Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

BJani

Well-Known Member
2020. január 28.
1 494
3 943
113
A "dugó" elmélete ennél összetettebb. Érdemes utána olvasni. Még ha egyenletes tempónál is egy kocsivezető csak éppen rálép a fékre,csak egy pillanatra felvilágit a féklámpája, mert pl túl közel ment az előtte menőhöz, az párszáz méterrel hátrább már satuhoz és a sor megállásához vezet.

Ez így van, de pont azért torlódnak össze az autók, mert elöl valaki a kamion 92-vel történő megelőzése végére már 500+ méter követési távolságot tart. Az az 500 méter ilyenkor hátul nagyon hiányzik...
Ha mindenki annyival menne mint az előtte lévő, sokkal-sokkal kevesebb dugó lenne.
(a körforgós dugós videóban is amúgy ha megfigyelitek, a dugó kialakulását megelőzi az, hogy egyvalaki lemarad az előtte lévőtől, ezáltal elfogyasztja a mögötte jövők követési távolságát.)
 

aquarell

Well-Known Member
2015. január 20.
16 518
60 111
113
Ez így van, de pont azért torlódnak össze az autók, mert elöl valaki a kamion 92-vel történő megelőzése végére már 500+ méter követési távolságot tart. Az az 500 méter ilyenkor hátul nagyon hiányzik...
Ha mindenki annyival menne mint az előtte lévő, sokkal-sokkal kevesebb dugó lenne.
(a körforgós dugós videóban is amúgy ha megfigyelitek, a dugó kialakulását megelőzi az, hogy egyvalaki lemarad az előtte lévőtől, ezáltal elfogyasztja a mögötte jövők követési távolságát.)
Ebben a témàban mindenkinek igaza van. :)
 
  • Hűha
Reactions: Törölt tag 1711

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
18 511
25 277
113
tsak úgy :)
372143063-642928944483962-3828198360803573602-n.jpg

371866735-319978090404941-934956762418099556-n.jpg
 

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
18 511
25 277
113
Sziauram!
Jajj de csúnya blog érdekel?

Kar volt ezt a remek autot ezzel a csoves es randa Dotz felnivel elrontani.
Nemár. Azért a csúnyától elég messze van. Szerintem meg a felnik pont mennek hozzá.
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 003
31 087
113
Na akkor a forgalmat belső sávban fenntartó előzések kérdéséhez friss tapasztalat:
Pest-Fehérvár távon egyszer 110-ről 70-re, másik alkalommal pedig 100-ról 60-ra kellett lefékezzek pont az emlegetett előzni képtelen mamlaszok miatt, akik az alapvetően is sűrű forgalmat fenntartották. Egy rosszul scriptelt Oblivion NPC is előjött egy Renault Clioban, aki a forgalom felmérése vagy a tükör használata nélkül egy szem index villogással behúzott elém, amire persze megint tolhattam egy szép satut.

Na és itt jutunk el a hazai autós közlekedés másik, általam legnagyobbnak tekintett problémájához: a követési távolság be nem tartásához. Avagy ha az ember egy egészséges követésit akarna tartani, hogy vészfékkor nem menjen bele a másik seggébe (avagy nem 10 centire a másik seggében), akkor persze, hogy valami bunkó úgy gondolja, hogy ő még oda befér. Tökmindegy, hogy város vagy pálya, ez mindenhol fennáll. Nem arról beszélek, mikor mammer/papper 200 méter követésit hagy mert nem mer közelebb menni, hanem a KRESZ által előírtat. Néha olyan érzés az egész, mint a csecsen esküvőkön, hogy ki tud jobban befurakodni a menyasszonyi G-Wagen mögé, csak itt ez a normál üzem.

Miután pedig a követésit nem tartják be, így az említett 92-vel előzi a 90-es kamiont hatása is csak még jobban felerősödik, mivel a követési távolság adta puffezóna sincs meg. A balesetveszélyről nem is beszélve. Na és Sukorónál pont három ilyen delikvens futott egymásba félpályás lezárást okozva. Avagy dominószerűen mentek egymás seggébe, mert véletlen sem lehet azt a rohadt követési távolságot betartani. Aztán gondolom előjött egy lassú jármű, durr fék be és borult az egész
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
7 003
31 087
113
Na akkor a forgalmat belső sávban fenntartó előzések kérdéséhez friss tapasztalat:
Pest-Fehérvár távon egyszer 110-ről 70-re, másik alkalommal pedig 100-ról 60-ra kellett lefékezzek pont az emlegetett előzni képtelen mamlaszok miatt, akik az alapvetően is sűrű forgalmat fenntartották. Egy rosszul scriptelt Oblivion NPC is előjött egy Renault Clioban, aki a forgalom felmérése vagy a tükör használata nélkül egy szem index villogással behúzott elém, amire persze megint tolhattam egy szép satut.

Na és itt jutunk el a hazai autós közlekedés másik, általam legnagyobbnak tekintett problémájához: a követési távolság be nem tartásához. Avagy ha az ember egy egészséges követésit akarna tartani, hogy vészfékkor nem menjen bele a másik seggébe (avagy nem 10 centire a másik seggében), akkor persze, hogy valami bunkó úgy gondolja, hogy ő még oda befér. Tökmindegy, hogy város vagy pálya, ez mindenhol fennáll. Nem arról beszélek, mikor mammer/papper 200 méter követésit hagy mert nem mer közelebb menni, hanem a KRESZ által előírtat. Néha olyan érzés az egész, mint a csecsen esküvőkön, hogy ki tud jobban befurakodni a menyasszonyi G-Wagen mögé, csak itt ez a normál üzem.

Miután pedig a követésit nem tartják be, így az említett 92-vel előzi a 90-es kamiont hatása is csak még jobban felerősödik, mivel a követési távolság adta puffezóna sincs meg. A balesetveszélyről nem is beszélve. Na és Sukorónál pont három ilyen delikvens futott egymásba félpályás lezárást okozva. Avagy dominószerűen mentek egymás seggébe, mert véletlen sem lehet azt a rohadt követési távolságot betartani. Aztán gondolom előjött egy lassú jármű, durr fék be és borult az egész
Update: azóta a 8-ason is Herendnél egy halál lazán, bármilyen védőfelszerelés nélkül bicikliző tagga is összefutottam. Miközben alapból tilos lenne biciklivel egy számjegyű főútra menni. Tiszta GTA V lobbi baszki
 

Nemerson

Well-Known Member
2018. február 17.
9 836
39 331
113