Van véleménye a debrecenieknek meg a gödieknek is az életterük érintő kérdésekben, de az egyből stratégiai beruházás. Egyedül a pest-budai népek akiknek nem merik erőből letolni a stratégiai beruházást a torkán... mert a lakógyűlés leszavazza!
Nem érted, bár már sokadszorra lett elmagyarázva. Az hogy neked az óbudai kaptár lakógyűlése miatt milyen frusztrációid vannak a , egyéni szociális probléma és nem tartozik ide.
Tény - nem a lakosság döntött róla - őket amúgy elfelejtették megkérdezni - hanem a bíróság, mégpedig azért dobta vissza, mert szarul volt előkészítve. Az hogy jó-e vagy rossz-e a beruházás, nem is lett tárgyalva (Vitézy erről nem kérdezett meg senkit), hiszen eleve szabálytalan volt az egész.
Mivel EU-s pénzeket akartak lehívni ezért a környezetvédelmi engedélyeztetésnek is le kellett volna mennie, függetlenül attól hogy stratégiai vagy sem, de a csodagyerek vezényletével nem történt ez ügyben az év világon semmi. Tavaly már visszadobta a bíróság, leírta mit kellett volna, megint nem csinálták meg és kapkodva erőből próbálták áttolni, jéééé, megint nem sikerült.
A sorok között olvasva egyébként az is kiderül, hogy Dávidka úgy rendelte meg egy komplett (3.) vasúti hidat egy semmibe vezető vágánnyal, hogy a soron következő szakasznak még SEMMILYEN engedélye nem volt. Most ott áll, egy vágányt vezet át a Dunán a semmibe.
Persze ha szerinted ez csak felesleges kukacoskodás, meg minek környezetvédelem, hiába ez rá a szabály, akkor legyen nálad az alagsorban atomhulladéktemető, az ablakod előtt meg magasvasút, hiszen mindenki csak addig lánglelkű urbanista, amíg az ő placcát nem érinti a dolog, a másét szétcseszni sosem fáj.
És ha elbaszta az engedélyezést, akkor attól máris felesleges a beruházás, meg lehet tapsolni?
A közlekedésszakmában vannak nem kevesen, akik azt mondják, hogy ez - a többi megalomán, világ pénze nem elég rá projekthez hasonlóan - egy felesleges és drága beruházás ahelyett, hogy a V0-nak végre nekiállnának rendesen, ami mondjuk nem a város kellős közepén vezetné át a tehervagonokat.
Hogy az életében soha sehol nem dolgozott műkedvelő Vitézynek erről meg más a véleménye, meg mit hazudozik össze "a papír és a slide mindent elbír" alapon, őszintén szólva engem nem érdekel. Rég hitelét vesztett személy.
Hogy ezért, meg a vidáman eltapsolt (a kivitelezőenek előre kifizetett, most jó eséllyel visszafizetendő) kb. SZÁZTÍZ MILLIÁRD forintért ki is a felelős, nem nehéz kitalálni.
Megy is a terelés hogy aszongya vasútellenes aki támadja. Hát, kommukiációban jó a gyerek, meg tudja forgatni úgy hogy a végén még hálás is neki a végén, a projektmenedzsmentben már kevésbé...
Aztán azokra a pontokra reklektálhatnál, hogy eddig is volt teherforgalom, és hangosabb volt, mint ami lesz, Vitézy állítása szerint... de a V0 akiket érint, az meg le van szarva, mert nem nemes XI. kerületiek?
Hogy az eddig mindent, mindenhol elbaszó, a sikerért bejelentkező és a felelősséget folyton elhárító, mindenhonnan kirúgott Vitézy Dávid mit magyaráz utólag össze meg kiabál be a partvonalról, azt nem az én tisztem, dolgom, időtöltésem helyrerakni.
Megtette helyettem már régen a közlekedésszakma, tessék a fanboykodás helyett szépen utánaolvasni..