Csak copypaste újra a sajátomból amire válaszoltál. "Maga a három híd 100 % jó. Nyilván lehetett volna spórolni az egyik hídon, hogy ne legyen nagy sebességűre kiépítve de akkor meg nem lehet tartalékként használni."Szerintem nézd vissza azokat a videókat, amiket betettünk a projekt kapcsán. Nem lehet a 3. hidat megspórolni. Sehogy.
Anélkül nincs elővárosi vasút fejlesztés. Sehogy. Már ma kapacitáshiány van, azért nem tudnak megállás nélkül sem sűríteni. Ha megállna ma a tervezett állomásokon vonat, az kapacitáscsökkenést okozna.
Az, hogy minden hídnak nagy sebességűnek kell lenni az amiatt van, hogy minden hidat előbb utóbb felúítanak.
Tehát MINDEGYIKEN fog menni nagy sebességgel vonat.
A szervezésben semmi horror nincs. A kapacitásnövelés után ebben semmi csoda nincs. A világban működnek ilyen rendszerek sokkal nagyobb kapacitással és komplexebb kapcsolatokkal. Csak magyar szemmel csoda az, ami máshol évtizedek óta megy. Amikor hol volt olyan folyamatirányítás és egyéb alkalmazás, mint ma? Sehol.
Az egyetlen amiben nem értünk egyet az az, hogy az állomásokat képesek lesznek-e máshol sikeresen üzemeltetett analógiára logisztikai értelemben hatékonyan üzemeltetni hazai keretek között. Na ezt meglátjuk.
Amúgy meg azért is dühös vagyok, hogy az összekötő vasúti alagút Délinél tervezett helyére épül a buszpályaudvar a kerületünkben, igaz csak 10 vagy 15 évre, de akkor is, addig biztosan nem indulhat el a beruházáson kapavágás sem, pedig ha tartós covid-konjunktúra ígérkezik az infrastrukturális beruházások egy jó eszköznek ígérkeznének.