Igen erős tévedésben vagy! Én a feltartottak százaival-ezreivel vagyok empatikus! De ha a környezetterhelést nézem, akkor az egész bolygóval... Szóval ezzel pont baromira bakot lőttél.
Ahogy írtam, és többször nem vagyok hajlandó, kismillió oka lehet, hogy valaki
annyival megy, amennyivel.
Én is írtam, hogy vagy vezetéshez egybites, aki fel sem fogja mit tesz, vagy másokat leszaró köcsög. Hogy ez a kétféle miért lett olyan amilyen, az valóban végtelen okból lehet... (szellemi képességek hiánya, demencia, pia, gyerekszoba hiánya, stb...)
Amíg a külső sávban teszi, előzésre használva a belsőt, addig más is lehet annyira közreműködő, hogy
hajlandó nagy kegyesen lelassítani 10-20 km/h -t.
Nem. Ha a belső sávot lelassítod, akkor hátul feltorlódnak az autók, és welcome M7 szombat délelőtt, 10-20km dugóban ácsorgás.
A külső sávban lesz szépen szíves mindaddig ellenni, amíg nem jön akkora luk hátulról a belső sávban, ami elég neki ahhoz, hogy megelőzze az előtte lévőt.
És igen, ha padlógázzal előz, akkor 100 méter luk is elég lehet, ha 92 vel, akkor 1500 méteres kell, amit szombat délelőtt nem talál az M7esen. Azaz vagy gázzal előz, vagy sehogy! Ez lenne a rend.
Azt kéne végre megérteni, hogy a tömött pályán nem annyival mész, amennyivel akarsz! Annyival mész, amennyivel az előtted lévő! Ha a külsőben mész ez vszeg 90, ha a belsőben, akkor meg lehet hogy 140. Lehet választani, akinek sok az utóbbi, ott a külső sáv.
(Ha mindenképp 110-es átlagot akar, akkor meg menjen fél órát a külsőben 90-el, aztán meg fél órát a belsőben 140-el...)
A te hozzáállásoddal (azaz mindenki annyival megy amennyivel jól esik), egy 10 sávos autópálya is simán bedugul... A köz érdeke előbbre való az egyéni érdeknél.
(Mondjuk ezt egy magadfajtának vszeg hiába magyarázom, azt már látom... de ezt csak csendben teszem hozzá
)