Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
11 930
35 069
113
Indulatvásárlás volt lehet :D
Az asszonyt is így választanád?

Időfutamversenygép-folyamatosan leszorítom a köridőket,miközben kitaposom a belèt, de olyan merev, hogy közben sajognak a heréim úgy ráz, meg feltöri a seggemet is olyan kényelmetlen. Eladni meg nem tudom, mert senkinek sem kell...cserébe jó sokba kerül karbantartani, ezért egyre ritkábban mutatkozunk együtt, azt is összeszorított fogakkal.
Jó hogy nem pályabringát vettél!
3544917-72245508-2560-1440.jpg

Azzal legalább az utcára sem tudnál kimenni!
:D
 
  • Tetszik
Reactions: alali77

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
18 379
25 140
113
Az asszonyt is így választanád?

Időfutamversenygép-folyamatosan leszorítom a köridőket,miközben kitaposom a belèt, de olyan merev, hogy közben sajognak a heréim úgy ráz, meg feltöri a seggemet is olyan kényelmetlen.
Stimmt :D De én azért élvezem, amikor épp nem hibás az úttest.
Egyébként meg a karbon legalább annyira rugalmas, mint az alu-félék. Legalábbis ezt mondták :D
Eladni meg nem tudom, mert senkinek sem kell...cserébe jó sokba kerül karbantartani, ezért egyre ritkábban mutatkozunk együtt, azt is összeszorított fogakkal.
Jó hogy nem pályabringát vettél!
Azzal legalább az utcára sem tudnál kimenni!
:D
Csak fék nincs rajtuk, nem? Fékezni amúgy is b@zis :D
 
  • Tetszik
Reactions: Kim Philby

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
11 930
35 069
113
Egyébként meg a karbon legalább annyira rugalmas, mint az alu-félék.
Az alu pont hogy merev és jól vezeti a rezgést, ezért aluvázhoz mindenképpen rugósvilla dukál, vagy karbonvilla. A karbon merev, viszont jó rezgéselnyelő, akár a magasminőségű acélötvözet. Viszont a keskeny, alacsonyballonosságú magasnyomással rendelkező kerék szintén ráz...ezeket kell mérlegelni, és akkor még jön a vázgeometria, meg a használati elképzelés. Te pont egy időfutamra kihegyezett vázat találtál szépnek...az is, meg biztos jó is, csak nem kényelmes...
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
18 379
25 140
113
Az alu pont hogy merev és jól vezeti a rezgést, ezért aluvázhoz mindenképpen rugósvilla dukál, vagy karbonvilla. A karbon merev, viszont jó rezgéselnyelő, akár a magasminőségű acélötvözet. Viszont a keskeny, alacsonyballonosságú magasnyomással rendelkező kerék szintén ráz...ezeket kell mérlegelni, és akkor még jön a vázgeometria, meg a használati elképzelés. Te pont egy időfutamra kihegyezett vázat találtál szépnek...az is, meg biztos jó is, csak nem kényelmes...
Na. Hazafelé sikerült is beszopnom az első defektemet vele.
Egyébként a montimmal 5 év alatt egyszer sem kaptam...
 
  • Vicces
Reactions: Kim Philby

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
11 930
35 069
113
Na. Hazafelé sikerült is beszopnom az első defektemet vele.
Egyébként a montimmal 5 év alatt egyszer sem kaptam...
Azt fasza lesz megcsinálni...nehezen jön le, cserèbe mégnehezebben megy fel...gyakorlott outi gumiszerelő vagy? Óvatosa a karbonnal, nehogy behajítsd az árokba!
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
18 379
25 140
113
Azt fasza lesz megcsinálni...nehezen jön le, cserèbe mégnehezebben megy fel...gyakorlott outi gumiszerelő vagy? Óvatosa a karbonnal, nehogy behajítsd az árokba!
Gumileszedővel nem para.
Megvolt 10-15p alatt.
Szopóbb, mint a mtb, de azért nem vészes. Meg velem cseréltetik az ismerősök is :d
Bár szvsz elég ciki, h vki nem tud bringán belsőt cserélni.
Meg is lehetne foltozni, de sajnos én is bele estem abba a csapdába, hogy kényelmesebb
új belsőt belerakni.
 
  • Imádom
Reactions: Kim Philby

reich_und_roll

Well-Known Member
2016. szeptember 27.
4 384
24 661
113
A mai nagy orosz izgalmak levezetesekent felteszek egy autot, ami nem olyan reg kerult hozzam. Ha mar van autos topic ugye…
Szoval ez egy 2001-es Audi S3 Rieger. Mar uj koraban megkapta a Rieger kiegeszitoit es egy szoftver optimalizalast, ami utan 250-260 Le-t tudott. Amiert ez erdekes es 2000 korul nagy durranasnak szamitott az az, hogy akkor lenyomta a Porsche akkori Carrera 4-et, ami akkor a 996-os volt es 300 Le-t tudott.
b5fa9f6a10ff070c595148db544b1a70.jpg

Ma is eleg jo allapotban van, vegig vezetett szervizkonyves es az osszes gyari dokumentacio is rendelkezesre all.
bb8780daf806f3cc8deccbe17f37885f.jpg

A vegsebesseg gyari tiltasa /Vmax/ is eltavolitasra kerult igy az auto 240 felett tud.
0f26ac449aa4c62697f16bde48b7501e.jpg
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
18 379
25 140
113
Egyébként egész szórakoztatóak a videói.
Durva így tömörítve ez a sok fasz az utakon
/autós, bringás, rolleres, gyalogos.../