Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mikor jut el oda a "környezetvédelem" és "fejlesztési", hogy gumikerekes harckocsikat adnak el... ?Megszületett az új pusztító az iD6 személyében (2280kg az üres tömege, 2840 max és így 560kg hasznos )
Félátfedéses ütköztetést csináltak Kínában egy TeslaY-al, 64,5km/h-ra gyorsítva,mindkét autót.
AZ iD6 jött ki győztesen a csatából, az utasfülke szinte sértetlen, ellenben a Tesla-van, ahol az aksi is meggyűrődött.
hány évig lehet még B jogsival vezetni a SUV-okat?Megszületett az új pusztító az iD6 személyében (2280kg az üres tömege, 2840 max és így 560kg hasznos )
Félátfedéses ütköztetést csináltak Kínában egy TeslaY-al, 64,5km/h-ra gyorsítva,mindkét autót.
AZ iD6 jött ki győztesen a csatából, az utasfülke szinte sértetlen, ellenben a Tesla-van, ahol az aksi is meggyűrődött.
Emelni fogják 4000-4500kg-ra a vezethető össztömeget csak idő kérdése !hány évig lehet még B jogsival vezetni a SUV-okat?
nem nehezebb vezetni mint egy kombit félreértés ne essék nincs olyan vackom Ha terepjárót akarnék venni akkor azt vennék.....hány évig lehet még B jogsival vezetni a SUV-okat?
A B-s jogsival most is 3500kg össztömegig vezethetsz, járművet.hány évig lehet még B jogsival vezetni a SUV-okat?
5 év?Mikor jut el oda a "környezetvédelem" és "fejlesztési", hogy gumikerekes harckocsikat adnak el... ?
Bullshit rizsa.Hmm, az elektromos autók 1/3-ad CO2 pöfékelnek Life cycle-ben ?
Forrás megjelölés nem volt a grafikonján, de a neten megtaláltam, bár ott sem részletezik, mit-miből és hogyan számoltak.
A global comparison of life-cycle GHG emissions from passenger cars | International Council on Clean Transportation
Berlin, 21 July 2021 —A far-reaching new study of the life-cycle greenhouse gas (GHG) emissions from passenger cars, including SUVs, draws sharp and meticulous distinctions between the climate impacts of battery and fuel cell electric vehicles on one hand and combustion vehicles on the other...theicct.org
Megszületett az új pusztító az iD6 személyében (2280kg az üres tömege, 2840 max és így 560kg hasznos )
Félátfedéses ütköztetést csináltak Kínában egy TeslaY-al, 64,5km/h-ra gyorsítva,mindkét autót.
AZ iD6 jött ki győztesen a csatából, az utasfülke szinte sértetlen, ellenben a Tesla-van, ahol az aksi is meggyűrődött.
A kérdésem költői voltA B-s jogsival most is 3500kg össztömegig vezethetsz, járművet.
Az utakon, amit látsz ilyen dobozost vagy ponyvást az szinte mind belefér még a B jogsiba.
Régebbi típust vezettem, aminek 1925 kg volt a saját súlya és 3500kg az össztömege.
Nem teljesitett rosszul a Tesla, eddig ő volt a hú de jó, hú de biztonságos, de ezek szerint van nála keményebb is.Itt igazából az a kérdés, a tesla, hogy kaphatott forgalomba hozatali engedélyt, ez egy alap tesztelési metódus vagy 10 éve usankában (anno volt egy kisebb balhé mikor szúrópróbaszerűen leteszteltek egy Fordot jobb oldali ütközésre is, aztán kibukott, hogy az összes amerikai autógyártó csak a kocsi bal oldalát erősítette meg).
Meg mégis csak igaza volt a többi autógyártó elavult mérnökeinek, mikor túl merevnek és emiatt balesetveszélyesnek nevezték a kasznijukat, mert kispóroltak 1-2 elemet az olcsóbb gyártásért...
Nem az volt a cél, hogy kiderítsék az autó biztonságosságát.Itt igazából az a kérdés, a tesla, hogy kaphatott forgalomba hozatali engedélyt, ez egy alap tesztelési metódus vagy 10 éve usankában (anno volt egy kisebb balhé mikor szúrópróbaszerűen leteszteltek egy Fordot jobb oldali ütközésre is, aztán kibukott, hogy az összes amerikai autógyártó csak a kocsi bal oldalát erősítette meg).
Meg mégis csak igaza volt a többi autógyártó elavult mérnökeinek, mikor túl merevnek és emiatt balesetveszélyesnek nevezték a kasznijukat, mert kispóroltak 1-2 elemet az olcsóbb gyártásért...
Az egyetlen para az akkucsomag deformálása lehet, ami tüzet okozhat.Nem az volt a cél, hogy kiderítsék az autó biztonságosságát.
Láthatóan a kabin nem szenvedett olyan sérülést, ami veszélyeztette volna a vezető "tepsi" épségét.
Nem valószínű, az EU azon pörög, hogy a tachográfot lehozzák 2,4 tonnára.Emelni fogják 4000-4500kg-ra a vezethető össztömeget csak idő kérdése !
Így van, de érdemes megnézni a fentebb berakott Toyora BZ videót, ahol külön animáció is mutatja, hogy az ütközések elnyelésére fel van készítve az akku packok celláit körülvevö hosszanti keret.Az egyetlen para az akkucsomag deformálása lehet, ami tüzet okozhat.
Igen, a nagy múltú gyártók lehet másképp gondolják és eleve erősebbre tervezik az aksik védelmét, ami csökkenti az esetleges sérülésből keletkező tüzeket.az ütközések elnyelésére fel van készítve az akku packok celláit körülvevő hosszanti keret.
Tavaly óta van egy olyan kiegészítés, hogy 4250 kiló, ha alternatív meghajtási rendszert használ a géped, de ebben az esetben is meg kell felelnie bizonyos feltételeknek. Nagyon leegyszerűsítve az ICE gépekhez képest nem vihet nagyobb tömegű rakományt, csak a meghajtás többletsúlya miatt lépheti túl a 3500 kilót, ja és természetesen ebben az esetben nem vontathatsz könnyű futót sem.A B-s jogsival most is 3500kg össztömegig vezethetsz, járművet.
Az utakon, amit látsz ilyen dobozost vagy ponyvást az szinte mind belefér még a B jogsiba.
Régebbi típust vezettem, aminek 1925 kg volt a saját súlya és 3500kg az össztömege.