymás után csődöt mondtak mert a vásárolok nem tudtak megközelíteni.
Néhány retardált fasz örülni kezd hogy végre hatalmat gyakorolhat, a közlekedés pedig szépen összeomlik, az emberek pedig ugyanúgy plázákba járnak vásárolni mint eddig.
Nézd meg a Kálvin tér-Ferenciek tere tengelyt 10 éve és ma. Én 10 éve jártam istentudja hány év után megint ott. Az egész aluljáró rendszer és a környéken barangolva olyan érzésem volt, mint a Szárnyas fejvadász piactér jelentnél, mert éppen esett is az egész. Totál le volt pusztulva az egész környék.
Én nagyon jól, nálad sokkal jobban ismerem a Kálvin Ferenciek tengelyt.
Pontosan ugyanazok az üzletek vannak.
Ibolya, meg valami másik retro csehó, egy gofris, abc a sarkon, belvárosi kávézó, vén diák, néhány egyetemi könyvesbolt meg a sarkon valami random, sűrűn változó vendéglátóhely.
Nézd meg ma. Az üzletek megközelíthetőségét pont az ilyen várost átszelő autópályák barmolják szét. Ezek leépítése és gyalogos és bringabaráttá tevése a környéknek és kilő a szogláltató ipar a környéken. Barcelonában is pontosan az törént.
Szintúgy baromság. A kiskereskedelem a plázákba tevődik át már jó ideje, a klasszikus kisboltok ezzel nem tudnak versenyezni egy két szakbolt kivételével ezért rendre vendéglátásra all at az egész. Az hogy mivel közelítik meg, tökéletesen mindegy.
Túl sokszor van az az érzésem, hogy te valami totális alternatív univerzumban élsz. Még Budapestet sem a saját valójában látod és a változást sem.
Nekem meg sokszor az az érzésem hogy te valami teljesen hamis önértékelés folyamán olyan dolgokról magyarázol kényszeresen, amiről elnézést, de a leghalványabb fingod sincsen. Pár éve felköltöztél Pestre, túlnyomórészt egy néhányszázméteres körzetben éled le az életed, és olyannak akarod elmagyarázni hogy mi hogyan változott a városban, aki egész életében ott élt, már akkor is amikor te meg se születtél? Ne röhögtesd ki magad.
(Lásd, amikor te azzal érveltél, hogy egy villamos vonal feleslges, mert kettő pontja jözött esetleg néha van egy alig gyorsabb, de a többi megálló számodra meg nem is létezett
Lásd fent. Én akkor használtam ezeket a vonalakat, amikor nálatok falun még a villany se volt bekövetve, a villamos meg valami sci fi volt. Sugárirányban villamosra egyszerűen nincs igény. Nagy távra nem tud hordani, pedig pont arra lenne szükség.