Ember! Taposópedállal időfutamvázon?
A 30km/h egysebivel kényelmes utazósebesség (48/18)!
Milyen kerekek ezek? Sima dupla falú alu?
Befér a 700/25 köpeny? Az sokkal kényelmesebb.
Nekem csavaros plattform pedálok voltak fent és teremcsukában tekertem. Volt a régi ammóniaüzem meg a narkóégető kemence mögött egy hosszabb útszakasz meg radar, ott szoktam meló után megküldeni az érzést. 63km/h-ról volt fénykép, de mindig elektromos bringást kerestek, szóval senki sem gondolt rám. De imádtam azt a Merida S-presso 300-at. Aluvázas, slik, kényelmes volt (192cm/115kg), csak a láncot ette rendszeresen.
Az a bringa még a Hockenheimring-et is megjárta párszor.
Most nincs bringám, helyi alipay-es bringával járok, de ha a Merida ette a láncot alattam, akkor ezek főleg. Itt más a forgalmi ritmus, mint a németeknél, itt ha nem indulsz meg rendesen, kb. 500 robogós futár gázol el 2 másodperc alatt. Egy átlag shanghai-i kereszteződés 4-6 sávos és itt nem kell papír robogóra, úgyhogy megy mindenki mindenfelé. A túlélési esélyt növeli, ha a kereszteződésen gyorsan átmész.
Az itteni bérbringák fixik, és nem rám vannak méretezve. A múlt héten is kigyorsításnál szakadt a lánc és mivel a bicikli is pöttöm, a bal lábam újakkal előre berúgott az aszfaltba, majd a másik lábammal áttekerve a pedált a bal vádlim is kapott, plusz hátulról belém jött egy futár is. Nagy lábújj meg második lábújj körmei prájd hónapot tartanak, a duzzanat a vádlimról lemegy.
Marad most a spinning. Este 32 fok van és a barométer szerint "kellemes" 91%-os pára, mert 4 órán át esett az eső. Ja, a csatornatetők, útburkolati jelek úgy csúsznak, mint a tükörjég. Lámpánál meg lehet jobbra kisíven fordulni. Ez akkor "vicces", ha jön egy kamion - valószínűtlenül hosszú pótos - és neki az ideális íve a bringasáv, akkor gondolkodás nélkül ráfordul vagy 30-al és fut mindenki merre lát, mindezt a rendőr orra előtt, mert csúcsforgalomban minden kereszteződésben rendőr áll. MINDEN nagyobb kereszteződésben. Szerintem Magyarországon nincs ennyi rendőr összesen.