Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem értem mit dühöngenek egyesek. A belváros idézett részeiben sokszor elve áll a forgalom, amikor meg lehet menni, akkor sem kéne száguldani a szűk utcában. Ez nem arról szól, hogy a Nagykörúton és az Üllőin 30 lesz a korlát...Új stratégia készül: durva sebességkorlátozás jöhet Budapesten
Forgalomcsillapítási tervet készít a fővárosi önkormányzat, őszre meglehet az átfogó stratégia. A beszámolók szerint a VI., VII. és a VIII. kerület összehangoltan, egységes rendszerben vezetné be a 30 km/órás sebességkorlátozást, de további egyeztetésekre van szükség.www.portfolio.hu
Magyarázd már el nekem, mi értelme van ennek az egésznek?Nem értem mit dühöngenek egyesek. A belváros idézett részeiben sokszor elve áll a forgalom, amikor meg lehet menni, akkor sem kéne száguldani a szűk utcában. Ez nem arról szól, hogy a Nagykörúton és az Üllőin 30 lesz a korlát...
Kisebb zaj, biztonságosabb utcák.Magyarázd már el nekem, mi értelme van ennek az egésznek?
Helyes! Úgyse megyek oda.Új stratégia készül: durva sebességkorlátozás jöhet Budapesten
Forgalomcsillapítási tervet készít a fővárosi önkormányzat, őszre meglehet az átfogó stratégia. A beszámolók szerint a VI., VII. és a VIII. kerület összehangoltan, egységes rendszerben vezetné be a 30 km/órás sebességkorlátozást, de további egyeztetésekre van szükség.www.portfolio.hu
Kisebb zaj, biztonságosabb utcák.
Látom hozod a szokásos formád...Szabálytalan biciklist harmiccal elbaszom akkor is megdöglik…
1 a gyalogosnak az a jó, ha aluljáró van, nem szintbeli zebra. Akkor mehetne a kocsi 130al is. Vagy az autó menjen alul/felüljárón.Látom hozod a szokásos formád...
Valami "rejtélyes" okból miért van törött üveggel és műanyaggal meg kocsi darabokkal teli a város? Frankó, amikor dísztárcsákat kell kerülgetned bringával, ami ütközés után csak le van kúrva az út szélére. Ami majd vagy elrepül vagy nem, ha ráhajt valami.
- Gyalogosnak is jobb, ha lassabb a kocsi, főleg, ha kocsik közül kell lelépéni a sarkon.
- A rohadt sok parkoló kocsi és főleg SUV miatt szart sem látni sokszor...
- De azért tép 50-nel a kocsi, mert szabad az egyirányúban.
- De a kocsinak meg ki kell tolnia az orrát. Csak, ha azt minimális távolságról látja a közeledő delikvens...
ezt a hülyeséget. Persze, nagyon szeretjük az aluljárókat. főleg éjszakaa gyalogosnak az a jó, ha aluljáró van, nem szintbeli zebra. Akkor mehetne a kocsi 130al is. Vagy az autó menjen alul/felüljárón.
1 a gyalogosnak az a jó, ha aluljáró van, nem szintbeli zebra. Akkor mehetne a kocsi 130al is. Vagy az autó menjen alul/felüljárón.
2 a parkoló kocsik számát hogy csökkent a sebesség korlátozása?
3 hogy a hülye gyalogos alkalmatlan arra, hogy körülnézzen, mielőtt takarásból az útra lép az szomorú.
Véleményem szerint a 30as korlátozás a problémák elmismásolása.
Zárjunk el egy területet az autóktól, rendben. Tereljük ki a tranzitforgalmat a városból. Mióta is készül az M0? Szervezzük már úgy meg a forgalmat, hogy ne legen 1.5 óra míg eléri az ember a célját, ha le akarja rakni a kocsit a város szélén. És mi lenne, ha úgy szerveznénk azoknak a munkahelyeknek/kórházaknak/akármiknek a helyét, ahova tömegesen áramlik a nép, hogy ne kelljen átbumlizni hozzá a belvároson?
Igen a 30as korlátozás az olcsó látszatmegoldás, a normális megoldás meg drága.
Aluljáróról beszéltem, nem hajléktalanszállóról/drogtanyáról... A tömegközlekedési járművek sem rózsásak ilyem szempontból, bár ott időnként ellenőrzik a jegyeket..ezt a hülyeséget. Persze, nagyon szeretjük az aluljárókat. főleg éjszaka
Ezt a faszságot kéna a fejekből kiirtani, ami azóta is ottragadt az emberek fejében.1 a gyalogosnak az a jó, ha aluljáró van, nem szintbeli zebra. Akkor mehetne a kocsi 130al is. Vagy az autó menjen alul/felüljárón.
Sehogy. De abban sokat, hogy nem menjenek neki, vagy parkolásból könnyebben jöjjönki.2 a parkoló kocsik számát hogy csökkent a sebesség korlátozása?
Igen, ez csak egy vélemény, semmi több.Véleményem szerint a 30as korlátozás a problémák elmismásolása.
Nem, csak 30-as zóna lesz, ami nem volt eddig. Amúgy teli van 30-as zónával Bp, nem értem mit pattogsz ezen.Zárjunk el egy területet az autóktól, rendben.
Ennek semmi köze ahhoz. hogy a belváros szűk utcáiban ezentúl 30 lesz a limit. Szezon és fazon.Tereljük ki a tranzitforgalmat a városból. Mióta is készül az M0? Szervezzük már úgy meg a forgalmat, hogy ne legen 1.5 óra míg eléri az ember a célját, ha le akarja rakni a kocsit a város szélén. És mi lenne, ha úgy szerveznénk azoknak a munkahelyeknek/kórházaknak/akármiknek a helyét, ahova tömegesen áramlik a nép, hogy ne kelljen átbumlizni hozzá a belvároson?
Igen a 30as korlátozás az olcsó látszatmegoldás, a normális megoldás meg drága.
Na most ha azokban a kis belvárosi mellékutcákban 30 a sebességkorlátozás, mint a lakó-pihenő övezetben, az szerintem nem hülyeség.
A főútvonalakra 40-es táblákat kitenni, mint Geri csinálja (a Villányi utat végig kitáblázták 40-nek, egy időben trafiztak is ott a rendőrök rendszeresen), meg gyorsforgalmira 50-est (vagy ezt nem tette meg végül?) viszont baromság.
Mondjuk ez több, mint 2 éves cikk:
Kreszprofesszor: Az 50-es sebességkorlátozást nem hasraütésszerűen találták ki
Egy mesterségesen beszabályozott, lecsökkentett sebességkorlátozásnál nagyobb a kísértés a gyorshajtásra. Vitasorozat a budapesti forgalomcsillapítási tervről.index.hu
A mellékutcák 30as korlátozása a jövő útja, mondják ezt a norvég, svéd, dán és amerikai, német vagy angol tervezők. Az ottani idősebbek is.1 a gyalogosnak az a jó, ha aluljáró van, nem szintbeli zebra. Akkor mehetne a kocsi 130al is. Vagy az autó menjen alul/felüljárón.
2 a parkoló kocsik számát hogy csökkent a sebesség korlátozása?
3 hogy a hülye gyalogos alkalmatlan arra, hogy körülnézzen, mielőtt takarásból az útra lép az szomorú.
Véleményem szerint a 30as korlátozás a problémák elmismásolása.
Zárjunk el egy területet az autóktól, rendben. Tereljük ki a tranzitforgalmat a városból. Mióta is készül az M0? Szervezzük már úgy meg a forgalmat, hogy ne legen 1.5 óra míg eléri az ember a célját, ha le akarja rakni a kocsit a város szélén. És mi lenne, ha úgy szerveznénk azoknak a munkahelyeknek/kórházaknak/akármiknek a helyét, ahova tömegesen áramlik a nép, hogy ne kelljen átbumlizni hozzá a belvároson?
Igen a 30as korlátozás az olcsó látszatmegoldás, a normális megoldás meg drága.
És teljesen irreleváns a témában. Sőt, a lényeg mellett is elment, de keményen, mert realitásokat és az elméletet nem ütköztetteNa most ha azokban a kis belvárosi mellékutcákban 30 a sebességkorlátozás, mint a lakó-pihenő övezetben, az szerintem nem hülyeség.
A főútvonalakra 40-es táblákat kitenni, mint Geri csinálja (a Villányi utat végig kitáblázták 40-nek, egy időben trafiztak is ott a rendőrök rendszeresen), meg gyorsforgalmira 50-est (vagy ezt nem tette meg végül?) viszont baromság.
Mondjuk ez több, mint 2 éves cikk:
Kreszprofesszor: Az 50-es sebességkorlátozást nem hasraütésszerűen találták ki
Egy mesterségesen beszabályozott, lecsökkentett sebességkorlátozásnál nagyobb a kísértés a gyorshajtásra. Vitasorozat a budapesti forgalomcsillapítási tervről.index.hu
Ők mondták a városi autópályát is... ami most az ördög. Csak ennyit a tekintélyükre hivatkozásról.A mellékutcák 30as korlátozása a jövő útja, mondják ezt a norvég, svéd, dán és amerikai, német vagy angol tervezők.
Rájöttek hogy baromság volt, bár tény hogy kicsit túlleng az inga az autózás imádásából az autóellenesség felé, majd beáll jó helyre.Ők mondták a városi autópályát is... ami most az ördög. Csak ennyit a tekintélyükre hivatkozásról.