VÓTMÁ!Az élet már megint nem Ooorky urat igazolta, lerobbant az autó a hídon, letarolta egy teherautó!
Brutálisan letaroltak egy álló autót az M7-es autópályán
A sofőr a szalagkorlátra menekült a kamion elől.index.hu
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
VÓTMÁ!Az élet már megint nem Ooorky urat igazolta, lerobbant az autó a hídon, letarolta egy teherautó!
Brutálisan letaroltak egy álló autót az M7-es autópályán
A sofőr a szalagkorlátra menekült a kamion elől.index.hu
A "dugó" elmélete ennél összetettebb. Érdemes utána olvasni. Még ha egyenletes tempónál is egy kocsivezető csak éppen rálép a fékre,csak egy pillanatra felvilágit a féklámpája, mert pl túl közel ment az előtte menőhöz, az párszáz méterrel hátrább már satuhoz és a sor megállásához vezet.
Az élet már megint nem Ooorky urat igazolta, lerobbant az autó a hídon, letarolta egy teherautó!
Brutálisan letaroltak egy álló autót az M7-es autópályán
A sofőr a szalagkorlátra menekült a kamion elől.index.hu
Ebben a témàban mindenkinek igaza van.Ez így van, de pont azért torlódnak össze az autók, mert elöl valaki a kamion 92-vel történő megelőzése végére már 500+ méter követési távolságot tart. Az az 500 méter ilyenkor hátul nagyon hiányzik...
Ha mindenki annyival menne mint az előtte lévő, sokkal-sokkal kevesebb dugó lenne.
(a körforgós dugós videóban is amúgy ha megfigyelitek, a dugó kialakulását megelőzi az, hogy egyvalaki lemarad az előtte lévőtől, ezáltal elfogyasztja a mögötte jövők követési távolságát.)
tsak úgy
Köszönöm, Ön igazán kedvesUram, önnek kiváló ízlése van a személygépjárművekhez.
tsak úgy
Sziauram!tsak úgy
Sziauram!
Jajj de csúnya blog érdekel?
Jajj,de csúnya!
Autók, amelyeket tulajdonosaik tudatosan, vagy tudatlanul elrontottak. Csak erős idegzetűeknek!Ha ide illő témájú képed van, küldd ide: biker_kolee [kukac] yahoo.com.jajjdecsunya.blog.hu
Nemár. Azért a csúnyától elég messze van. Szerintem meg a felnik pont mennek hozzá.Kar volt ezt a remek autot ezzel a csoves es randa Dotz felnivel elrontani.
Nemár. Azért a csúnyától elég messze van. Szerintem meg a felnik pont mennek hozzá.
Update: azóta a 8-ason is Herendnél egy halál lazán, bármilyen védőfelszerelés nélkül bicikliző tagga is összefutottam. Miközben alapból tilos lenne biciklivel egy számjegyű főútra menni. Tiszta GTA V lobbi baszkiNa akkor a forgalmat belső sávban fenntartó előzések kérdéséhez friss tapasztalat:
Pest-Fehérvár távon egyszer 110-ről 70-re, másik alkalommal pedig 100-ról 60-ra kellett lefékezzek pont az emlegetett előzni képtelen mamlaszok miatt, akik az alapvetően is sűrű forgalmat fenntartották. Egy rosszul scriptelt Oblivion NPC is előjött egy Renault Clioban, aki a forgalom felmérése vagy a tükör használata nélkül egy szem index villogással behúzott elém, amire persze megint tolhattam egy szép satut.
Na és itt jutunk el a hazai autós közlekedés másik, általam legnagyobbnak tekintett problémájához: a követési távolság be nem tartásához. Avagy ha az ember egy egészséges követésit akarna tartani, hogy vészfékkor nem menjen bele a másik seggébe (avagy nem 10 centire a másik seggében), akkor persze, hogy valami bunkó úgy gondolja, hogy ő még oda befér. Tökmindegy, hogy város vagy pálya, ez mindenhol fennáll. Nem arról beszélek, mikor mammer/papper 200 méter követésit hagy mert nem mer közelebb menni, hanem a KRESZ által előírtat. Néha olyan érzés az egész, mint a csecsen esküvőkön, hogy ki tud jobban befurakodni a menyasszonyi G-Wagen mögé, csak itt ez a normál üzem.
Miután pedig a követésit nem tartják be, így az említett 92-vel előzi a 90-es kamiont hatása is csak még jobban felerősödik, mivel a követési távolság adta puffezóna sincs meg. A balesetveszélyről nem is beszélve. Na és Sukorónál pont három ilyen delikvens futott egymásba félpályás lezárást okozva. Avagy dominószerűen mentek egymás seggébe, mert véletlen sem lehet azt a rohadt követési távolságot betartani. Aztán gondolom előjött egy lassú jármű, durr fék be és borult az egész
VITÉZY!!!! Nagyon berágtál rá, megcsalt?Tehát nincs igazam, majd linkelsz egy cikket ami szerint igazam van.
Meg ahogy írták a tóvám is vótmá.
VITÉZY!!!! Nagyon berágtál rá, megcsalt?