Épp ezért nem robbantott szét semmilyen keretet. Nem forradalmi, és azért sikeres (nem is igazán sikeres szerintem), épp azt gondolom mint te, de én úgy értelmeztem az idézett részt, minte gy tesla-íhvő mantráját: hogy a forradalmi hozzállással győznek le minden "inkumbenst". Erre írtam, hogy Hát nem.
- A fos illesztésű, gagyi minőségellenrőzésű autók kis szériában veszteséggel gyártása,
- a csuda hatótáv továbbra is rövidebb, mint egy belső égésű autóé,
- az autopilot egy scam, ilyen néven azt forgalomba hozni igaziból félrevezető, bűncselekmény kéne legyen
- a gyártásban van pár innovatív megoldásuk, de pár olyan is, ami inkább vevőellenes (szuper-integrált fedélzeti vezérlőegység, ők spórolnak párszáz dollárt, de a vevő szop ha valami elromlik, márpedig idővel minden elromlik, persze ha 5 év múlva szeméttelepre tervezik, akkor nem para, de úgy meg az elektromos környezetvédelem egy szar vicc))
és még sorolhatnám a saját, nem szabványos töltőiken át sok más aspektusával. A nagy tesla persze nagyon megy, de amúgy scam az egész, csak a tőzsdei értékre recsiző torz világunkban nem látszik, hogy a ez így egy kamu egyelőre.
Az USA-ban amúgy furcsamód a kivitelezés alacsonyabb minősége is belefér, mint az európai piacon.