megveszik a románok vagy mi?A repteret így vagy úgy de eladta volna előző tulaja…lett volna itt szívroham és siras ha a többi vevő jelölt közel bármelyik meg veszi
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
megveszik a románok vagy mi?A repteret így vagy úgy de eladta volna előző tulaja…lett volna itt szívroham és siras ha a többi vevő jelölt közel bármelyik meg veszi
Ártér ember, mégis mit szeretnél oda?
Lenne visítás, hogy mennyi szúnyog vanÁrtéri erdőt?
Remek, koszi.I visited 8 Chinese factories in 8 days... MIND-BLOWING!
Remek, koszi.
Az egyik ok, amiert nem vagyok ellene a kinai stb EV gyarak hazai betelepulesenek, az a szmog elleni hatalmas lepes, amit hoznak. En orokpanoramas budaikent nottem fel (= a dombteton szinte mindig jo a levego), a legrosszabb napokon szabalyosan lathato is volt a szmog, ahogyan beragadt a varos felettes. Azt sosem fogom elfelejteni, hogy ahanyszor 'atmentem' Pestre, mindig budosebb volt az utcakban a rengeteg kipufogogaztol, mindig megallapitottam, hogy sosem fogok ott elni.
Viszont ha olcso EVk atveszik az uralmat, plane ha a varosi aruszallitasbol eltunnek a ICE jarmuvek, akkor az par ev alatt az hatalmas javulast fog hozni a pesti oldalon, kulonosen a legszukebb belvarosi utcakban.
A belvárosi EV szállítást jó, hogy emlitet. Pár hónapja fedeztem fel ezt a céget köbányán.Remek, koszi.
Az egyik ok, amiert nem vagyok ellene a kinai stb EV gyarak hazai betelepulesenek, az a szmog elleni hatalmas lepes, amit hoznak. En orokpanoramas budaikent nottem fel (= a dombteton szinte mindig jo a levego), a legrosszabb napokon szabalyosan lathato is volt a szmog, ahogyan beragadt a varos felettes. Azt sosem fogom elfelejteni, hogy ahanyszor 'atmentem' Pestre, mindig budosebb volt az utcakban a rengeteg kipufogogaztol, mindig megallapitottam, hogy sosem fogok ott elni.
Viszont ha olcso EVk atveszik az uralmat, plane ha a varosi aruszallitasbol eltunnek a ICE jarmuvek, akkor az par ev alatt az hatalmas javulast fog hozni a pesti oldalon, kulonosen a legszukebb belvarosi utcakban.
Persze, gondolom, hogy a 90-es evek hasznalt nyugati autoinak bearamlasatol is sokkal jobbak a kibocsatasi mutatok, de a szuk utcak egeszen biztosan meg mindig megfogjak a kipufogogazokat, ott nagyon sokat fog szamitani es nagyon gyorsan.Ma már azért nem jellemző, nem olyan rossz a helyzet, mint a Barkasok, Trabantok korában, gyerekkorodban még gyárak, széntüzelés is hozzájárultak a szmoghoz (1980-as években álltak át gázfűtésre).
Igen, az aruszallitas az egyik legnagyobb szennyezo, mert azok a tgk mindennap a varos minden sarkaban ott vannak.A belvárosi EV szállítást jó, hogy emlitet. Pár hónapja fedeztem fel ezt a céget köbányán.
https://www.cenntro.hu/
És mit ad Isten, miket forgalmaznak, elektromos kisteherautókat.
Itt (NY) az Amazon a legnagyobb flotta szerintem, es az teljesen elektromos tehergkra allt ra mar az elejen.A belvárosi EV szállítást jó, hogy emlitet. Pár hónapja fedeztem fel ezt a céget köbányán.
https://www.cenntro.hu/
És mit ad Isten, miket forgalmaznak, elektromos kisteherautókat.
Tehát a virágzó keletnek a hanyatló nyugatról kell 20-30 éves selejtezett járműveket beszereznie....
Azokat én sem sajnálom egy percig sem...A gumiorrúakon addig gondolkodott, amíg elvitték őket a románok. (Mondjuk én nem sajnálom különösebben, nem voltak azok számunkra ideális járművek szerintem.)
Lázár János: A közlekedési jogot állampolgári alapjoggá fogjuk nyilvánítani
Ötpontos közlekedési akciótervet hirdetett az építési és közlekedési miniszter: 1 milliárd eurós uniós hitelt akarnak felvenni vasútépítésre, leselejtezett nyugati járműveket akarnak beszerezni, lecserélik a MÁV vezetését, felújítanak pár vasútállomást is. Ha jövő nyáron is beüt a 40 fok, akkor...telex.hu
Járműbeszerzés. 45 éves átlagéletkora van a járműveknek, „nincs olyan közlekedési eszközünk, amik ne amortizálódtak volna le az elmúlt időszakban”, mondta Lázár. Ezek az opciók a miniszter szerint: például magunknak gyártunk járműveket. Ehhez nemzetközi tudásra is szükség van, mert nem olyan egyszerű, így aztán „folyamatosan próbálják megszerezni” a spanyol Talgo vállalatot. Másik opció, hogy vesznek új járműveket, ezt leggyorsabban a GYESEV-nél tudják megtenni, de ezek legkorábban csak négy év múlva érkeznének meg. Harmadik opció, ha használt járművet próbálnak szerezni, Lázár pedig emellé teszi le a voksát, mert szerinte ő „észszerűen” gondolkodik. Nyugat-Európában most leszerelt, húsz-harminc éves járműveket kell beszerezni szerinte. „Arra kaptam felhatalmazást a miniszterelnöktől, hogy általa kiküldött fürkészként kutassak fel” ilyen járműveket százas nagyságrendben. Sok százmillió eurós felhatalmazást kapott ehhez Orbán Viktortól.
Tehát a virágzó keletnek a hanyatló nyugatról kell 20-30 éves selejtezett járműveket beszereznie....
Az meg a másik, hogy nem sokat kéne hozzátenni, hogy újakat vásároljanak és akkor 5 év múlva nem lennénk ugyan ott, mint most.... Ha mástnem legalább az IC+-t felpörgethetnék Dunakeszin, hogy a távolsági állomány rendbe legyen valamennyire....Sokba szoktak nekünk kerülni ezek a fürkész kutatások, de valaki ezekkel is jól jár majd...
Őszíntén BálintLázár János: A közlekedési jogot állampolgári alapjoggá fogjuk nyilvánítani
Ötpontos közlekedési akciótervet hirdetett az építési és közlekedési miniszter: 1 milliárd eurós uniós hitelt akarnak felvenni vasútépítésre, leselejtezett nyugati járműveket akarnak beszerezni, lecserélik a MÁV vezetését, felújítanak pár vasútállomást is. Ha jövő nyáron is beüt a 40 fok, akkor...telex.hu
Járműbeszerzés. 45 éves átlagéletkora van a járműveknek, „nincs olyan közlekedési eszközünk, amik ne amortizálódtak volna le az elmúlt időszakban”, mondta Lázár. Ezek az opciók a miniszter szerint: például magunknak gyártunk járműveket. Ehhez nemzetközi tudásra is szükség van, mert nem olyan egyszerű, így aztán „folyamatosan próbálják megszerezni” a spanyol Talgo vállalatot. Másik opció, hogy vesznek új járműveket, ezt leggyorsabban a GYESEV-nél tudják megtenni, de ezek legkorábban csak négy év múlva érkeznének meg. Harmadik opció, ha használt járművet próbálnak szerezni, Lázár pedig emellé teszi le a voksát, mert szerinte ő „észszerűen” gondolkodik. Nyugat-Európában most leszerelt, húsz-harminc éves járműveket kell beszerezni szerinte. „Arra kaptam felhatalmazást a miniszterelnöktől, hogy általa kiküldött fürkészként kutassak fel” ilyen járműveket százas nagyságrendben. Sok százmillió eurós felhatalmazást kapott ehhez Orbán Viktortól.
Tehát a virágzó keletnek a hanyatló nyugatról kell 20-30 éves selejtezett járműveket beszereznie....
Ahhoz megint toborozni kénne értelmes szakembereket.Az meg a másik, hogy nem sokat kéne hozzátenni, hogy újakat vásároljanak és akkor 5 év múlva nem lennénk ugyan ott, mint most.... Ha mástnem legalább az IC+-t felpörgethetnék Dunakeszin, hogy a távolsági állomány rendbe legyen valamennyire....
Hát vagy nem, valamelyik országban volt botrány, hogy kisklott egy ilyen botrány, hogy annyira elöregedett már, hogy kisiklott a vagon, asszem utánna le is állították az összes DB-től használtan vett vagont.Őszíntén Bálint
A DB százasával fogja kiszorni a használt 20-30 éves klimatizált ic kocsikat. Amik egy felújítás után idehaza még 10-15 (20-30) évet vígan elmennek. Fényévekkel javítva a mostani állapotokat.
Bérelnek Vetcront (amit jóésszel lázár lemondott azt majd sokkal többért béreljük.... ) Szerintem a szilit már nem lehet tovább gányolni mert már nem lesz hozzá alkatrész most is már kannibalizálják a flottát.Mozdony ami hiány cikk lesz az elkövetkező években. Két lehetőség van vagy bérlés az Akiemtől vagy más nagyobb cégtől vagy beiktatva közvetve a NER holdudvarába tartozó Szolnoki jármű céget újbóli szili pofozgatások több tíz db os nagyságrendben. Jó az a közjószágnak alapon. Na lehet tippelni mi várható.
Dunakeszin van, Azért lett az ic+ olyan amilyen, mert egyszerűen a szolnoki JJ nem kocsigyártásra van, hanem karbantartásra volt is baj belőle, hogy egyik nap új kocsit építettek a munkások másnap meg a régit újjították, de ha dunakeszire kerülne a gyártás akkor sok probléma megoldódhatna...Ahhoz megint toborozni kénne értelmes szakembereket.
Egyébként látva az IC+ program minőségi munkáit százszor inkább használt nyugati szerelvény mint az a szar......