https://index.hu/techtud/2019/11/22/brutalis_szornyeteg_lett_a_tesla_cybertruck/
itt már 800km-t ígérnek.
itt már 800km-t ígérnek.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ő is ezt mondta. A lénye az, hogy a használt Leaffel, a Csepel sziget közepéről nem érsz fel stabilan Észak-Budára. Ha meg dugó vagy terelés van és tél vagy kánikula, akkor jaj neked. Ezt tudja egy 3,5 milliós használt autó. 3,5 milláért 3-4 éves jó kocsik kaphatóak benzinesben.Egy átlagos akku kb. 1000 töltésciklust bír ki jelentősebb kapacitásvesztés nélkül.
Vagyis 1000-szer tudod teljesen lemeríteni és teljesen feltölteni anélkül, hogy észrevehetően romlana a kapacitása, utána egyre kevesebb km-re lesz elég a kapacitása.
Viszont nem az fog történni, hogy te beleteszel 50 kWh-ot de csak 25-öt fog leadni, hanem eleve csak 25-öt tudsz beletenni abba, aminek újkorában 50 kWh volt a kapacitása.
Üzemanyagtankos példával élve, olyan, mintha az 50 literes tankodban lenne 25 liternyi lerakódás és csak 25 liter üzemanyag férne bele.
Gratulálok, ezzel leírtad az alapproblémát. Ennek teljesítéséhez orbitálisan nagy akkupakk kel úgy, hogy annak a kapacitásának csak töredékét használod fel. Tehát, ha mondjuk napi 10-20 kWh-t használsz, akkor ezért van egy 60-80 kWh-s akksid, hogy ne rongyolódjon le, de töltsed gyorsan. Meg cipelsz 85 kWh akksi esetén 560 kg-ot. Akkor is, ha teli van rakva a akku, akkor is, ha lemerült...A lítium-ion akkuk azt "szeretik", ha nem merítik le és nem is töltik fel őket teljesen.
Továbbá nem szeretik, ha gyorsan vannak feltöltve.
Csak akkor nagy távolságú autózásnál a valós hatótávot igazánból a 10-80% töltés mennyisége jelöli ki. Ha nincs a kocsiban komoly hűtőrendszer, akkor a használat és töltés ciklus miatt annyira melegedhet az akksi, hogy leterhel az egész. Még az fan H.A. videón is mutatott ilyet, pont Leaffel.Vagyis ha ritkán használsz gyorstöltőt, ritkán töltöd maxra és ritkán meríted le teljesen, akkor drasztikusan nő az élettartamuk.
Pontosan. Ez pont olyan, amit az autóskártyás F-15 vs F-35 inforafika volt. A rajta levő számokat nem ÉS, hanem VAGY kapcsolattal tudja az F-15. Ha a villanyautó is ilyen, kivéve a 20+ millás tartományt. De az meg nem lesz népautó. Soha. Még az USA-ban sem.De volt.
Alap dolog, hogy vannak tartalék cellák amiket a vezérlés berotál ha egy-egy cella feszültségszintje leesne, kifogyasztást is próbálja egyenletesen elosztani, ezért lehet kimélni azzal ha 40-80% között van használva (2500 ciklus lesz az 1000-ből).
De ezzel megint ott tartunk, hogy vettem 200km-es autót, hogy mehessek vele 80-at.
Ilyen randa vackot...
Ofc. Ezért várom a 400km-es Ioniq-ot mire csereérett lesz a mostani autó.
Munkába és rokonokhoz is jó lenne, legalábbis nyáron, téligumival már necces lenne egy hosszabb út, pláne ha fűteni is kell.
Ilyen randa vackot...
Arról még nem hallottak ezek, hogy a tört forma nagyobb légellenállással jár, mint a lekerekített.
Pont az első ilyen formatervezésű versenyautónak kinéző autónál volt a kritika úgy 40-50 éve, hogy mekkora légellenállása van annak. A kocsi gyártója meg közölte, hogy az aerodinamika annak való huncutság, aki nem tud erős motort építeni. Vagy valami ilyesmi városi legendára emlékszem.
Ez most kavicsfelverődés vagy más miatt kapott volna nagyon erős üveget? Mi volt az ok vagy az igény? Mert ez így különösen mókás, hogy szerintem az igény is fura, de minek promózzák, ha nem működik?
Ez mondjuk érdekes, de nem annyira meglepő.
Persze, hogy nem elvárható, nem is reklámozzák vele. De a történet itt arról szól, hogy ez a promó része, majd kiderült, hogy ez most nem sikerült.Ez mondjuk érdekes, de nem annyira meglepő.
Egy hagyományos autónak ha hozzákúrsz egy ilyen követ akkor az oldalsó üvege berobban az utastérbe, a kővel együtt. (A szélvédő elvileg biztonsági üveg, de az oladlsókat általában külön kell fóliázni)
Nem hinném, hogy elvárható lenne egy kereskedelmi forgalomban kapható járműtől, hogy meg se repedjen, ha egy ilyen ütést kap.
Ez ugyebár egy orosz katonai jármű a sor elején, nem sokkal a kurd kődobálók után:
Az mondjuk mindenképpen baki, ahogy előadták. Nem vagyok benne biztos, hogy nem valami röpke rögtönzés volt Musk pihent agyából!
Persze, hogy nem elvárható, nem is reklámozzák vele. De a történet itt arról szól, hogy ez a promó része, majd kiderült, hogy ez most nem sikerült.
Ezt senki nem tagadja. De akkor sem ez volt a cél.Én nagyon nem csipem a Teslát és a hype-ot körülötte. Ez a szájbertraktor meg kifejezetten ocsmányra sikerült, viszont a kő nem jutott át az üvegen. Így is többet tud, mint az alap oldalüvegek.
Ezt senki nem tagadja. De akkor sem ez volt a cél.
Erről beszélnek máshol is. Csak a show kedvéért csinálták, hogy mindenki megnézze az "égést". Tökéletes volt, ahogy a 2-3 kg-os fémgolyó energiáját pont elnyelte a repedés. Ha az üveg kibirta volna, akkor fejbe kapott volna a golyó egy nézőt. Gondolom letesztelték ezt korábban.Már csak azért is, mert ahogy láttam, egy fém golyót hajított neki a fickó az üvegnek, ami ha valóban törhetetlen lenne, akkor a golyó valószínűleg visszapattant volna, jó eséllyel a közönség soraiba, akiket ettől semmi sem védett. Ergo Musk valószínűleg tudhatta, hogy a golyó nem fog visszapattanni. Persze lehet, hogy tévedek.
Csak felig neztem meg tegnap a videot. Egy dolgot megneznek ezzel a csodauveggel, hogyan birja a porcelant. Erdelyiek regi modszere utan szabadon. Eleg egy pici, gyujtogyertyarol letort darab amit par meterrol nekivag.Már csak azért is, mert ahogy láttam, egy fém golyót hajított neki a fickó az üvegnek, ami ha valóban törhetetlen lenne, akkor a golyó valószínűleg visszapattant volna, jó eséllyel a közönség soraiba, akiket ettől semmi sem védett. Ergo Musk valószínűleg tudhatta, hogy a golyó nem fog visszapattanni. Persze lehet, hogy tévedek.
Ez Tesla-Musk sztori már egy vallás. Mindegy mekkora ökör, a rajongók istenítik mekkora zseni.Erről beszélnek máshol is. Csak a show kedvéért csinálták, hogy mindenki megnézze az "égést". Tökéletes volt, ahogy a 2-3 kg-os fémgolyó energiáját pont elnyelte a repedés. Ha az üveg kibirta volna, akkor fejbe kapott volna a golyó egy nézőt. Gondolom letesztelték ezt korábban.
Közlekedésszervezés Magyarország 2019.
Egy sima utazási idő minimum összeg minden utas számára függvény optimalizálásra nem képesek. Röhej.
Rosszul fogod fel!Ez Tesla-Musk sztori már egy vallás. Mindegy mekkora ökör, a rajongók istenítik mekkora zseni.
A tegnapi buli 232mrd Ft-jába fájt. Így értékelte a piac összeségében a tegnapi bemutatót, ennyit vesztettek értékükből egy nap alatt a részvényei.
Ennél már csak az lenne durvább, ha az űrhajója robbana fel Jah nem, az is megvolt a héten. Lerobbant a rakéta teteje tesztelés közben.
Több szerénység, kisebb arc, kevesebb arogancia. Nah ez hiányzik belőle.