Ez tegnap volt az M0-áson. Amikor élőben elmentem mellette, nem hittem, hogy élő embert szednek majd ki onnan:
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
????Nagyon rossz a hang. Ezt én így nem hallgatom meg. Mi az okosság? Jó lesz az állami pénzszosztó projekt, vagy nem?
(Szerintem erre se kéne pénzt adni, ahogy az elektromos autóra se, meg napelemekre se)
Nagyon rossz a hang. Ezt én így nem hallgatom meg. Mi az okosság? Jó lesz az állami pénzszosztó projekt, vagy nem?
(Szerintem erre se kéne pénzt adni, ahogy az elektromos autóra se, meg napelemekre se)
Csak az a hajtány kap támogatást, amit tekerni kell. Ami magától is megy, az nem. Meg kéne valamit kezdeni velük KRESZ ügyileg, mert egyre jobban terjednek és mindenki úgy megy vele, ahogy a kedve tartja. De a hivatalos szervek részéről nem érkezett érdemi válasz a kérdéseikre.
Akkor így a 26,8 kWh elég vékony...Október 15-től Magyarországon is előrendelhető a román márka első villanyautója, a Spring nevű kis SUV.
Kínában pár hónapja már kapható Renault City K-ZE európai piacra szánt változata
26,8 kWh-s lítiumion-akkumulátor
200 km-es hatótáv (NEDC)
44 lóerős, a nyomatéka 125 Nm
105 km/h-s végsebesség
kimaradt belőle a fékenergia-visszatermelés, így a lassítást kizárólag az elöl tárcsás, hátul dobos fékrendszer végzi
az állami támogatások levonása után
2,7 millió forintnak megfelelő jüan (Kínában lenyomták az árat az államilag dotált hazai gyártók)
https://www.origo.hu/auto/20201009-dacia-spring-elo.html
Ha 4 millió körül (támogatásokkal) kapható lesz városi népeknek pont jó lesz ICE helyett, még talán az elővárosi ingázóknak is.
Nem olyan rossz ez. Praktikus kis autó. Ezeket kéne támogatni a batár ingyen parkolós zöld rendszámos tankok helyett. A fékerő visszatermelés mennyit tudna városi használatban dobni rajta? Épp ezen a kategórián/felhasználási módon sokat dobhatna...Akkor így a 26,8 kWh elég vékony...
Nem úgy van, hogy a támogatási keret már kimerült? Elég szkeptikus vagyok, hogy 4 körül lenne, még támogatással is; lassan már nincs a piacon ennyiért új autó, az alá meg nem mennek, pláne, hogy a konkurenciák is, ami árakra emlékszem az utóbbi idők autós műsoraiból, igen csak magasabbak.Október 15-től Magyarországon is előrendelhető a román márka első villanyautója, a Spring nevű kis SUV.
Kínában pár hónapja már kapható Renault City K-ZE európai piacra szánt változata
26,8 kWh-s lítiumion-akkumulátor
200 km-es hatótáv (NEDC)
44 lóerős, a nyomatéka 125 Nm
105 km/h-s végsebesség
kimaradt belőle a fékenergia-visszatermelés, így a lassítást kizárólag az elöl tárcsás, hátul dobos fékrendszer végzi
az állami támogatások levonása után
2,7 millió forintnak megfelelő jüan (Kínában lenyomták az árat az államilag dotált hazai gyártók)
https://www.origo.hu/auto/20201009-dacia-spring-elo.html
Ha 4 millió körül (támogatásokkal) kapható lesz városi népeknek pont jó lesz ICE helyett, még talán az elővárosi ingázóknak is.
Európában eleve minden drágább. Adók. Adók. Meg vannak még Adók is, amik máshol nincsenek. Ja meg adók is vannakNem úgy van, hogy a támogatási keret már kimerült? Elég szkeptikus vagyok, hogy 4 körül lenne, még támogatással is; lassan már nincs a piacon ennyiért új autó, az alá meg nem mennek, pláne, hogy a konkurenciák is, ami árakra emlékszem az utóbbi idők autós műsoraiból, igen csak magasabbak.
De ez a Trabant igazán modern szellemiségben készült; kézműves termék, ami azért különleges, mert Hans minden apró mozdulatában ott a tradicionális tapasztalat, a szív és a lélek. Mikor a kézművesség és a modern technológia találkozik. Extra felár.Nem a rés mérete az érdekes, hanem az, hogy a szélessége egyenletes legyen körben. Arra utal, hogy a gyártás pontos egyenletes minőséget képes hozni, nem úgy kell a helyére feszegetni utólag.
Nem olyan rossz ez. Praktikus kis autó. Ezeket kéne támogatni a batár ingyen parkolós zöld rendszámos tankok helyett.
Nem úgy van, hogy a támogatási keret már kimerült? Elég szkeptikus vagyok, hogy 4 körül lenne, még támogatással is; lassan már nincs a piacon ennyiért új autó, az alá meg nem mennek, pláne, hogy a konkurenciák is, ami árakra emlékszem az utóbbi idők autós műsoraiból, igen csak magasabbak.
Nem a város fizeti, hanem Te, meg a többi lakos.Nálunk az éttermek vettek vmi Nissan kiszállítóautót, meg egy milliárdos vállalkozó a Porsche Cayenne mellé egy Hyundai Konát mikor meghirdették a támogatást...
Váltásban csüngenek a város által fizetett ingyen töltőn (igen a Kona is)...
Nem a város fizeti, hanem Te, meg a többi lakos.
Mennyibe kerül egy töltő kiépítése? Mennyibe kerül a fenntartása, működtetése?
Nem olyan rossz ez. Praktikus kis autó. Ezeket kéne támogatni a batár ingyen parkolós zöld rendszámos tankok helyett. A fékerő visszatermelés mennyit tudna városi használatban dobni rajta? Épp ezen a kategórián/felhasználási módon sokat dobhatna...
Izé...csak a gázpedállal, meg a váltókarral ügyeskedve..oké, az csak egy KGST autó volt; egy mai kézi váltóssal azért ne próbáljátok kiháromszor mentem végig Múcsonytól Miskolcon keresztül Felsőzsolcára elszakadt kuplungbovden miatt pedál zsonglőrködve a kuplungon és a gázon
Azt a Cliot én is ki akarom próbálniEbben a tesztben a Clio hibridet "B" (gondolom Brake), tehát erőteljes visszatermeléses üzemmódban próbálták ki városi használatban: 2,7 l/10km...
Gyakorlatilag alig-alig kapcsolt be az 1.6--os Atkinsos ciklusos benzin motor, ami a rendszerfelépítésből adódóan csak hatótávnövelőként működik úgy 50-60 km/h óra alatt.
Tehát tényleg sokat tud dobni tudatos kezeléssel a visszatöltés.
Persze az emberi hülyeséget nem lehet kivédeni; volt olyan kollégám, aki a motorféküzemi üzemanyag elzárós karburátoros benzines, meg az elektronikus vezérlésű adagolós dízelt állandóan üresbe dobálva gurította, a szimpla karburátorost, meg a mechanikus adagolós dízelt meg bőszen visszakapcsolgatva motor fékezve használta.
S akkor ugye itt vannak a plug-in hibridek, amiket sohasem töltenek a felhasználóik, csak cipelik gyakorlatilag feleslegesen az 50 kilogrammos cementes zsákokat...
Szerintem lesznek, akik az elektromos autókról is lefogják vasalni a fékeket.
Anno még nekem is volt szerencsém aszinkron váltós autókat vezetni (Minden tanulót ilyennel kezdenék tanítani, megtudnák, hogy hol lakik az Úristen!), illetve háromszor mentem végig Múcsonytól Miskolcon keresztül Felsőzsolcára elszakadt kuplungbovden miatt pedál zsonglőrködve a kuplungon és a gázon Nagypolszkival...
Úgyhogy már nagyon várom, hogy kipróbáljam a a Clio hibridet; ritka fifikás műszaki perverzió!
(Ha lenne pénzem rá, sem a megtakarításért venném meg; sanszosan amit megspórol a benzinen, azt valaki ki fogja fizetni az akkumulátorcserénél)
https://totalcar.hu/magazin/technika/2020/01/09/hibridbol_hasonlo_se_volt_meg/
Addig is bőszen lesem és fülelem az eddigi youtube-os videókat róla.
Gyönyörűszép videó, ami bemutatja a technológia folyamat lépéseit.Várom már, hogy az elektromos autók megjelenjenek Pakisztán alsón.
Aksi újrahasznosítás: