G
Galthran
Guest
egy cigánylány intézte a papírjait előttem mikor mentem jelentkezni a suliba, ő már forgalmi vizsga előtt voltLátott már valaki c tipusú állami polgárt tanulókocsiban???
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
egy cigánylány intézte a papírjait előttem mikor mentem jelentkezni a suliba, ő már forgalmi vizsga előtt voltLátott már valaki c tipusú állami polgárt tanulókocsiban???
Itt szerencse, hogy látni balra.No, néha csak szembejön a karma
Hmm, az elektromos autók 1/3-ad CO2 pöfékelnek Life cycle-ben ?
Forrás megjelölés nem volt a grafikonján, de a neten megtaláltam, bár ott sem részletezik, mit-miből és hogyan számoltak.
A global comparison of life-cycle GHG emissions from passenger cars | International Council on Clean Transportation
Berlin, 21 July 2021 —A far-reaching new study of the life-cycle greenhouse gas (GHG) emissions from passenger cars, including SUVs, draws sharp and meticulous distinctions between the climate impacts of battery and fuel cell electric vehicles on one hand and combustion vehicles on the other...theicct.org
Lehet, hogy a TC-nél mégsem mindenki segghülye?Ezt eddig is mondtuk, erre a svédek is rájöttek:
Nem a zöld energiára, hanem arra, hogy a szénből áram nem feltétlenül jobb, mint direktben benzint égetni....Volvo: zöldenergia nélkül nagyot csökken a villanyautók előnye
Az átlagos globális energiamixszel számolták ki a villanyos modelljük, a C40 Recharge teljes kibocsátását.totalcar.hu
Meg saját állításuk szerint 70%-al több CO2 előállítani ugyan azon típus elektromos változatát....
Ebben vannak jó gondolatok:
A vége ennek is kötelező zöldfaszság, de az eleje jó.Elektro-Trabantok fogják megmenteni a villanyautózást
Vélemény: kisebb és könnyebb villanyautók kellenének - Az autóipar CO2-zsákutcája az szupererős, háromtonnás villanyautó. Ha tényleg ekkora a baj, nem ezekre lenne szükség.totalcar.hu
Lehet, hogy a TC-nél mégsem mindenki segghülye?
3:07 Oltári tévedés. Amikor 17 évesen az ember akár megtanul vezetni egy rakás komplexebb "skill" később tanul meg. Egészen attól kezdve, hogy ha esetleg kedve támad saját vállalkozást indítani és annak ügyeit intézni odáig, vagy csak más szakmát magas színvonalon, de ha már ennyire járművezni akar, akkor megtanul mondjuk repülni.
4:39 Persze, mert a közösségi közlekedés nem is létezik ugye? Szuperjó ennek az autós suburbiás hülyeségnek a tolása már csak elképzelés szintjén is...
4:50 Igen. Méregdrága nyűg.
8:42 WUT? Ezek szerint, akkor régen és ma sem érzed a szálló port és a mocskot? Egy forgalmas napon egy hídon sétálva vagy áttekerve a nyelvemen érzem azt, amit a mai autózás is összehoz....
9:52 Az előadás egyik legnagyobb hazugsága ez a grafikon... Már a kisbetűs címe is. Európában eladott. Aha... És hol gyártott? A neten fellellhető gCO2/kWh egyenérték és x kg akksi termelési árából kijön az, hogy 200 000 km táján sem igaz,csak a CO2-őt nézve és nem nézve, hogy mi más kell egy villanykocsihoz. A diagramon semmi nem szerepel, ami alapján tudni lehetne, hogy milyen grid gCO/kWh-t vett volna figyelembe.
14:29 Na ja, csak azonos pénzből mennyivel kevesebb kWh jön ki? Tehát a kWe/USD ár nem releváns. Amúgy meg az éves termelési arányszámok kit érdekelnek? Nem az éves energiamixel tölti senki a kocsit. Az emberek nagy része az esti csúcsban és hajnalban tudná tölteni. Jaaaaaaaaaaaaa, hogy azt nem mutatják meg, mert akkor kilógna a lóláb.
14:50 Ez sem igaz. Csak egyszer volt nem napsütétes és szeles év és a német "zöld" erőművek laza -10%-ot termeltek. És a kocsik jellemző töltési ideje alatt nem süt a Nap. SEHOL. SOHA. Ez az előadás szinte hulladék, ahogy van. Az egyetlen értelmes része a buszos rész volt. Kis szégyenkezés az elején, majd aztán a tipikus villanybulslhit jött. Mert Karotta lehet, hogy ért a belső égésű motorokhoz és kocsikhoz, csak szegénynek és másnak sem esik le, hogy a villanyautózás nagyrészt energetikai probléma, aminek a kihatásra magasról tojnak / ignorálják..... A közösségi közlekedés fejlesztése a cél. Nem az agyatlan villanyautózás. Az jelen állás szerint drága hobbi fog maradni.
18:30
Egy frászt. Nem a szemed előtt. Az erőmű máshol füstölt, a ritka földfémet és mást, azt nem a szemed előtt bányásszák és a tönkrement akksit is nem a szemed előtt szemetelik el, ahogy a szélkereket sem. De ettől még ez a realitás.
Bloomberg - Are you a robot?
www.bloomberg.com
Ja, és soha nem voltam a "néped" kedves K...
Ennél károsabb előadást keveset láttam.
Amilyen jogalapot a kamionstop megbuntethet a Polski rendőr a mondjuk franciában elkövetett akarmiert 3 héttel később......Oszt a magyar rendőrnek milyen jogalapja lenne megnézni egy osztrák autó kamerája által Szlovákiába felvett videókat?
Ez már a "meanwhile is Russia" szint...
Sokadszor írom, oroszország egy több mint 140 milliós ország, ahol a biztosításhoz kötelező a kamera, és hasonló a motorizáció színtje mint nálunk. Nálunk az autók 10%ban ha van kamera, és úgy hozunk ennyi videót. Szóval igazából messze rosszabb a helyzet mint ott. És ez nem az oroszok védelmében íródottEz már a "meanwhile is Russia" szint...
Az első autó ok, de a többinek a vártnál kevesebb ideje van megállni, mert az ütközés gyorsabban állít meg, mint egy satufék. Úgy meg mindenki ütközni fog, ha az előte menő úgy áll meg, mintha kinőtt volna elé egy betonfal hirtelen.Egészen elképesztő, gyakorlatilag senki nem figyel arra, amit csinál...
A követési távolság be nem tartása is megér egy misét...
Nem.Szóval akkor mostantól a teslák karosszériáját egy darabban gyártják, úgy, hogy az akku benne van a karosszériában, ez a csoda új "structural battery". Csak nekem van iPhone érzésem? (nem cserélhető, telefonba épített akku). Akkor most a jármű élettartama = akku élettartama?
Ami annak fényében vicces, hogy a szétmarketingelt kocsik között is volt, ahol már háromszor cseréltek...Szóval akkor mostantól a teslák karosszériáját egy darabban gyártják, úgy, hogy az akku benne van a karosszériában, ez a csoda új "structural battery". Csak nekem van iPhone érzésem? (nem cserélhető, telefonba épített akku). Akkor most a jármű élettartama = akku élettartama?
Csak nekem van iPhone érzésem? (nem cserélhető, telefonba épített akku).