M
molnibalage
Guest
Ti mondjátok, hogy nem kellene mindenkinek autóznia... (Ami látva az utakon ámokfutó kreténeket teljesen igaz) Ő is ugyanezt mondja, csak arrogánsabban.
Ez tök jó, csak nem mindenki ilyen irányban jár. Amikor azt látom, hogy Gazdagrétről autóval jár be 4-5 km-re valaki és Kelenvölgy széléről a BME-re akkor ott azért elgondolkozom egy picit. Senki nem azt mondja, hogy amúgy város peremén és 3 sávon M0 viszonylatba ne menjen az ember. Nem attól van nagy forgalom a belvárosban. Bár hovatovább átlagos hétköznapon elhagyni a Csepel sziget agglo településeit fél-7 után kb. mission impossible volt 2002 őszén is már, nemhogy 2012-ben, amikor utoljára jártam ki onnan autóval. A km-es kocsisor mellett húztam el bringával fél 8 felé.Persze hogy nem kellene, szivesen szundiztam volna én a buszon ... ha 34km távolságra nem min. 2,5 óra lenne a tömegközlekedés (kipróbáltam 3 útvonalat is, ua.)!! Told le ezt naponta kétszer (oda-vissza munkahelyre ugye) a min. 12 óra műszak mellett, aztán dönts úgy hogy neked nem kell autózni heti 6 napon! Várom a véleményedet 3-4 hónap tapasztalat után ...
Ezt hogyan számolják? Erős a gyanúm, hogy ha fővárosi gerincvonalak NAPI kihasználtságát mérnénk, akkor az sem lenne 25% felett. Mert reggel 6 előtt és esete 9 után kb. leülhetsz még a metrón is. Tehát a napi kb. 17 órás üzemből legalább 4 órában az állóhelyekkel is számolva 15% alatt lötyög a rendszer. És ezek a gerincvonalak....Az MVK Zrt. folyamatos utasszámlásaiból az is kiderült, hogy Miskolcon munkanapokon mindössze 15,5 százalékos az
A metrók és a 4-6, amiből a 6-os villamos éjszakai is jár 10 percenként már...