Khm.Itt jön ki,hogy semmiféle gyakorlati tapasztalatod nincs nagykocsival.Baj az,hogy a sok idióta beképzelt mérnök,kik oltást kapnak praktikum ellen,abszorut nem kiváncsi azoknak a véleményére,kik dolgoznak a tákolmányukkal.Tudod mit csinálnak a rutinos soförök a szuper vezetéssegitő rendszerek 2/3val egy új kamionon?Kikapcsolják,mert életveszélyesek.Automatikus vészfékező befékez a kontrasztosabb árnyékra,úthibára,de még a lassitó járdaszigeten lévő táblára is.....Kanyarstabilizátor képes felboritani a kamiont.Öconomi programot kikapcsolva egy rutinos soför gyorsabban,kisebb fogyasztással halad,mint azzal.Stb.
Ezek szimplán gyakorlati tapasztalati tények.
És nem,nem sirom vissza a LIAZt meg a ZILt.Határ nagy szarok voltak.Nagyságrendekkel jobbak a mai vasak.És még jobbak lennének,ha nulla gyakorlati tapasztalattal rendelkező beképzelt majom mérnökök nem raknák tele használhatatlan,sőt,életveszélyes, csak elméletben szuper dolgokkal.
ABS és ASR.Ezt a két rendszert szinte soha nem kapcsoljuk ki.Többi többször van kikapcsolva,mint be.Egy részük meg mindig ki van kapcsolva,mert életveszélyesek.Legutobbi turámat egy 1,5 hónapos Mercédesszel csináltam.Indulás elött első dolgom volt megnézni,hogy a vészfékező fékműködtető biztositéka ki van e szedve?Már kivolt-nagyon helyesen.Idióta Mercédeszen ugyanis nem lehet kikapcsolni az automata vészfékezőt,csak kikötni.Igy csak vörösen villogni,meg sipolni tudott,de fékezni nem.Tud te,hányszor sipolt az a szar?rengetegszer-és mindig feleslegesen.Töküres úton a kanyar közepén nekiál sipolni,mert a fa árnyékát betonfalnak nézi.Tudod mi lett volna,hogyha a 40 tonnás kamiont befékezi a kanyarba az a szar?Elszál mint a győzelmi zászló,és most nem volna kinek irnod a hülyeségeidet,mert ott döglöttem volna meg a szakadék alján.