Oké akkor neki futnék utoljára ennek a minőségi dolognak, mert úgy látom nem érted amit írok és amiért írom. Kifejtem kicsit és ha jobban érdekel vagy kételkedsz utána tudsz nézni.
Szóval a Tesla amerikai minőség… egyrészük mindenképp, hiszen ott is készülnek. Ott pedig ilyenre futja, ennyit ér a minőség biztosításuk vagy nem tudom… ennek nem tudom az okát, de ez nem új probléma és nem Tesla probléma. Például amikor a Benz elkezdte az első generációs ML-t majd később azok faceliftelt változatait gyártani, akkor legendás volt, hogy olyan minőségben készültek Amerikában, hogy itthon a 2107-en szebb ajtó- vagy géptető hézagok voltak. A Benznél őrjöngtek, hogy a prémium terepjárójuk vállalhatatlan minőségű miközben az Ausztriában készült darabok hozták az abban az időben elvárt legmagasabb szintet. Rengeteg Benz fórum és egyéb oldal foglalkozik ezzel. Egyszerűen amerikai volt, ami ott készült. És ez ha nem is ilyen durcán, de azóta is igaz az Amerikában összerakott autókra. Ha van lehetőséged nézz meg pár járgányt és meg fogod látni, hogy ez nem Tesla vagy arra jellemző dolog. Egy Mustang, Charger vagy Camaro is olyan minőségű, hogy attól egy német vagy japán gyártó sírógörcsöt kapna. Az említett autók gyári fényezése olyan kritikán aluli az általuk képviselt kategóriában, hogy attól az Audinál agyérgörcsöt kapnának. A Mustang talán az egyedüli, ami a közepes szintet megüti. A Camaro a legótvarabb valami. Ennek több oka van, de ennek is utána tudsz olvasni és sok infót találsz, ha akarsz. Tapasztalatból írom, hogy a 6-8 éves Ford F150-ek olyan szinten vannak elrohadva amik Amerika esősebb államaiból jönnek Európába vagy éppen Kanadából, hogy egy csavarhúzóval bököm át a küszöböt, padlólemezt vagy kb bármit. A híd elmállik nem egy darabon… rengeteg példát tudnék írni. És ezzel az amerikai minőséggel szemben itt vannak az berlini vagy egyéb darabok, amik összerakása nagyon patent és rendben van. Pont ahogy annak idején az ML Merciknél. És igen, ahogy írtam azért van mit tanulniuk, de lássuk, hogy egy kb 10 éve autókat gyártó cégről beszélünk.
Azt pedig csak ismételni tudom, hogy azért mert te nem vennéd meg nem szar. Én sem vennék soha Kia Ceed-et vagy Hyundai bármit, de attól még nem szarok.
És utoljára erről gördülési zajról… Superb-et írsz, aminek a gyári mérete 215/55 r17 vagy nagyon esetleg a váltója a 235/45 r18. Az S az 245/45 r20 vagy ennek az r21-es váltója…. Ne tegyük már egy lapra… teljesen más a db ekkora méret különbségnél.
És végül megint, nem győzködni akarlak, csak szerintem veszel figyelembe dolgokat. Pl. amiket fentebb írtam. Egyébként pedig ha elolvastad az Y tesztjét, amit linkeltem, akkor kb. valós képet kaphatsz az autóról.