Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Kommentelők írják, valahol Debrecen környéki vonal.Komoly, hogy a vágány egyenetlenségein hogyan táncol a gép, és hogy a forgóvázak mekkora dinamikus erőhatásoknak vannak kitéve...
Nyugtassatok meg, hogy azért egy ez átlagnál szarabb vasúti pálya, ugye?
Semmi extra nincs ebben. Amúgy a ferde rugós Csörgő a legrosszabb megoldás. Iszonyatos módon tud a legkissebb pályahibán is belibegni. Egy élmény vele a vonalbeutazás Gyékényes és Szentlőrinc között!Komoly, hogy a vágány egyenetlenségein hogyan táncol a gép, és hogy a forgóvázak mekkora dinamikus erőhatásoknak vannak kitéve...
Nyugtassatok meg, hogy azért egy ez átlagnál szarabb vasúti pálya, ugye?
Napi szinten többször mentem át a cégessel a körforgalmon az építése alatt, de akkor még terelőbójákkal övezve.Miskolc.
Sikerült néhány záróvonalat begyűjtenie, de a helyzet bonyolultsága miatt ezen nem is lehet csodálkozni.
Számomra a zene egy borzalom.
"Autózza velünk végig a frissen átadott Y-hidat és a turbókörforgalmat - oda és vissza"
Én viszont minden szavaddal egyetértek.Jó néhány éve volt cikk erről a Totalcaron.
Az USA-ban csináltak egy tesztet, ami során egy 3-as BMW-vel "mentek" fékpadon talán 700 000 km-t (nem tudom pontosan, kurva sokat). Betartottak minden időszakos szervizt, olajcseréket, szűrőcseréket, vezérlés stb. Majd szétszedték a motort darabokra, és nem találtak mérhető kopást. Ezt arra vezették vissza, hogy az autó folyamatosan üzemmelegen működött. Tehát a motorkopás a hidegindítások következménye, amikor az első 1-2 főtengelyfordulat alatt még olajnyomás sincs, csak az a minimális mennyiség, ami a hengerfalon rajtmarad, aminek még a "folyékonysága" is messze van az ideálistól a téli hidegben.
Ezt autogépész-mérnök írta, nem én találtam ki.
Ezért gondolom azt, hogy a hűtőfolyadék és kenőfolyadék előmelegítése (kb. 30-40 C°-ra) és az olajkör nyomás alá helyezése érdemben javít a motorélettartamon. Nem mellesleg javítja a fogyasztást, hiszen jóval hamarabb eléri az üzemi hőmérsékletet a motor. És még fűtés is hamarabb előáll.
Minden további írásoddal egyetértek.
Az idősebb autó vétele is szopás. Elöregednek a gumialkatrészek, elkezd rozsdásodni, a vezetékek szigetelése megtörhet, műszerfal műanyagját megrepedezik stb-stb. Egy kábelkorbács cserélye/javítása nem lehet egy sétagalopp, gondolom én.
Új autó árak az kész agyrém.
3-4 éve 10 milláért már egy nagyon korrekt Passatot kaptál vagy egy Mazda 6-t. Most meg egy Focus-t, Golf-t? Ebben benne van az a környezetterhelési bünti is, amit az autógyáraknak kell fizetni a franctudja milyen co2 kibocsátás nem teljesítésért.
Meg azért a gyártók is bekaphatják. Állítólag a dízel VW-k AdBlue tartályai beszarnak és vagy 1 milla körül cserélik. Ezt nem akarom elhinni. A Peugeot 1.6 BlueHdi-jéhez 1000 Euro a tartály, ami egybe van építve a szivattyújával vagy mivel.
Ritkán látható, menetközbeni külső felvétel, Csörgő kedvelőknek!
Ahogy a végén a vezér megereszti a gyeplőt!
Semmi extra nincs ebben. Amúgy a ferde rugós Csörgő a legrosszabb megoldás. Iszonyatos módon tud a legkissebb pályahibán is belibegni. Egy élmény vele a vonalbeutazás Gyékényes és Szentlőrinc között!
Nem tudom, hogy kinek a mániája mostanság ez a szórjunk mindenhova turbókörforgalmat, de Veszprémben lassan a budiba is pakolnak egyet annyi lesz. Hál' Istennek nálunk csak 2x1 sávosak, de így is nem egy busz meg kamion ragadt már be a belső sávba, plusz semennyire nem segítenek a torlódások felszámolásában, sőt. Főleg, hogy az első esetében a kórház/meki mellett a zebrákkal még a kontrollálatlan gyalogosforgalmat is ráengedték a turbókörforgóra, szóval ha még tudnál is épp a forgalomtól menni, a 832 gyalogosnak fixen akkor kell átmennie mikor ott vagy. Vagy 30 éven keresztül teljesen jó volt ott a lámpa, de neeem, Európa kúttúrális fővárosa leszünk, most akkor mindent szét kell bombázni.Napi szinten többször mentem át a cégessel a körforgalmon az építése alatt, de akkor még terelőbójákkal övezve.
Most, hogy átadták, elvittem a zasszonyt' (lásson ő is világot) keleti irányból megközelítve a legbelső sávon - abból baj nem lehet.
Nyilván a legbelsőbe tévedt a tőlem jobbra levő behajtáskor, ha gyorsabban lódulok neki a zöldnek, akkor szépen leamortizálta volna a kincsünket...
Természetesen fogalma nem volt róla, hogy mi a probléma, amikor a következő - két autót átengedő - lámpás kereszteződésig araszolgatva megkérdeztem, hogy ez mi volt?
Ha ez igaz, még jó hogy nem arra járok "műszakváltáskor":
Nem turbó a körforgalom – Iván Tamás írása
Körülbelül két hónapja szereztem róla tudomást, hogy a készülő miskolci turbókörforgalomnál forgalomirányító lámpák lesznek kihelyezve. Nem vagyok közlekedésmérnök, de az elmúlt ötven év közlekedési tapasztalatai azt súgták, hogy ez nem feltétlenül jó ötlet. Szerintem éppenborsod24.hu
Azért Lőlő kék Szergeje az nem hazudik!Mi szerencsére a közelébe se megyünk annak az elátkozott helynek.
Mondjuk dízelből is csak a félholt 469-esek vannak nálunk, lett volna lehetőség visszavenni az egyik Ludmillát, de a vezetőség nem akar költeni fenntartására, meg a Lőrinccel se akartak emberkedni aki így beolvasztja a V-Híd flottába.
Nem tudom, hogy kinek a mániája mostanság ez a szórjunk mindenhova turbókörforgalmat, de Veszprémben lassan a budiba is pakolnak egyet annyi lesz. Hál' Istennek nálunk csak 2x1 sávosak, de így is nem egy busz meg kamion ragadt már be a belső sávba, plusz semennyire nem segítenek a torlódások felszámolásában, sőt. Főleg, hogy az első esetében a kórház/meki mellett a zebrákkal még a kontrollálatlan gyalogosforgalmat is ráengedték a turbókörforgóra, szóval ha még tudnál is épp a forgalomtól menni, a 832 gyalogosnak fixen akkor kell átmennie mikor ott vagy. Vagy 30 éven keresztül teljesen jó volt ott a lámpa, de neeem, Európa kúttúrális fővárosa leszünk, most akkor mindent szét kell bombázni.
Körforgalom a közlekedésmérnöki képzés szent javelinje.
Legbiztonságosabb, legnagyobb áteresztőképességű, leggyorsabb.
Papíron.
Ja, aztán M0 végére Budakalászra lámpát tettek bele, ami WTF/LOL, de több ezt az átállást megélő ismerős szerint nagyot javított az áteresztőképességén csúcsidőben, és a balesetek száma csökkent tőle.Körforgalom a közlekedésmérnöki képzés szent javelinje.
Legbiztonságosabb, legnagyobb áteresztőképességű, leggyorsabb.
Papíron.
Nem tudom, hogy kinek a mániája mostanság ez a szórjunk mindenhova turbókörforgalmat, de Veszprémben lassan a budiba is pakolnak egyet annyi lesz. Hál' Istennek nálunk csak 2x1 sávosak, de így is nem egy busz meg kamion ragadt már be a belső sávba, plusz semennyire nem segítenek a torlódások felszámolásában, sőt. Főleg, hogy az első esetében a kórház/meki mellett a zebrákkal még a kontrollálatlan gyalogosforgalmat is ráengedték a turbókörforgóra, szóval ha még tudnál is épp a forgalomtól menni, a 832 gyalogosnak fixen akkor kell átmennie mikor ott vagy. Vagy 30 éven keresztül teljesen jó volt ott a lámpa, de neeem, Európa kúttúrális fővárosa leszünk, most akkor mindent szét kell bombázni.
Miskolc.
Sikerült néhány záróvonalat begyűjtenie, de a helyzet bonyolultsága miatt ezen nem is lehet csodálkozni.
Számomra a zene egy borzalom.
"Autózza velünk végig a frissen átadott Y-hidat és a turbókörforgalmat - oda és vissza"
Most néztem meg a videó végét; 9 percnél pont ugyanonnan ugyanezt játszotta el a videó készítője, mint amit leírtam.Napi szinten többször mentem át a cégessel a körforgalmon az építése alatt, de akkor még terelőbójákkal övezve.
Most, hogy átadták, elvittem a zasszonyt' (lásson ő is világot) keleti irányból megközelítve a legbelső sávon - abból baj nem lehet.
Nyilván a legbelsőbe tévedt a tőlem jobbra levő behajtáskor, ha gyorsabban lódulok neki a zöldnek, akkor szépen leamortizálta volna a kincsünket...
Természetesen fogalma nem volt róla, hogy mi a probléma, amikor a következő - két autót átengedő - lámpás kereszteződésig araszolgatva megkérdeztem, hogy ez mi volt?
Ha ez igaz, még jó hogy nem arra járok "műszakváltáskor":
Nem turbó a körforgalom – Iván Tamás írása
Körülbelül két hónapja szereztem róla tudomást, hogy a készülő miskolci turbókörforgalomnál forgalomirányító lámpák lesznek kihelyezve. Nem vagyok közlekedésmérnök, de az elmúlt ötven év közlekedési tapasztalatai azt súgták, hogy ez nem feltétlenül jó ötlet. Szerintem éppenborsod24.hu