Öööö, bocsánat, de ez igaz az összes libalegelőre építkező, agglomerációból budira is kocsival járóra.
Így igaz, ezt is ezerszer elsírtam, hogy nincs alternatíva csomó embernek. Mert Csepelre kéne átbumliznia ami 4 átszállást meg 3 óra utazást jelent, mert a 140 éve lerakott sínektől 4-5 kilométeres távolságra nyújtóztak el az időközben tízszeresére növő elővárosok, mert a régi főtereket beszántották és minden boltot kiraktak a városok széli pusztába és arra sem voltak képesek, hogy egy tisztességes buszjáratot vagy egy tetves biciklis utat kiépítsenek addig, mert hasonlóan jártak a munkahelyek is.
Teljesen OK, hogy városi autópálya van. Ő mit szólna ahhoz, ha a kertjén keresztül menne kvázi az M0 és M7?
Van, szinte minden agglós település szélén ott az autópálya és itt már bőven 90-el hasítanak a negyvenes kamionok, a személyautók meg 130km/h-val.
Ők meg azt nem fogadják el, hogy lehet kocsikázni, de akkor ezt idebent a városban ÉLŐNEK miért is kellene teljesen aránytalan módon eltűrni...?
Nekem miért kell eltűrni, hogy az utca végén nem áll meg a busz, vagy 6 kilométerre van a legközelebbi normális élelmiszerbolt? Miért kell eltűrnöm, hogy ha cipőt akarok venni, akkor be kell ülnöm az autóba, mert nincs semmi egy 45 000 fős városban, amit gyalog meg lehetne közelíteni?
Annyi kéne, hogy kihúzni a seggünkből a fejünket és ráfeküdni arra, hogy a fővárosnak és a körülötte élő 2,5 millió embernek legyen normális tömegközlekedési lehetősége. Nem a szart pofozgatni, és azon szenvedni, hogy a BKK buszok melyik párhuzamos utcán közlekedjenek, hanem az agglót beintegrálni a tömegközlekedésbe. Kibaszott vicc, hogy nem nagyon lehet csinálni egy normális P+R parkolót sem, mert a város szélétől is 5 kilométerrel beljebb van az első hatékony tömegközlekedési eszköz. Nem fog az agglós paraszt kiszállni az autóból az északi összekötőnél, hogy lekússzhasson a metróba, akkor inkább begurul a lehelnél lévő munkahelyére. Mennyivel másabb lenne, ha valahonnan a téli kikötőtől vinné a villamos, vagy egyenesen Dunakeszi Gyártelepről.