Bár jópofa amit írtál, de szerintem közel nem azért ilyenek, mert ezekre a fosmotoros nem létező köbcentis turbos meg turbotlan szarokra van igény, hanem mert a gyártókat a mindenféle fasz normákkal meg jogszabályokkal belekényszerítik. Átlag Sebaj Tóbiásnak totál mindegy lenne, hogy 1.4 vagy 1.6 szívó benzinesben üldögél vagy 1.0 meg 1.2 turboba.na igen, az átlagnak, amiből meglehet élni ez kell.
Mondjuk a folyamatos sírást sem értem a downsizing miatt. Persze én is basztatom a sor6 bmw ismerősöket, hogy a sor 6 a félmotor, egy szükséges rossz a v12 gyártáshoz. Az m3 csak egy downsizingelt mclaren f1 félmotor. (amikor előjönnek, hogy szerintük a 4 henger is vállalhatatlan)
De azért van valami bája annak, hogy mindih azok szoktak nyüsszogni a downsizingen, akik 1.9tdi passat variantban ülnek, 170es véggel és 15 seces 0-100al, mert hogy az milyen fasza, bezzeg a 200+ top speedes 10.0ás 0-100as 1.0a 3 henger szarul megy szerinte, olyat nem is venne.
A villanyautók hatótávját fikázni meg igazán csak egy minden perc ajándék putri 530döbbenetből lehet, perszecsakis azután, hogy a mackóból előkapart 2000ért televágta.
Örökélet plussz egy nap megbízhatóságot hírdetni, meg visszasírni pedig csakis valami betegágy kamrás döbbenetre lehet. Amiből a vw lengedás lett, de egy erősebb etap után az is elköpi magából a vizet.
Szép dolog az autó buzulás, de ezel profitot nem hoznak. olyanokra van igény, mint a teslaba a fingópárna alkalmazás. Azokból a jól kereső ügyfelekből meg lehet élni. A csóringer autóbuzikból meg nem.
úgyhogy azért ilyenek az autók
Ps. Jaaah a fingópárna meg csak egy olcsó poén nem pedig igény kielégítés.