És megint Veszprém megye Lassan Mortal Kombat lesz itt élőben
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
És megint Veszprém megye Lassan Mortal Kombat lesz itt élőben
Na, ezért mennyit lehet kapni, ha Berkire az ügyészség 7,5 évet kér?És megint Veszprém megye Lassan Mortal Kombat lesz itt élőben
Na, ezért mennyit lehet kapni, ha Berkire az ügyészség 7,5 évet kér?
Mert ez szándékos veszélyeztetés, hivatalos szerv ellen és aztán sikerült is belerohanni a szembe levőbe...
@Kurfürst ?
A halmazati itt arra vonatkozik, hogy több autót is megrongált pl.? Elvileg már ment pár perce a műsor, de csak a végét filmezték le.Hát itt sok minden történik.
Szerintem közúti veszélyeztetés alapesete (Btk 231. § (1) bek) - 3 évig terjedő szabveszt, halmazatban kisebb kárt (500 000 ezer forintig) okozó szándékos rongálással (Btk. 371. § (2) a) pont - 1 évig terjedő szabveszt, 500 fölött kár esetén 3 évig terjedő, de itt a halmazatban kiszabott büntetés szempontjából pont mindegy, hiszen a súlyosabb felső tétel emelkedik 50%-al)
Az igazán fincsi ezzel halmazatban a Hivatalos személy elleni erőszak alapesete lenne (Btk. 310. § (1) bek. a) pont : 1-5 évig terjedő szabveszt), de azt majd kicentizik a bíróságon, hogy most menekült az intézkedés elől és csak kitért, vagy el is akarta a kékeket ütni, / letojta, ha elüti őket, esetleg akadályozta volna a jardot a szógálatban (mintha épp helyszíneltek volna) stb..
Fincsi nélkül 4,5 évig, bemérlegelt fincsivel együtt 7,5 évig kinéző halmazati büntetés. De mint mondtam, a minősítés nagyban attól függ, hogy a sok baromságot, amit a platós gyökér művel alig 5 másodperc alatt, hogyan értékelik majd.
A halmazati itt arra vonatkozik, hogy több autót is megrongált pl.? Elvileg már ment pár perce a műsor, de csak a végét filmezték le.
A szegény Volvo tulajt valszeg nem nagyon fogja vigasztalni, de reméljük volt rajta casco.
Számomra csak az a másik érthetetlen dolog, hogy a jogsi nélkül vezetés azt eddig, hogy a faszba nem volt bűncselekmény...
A lényeg az, hogy nem bűncselekmény.Szabálysértés volt, nem bűncselekmény.
A lényeg az, hogy nem bűncselekmény.
Ha egy orvos, vagy pilóta engedély és jogosultság nélkül végez valamit, az annak számít? Ha igen, akkor a vezetés = veszélyes üzem az miért is nem? Főleg, ha valakitől mondjuk pont vétség miatt vették el...
"A kiváltságosok szórakozása lesz az autózás? Hogyan fog működni a tervgazdaság az autóiparban? Várkonyi Gábor autóipari szakértővel beszélgettünk."
(Egy kis német energiapolitikával.)
https://kontra.hu/az-europai-szocializmus-fog-vegezni-az-autoiparral-2
Tedd hozzá a davosi kongresszus utáni "you will own nothing and you will be happy" perspektívát, amit az elit a pórnépnek kínál. Tedd hozzá a kínai lejáró szavatosságú digitális pénzt, ami majd megjelenik itt is.Elképesztően lehangoló jövő képet fest föl a szakértő úr.
Valószínűleg a birodalom bukása idején élt rómaiak sem fogták fel a birodalom bukását teljes mértékben, mert ez csak utólag, történeti szemüvegen át ennyire egyértelmű. Sőt, a birodalom jelentős részén tovább élt a római szellem (Bizánc még 1000 évig élt, amit Romániának neveztek, mert ennyire folytonos volt a birodalmi tudat, Nyugaton meg hamar létrejött a Frank, majd a Német-Római Birodalom). A történelem amúgy is tele van bukásokkal, változásokkal; de továbbéléssel is.Tudod én egy ideje úgy érzem, hogy a római birodalom bukása idején születtem. A kérdés csak az, hogy az én életemben össze omlik-e ez az egész szar, vagy úgy élem le az életem, hogy ez a mostani kínlódás megy folyton.
Ezt tök jó, csak a munkaerőpiactól kezdve a szolgáltató szektoron át elég sok minden ráállt arra, hogy ez a mobilitás elérhető.Valószínűleg a birodalom bukása idején élt rómaiak sem fogták fel a birodalom bukását teljes mértékben, mert ez csak utólag, történeti szemüvegen át ennyire egyértelmű. Sőt, a birodalom jelentős részén tovább élt a római szellem (Bizánc még 1000 évig élt, amit Romániának neveztek, mert ennyire folytonos volt a birodalmi tudat, Nyugaton meg hamar létrejött a Frank, majd a Német-Római Birodalom). A történelem amúgy is tele van bukásokkal, változásokkal; de továbbéléssel is.
Ha az autózást nézzük, nézd meg, itthon mennyivel volt kevesebb autó akárcsak 20 évvel ezelőtt is. 2000-ben volt 2,3 millió, ma meg van 3,9 millió. Volt élet 2000-ben? Volt. Teljesítmény és hatótáv... mekkora teljesítménye volt egy Ladának, vagy pláne egy Trabantnak. Eljutottak vele A-ból B-be? El. Sokkal lassabban? Nem.
Csak arra akarok rámutatni, hogy az autózás és az autóhoz való hozzáállás sem konstans, állandó dolog, hanem folyamatosan változó dolog.
Bocsánat, de ennek a kommentnek a fele micsoda? Nem közlekedés és nem is igaz.phaidros
Kommunista rendszer ide-vagy oda a Trabant meg a Lada is arra készült amire a Golf meg a Kadet nyugaton. Hogy kiterjesszék az átlag polgár szabadságát.
Ezzel szemben a mai elektromobilitás arról szól, hogyan lehetne minél jobban szétsz@patni az átlag polgárt, hogyan lehetne a legjobban korlátozni a személyes szabadságát. Önvezetés, totális megfigyelés, kis hatótáv, csillagászati ár stb....
A világ többi részén meg Euro 0-III között van a standard.
Engem elképesztően elkeserít az, hogy nyugatról jön az a "progresszív" ideológia ami arról szól, hogy túl jó dolgom van, meg még önállóan gondolkodom meg beszélek is, szóval ennek most vége. Majd ők becsicskitanak újra jobbágynak. Nem lesz magántulajdonom, se házam se autóm. Majd ők megmondják, hogy élhetek és gondolkodhatok. Érezzem magam szarul!
Ha esetleg a felső közép osztályba lépnék egy csoda folytán akkor lehet önvezető villanyrollerem ami oda megy ahova ők engedik, miközben megfigyelnek.
Azért nehezen mennek el az emberek tüntetni egy rendszer ellen úgy, hogy nincs mivel maximum gyalog.
Önvezető, központból is irányítható autókkal nehéz "taxis blokádot" csinálni
Én azt látom, hogy a megszerzett szabadság jogaimat minden eszközzel megpróbálják tőlem elvenni. És egy rosszabb minőségű életet kínálnak föl , mint ami jelenleg van.
És igen, ezt a tendenciát le lehet mérni az autózáson is! Nyílvánvaló az irány!
Majd változik. Nincs kőbe vésve, hogy a jövőben is a jelenlegi formában kell működnie a dolgoknak; de az sem, hogy a mobilitásra vannak ráállva egyesek. Lehet, hogy ez is egy zsákutca (volt). Majd a történelem megítéli.Ezt tök jó, csak a munkaerőpiactól kezdve a szolgáltató szektoron át elég sok minden ráállt arra, hogy ez a mobilitás elérhető.
Miért, azért, mert újra nem lesz mindenki segge alatt saját autó, attól még az nem feltétlen a személyi szabadság korlátozása. -Szerintem. Nyilván így kényelmesebb sok minden, ez kétségtelen; de ez egy kényelmi dolog és nem korlátozás/nem korlátozás kérdése.Ezzel szemben a mai elektromobilitás arról szól, hogyan lehetne minél jobban szétsz@patni az átlag polgárt, hogyan lehetne a legjobban korlátozni a személyes szabadságát.
Ez így van. Érdekes, hogy a termelést, gyártást nem akarják Európába hozni, vagy a fogyasztást korlátozni; pedig többek közt akár a vízi, akár a szárazföldi szállítmányozás épp ugyan olyan -ha nem még inkább- káros, mint a közlekedés.A világ többi részén meg Euro 0-III között van a standard.