Mondom mozgáskorlátozott barátra alakítottam volna kiAz iker bz nem voltsem mozgássérült-barát, semkerékpárosbarát.
Amiről te beszélsz az a cseh Regianova
ČD Class 814 - Wikipedia
en.wikipedia.org
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Mondom mozgáskorlátozott barátra alakítottam volna kiAz iker bz nem voltsem mozgássérült-barát, semkerékpárosbarát.
Amiről te beszélsz az a cseh Regianova
ČD Class 814 - Wikipedia
en.wikipedia.org
A Bz se lenne annyira gond ha átalakították volna pl úgy mint a szlovákok...
Az iker Bz visszonylag egy jó átgondolás volt. Minimum ilyenek kellett volna lennie az alap Bz ek is.
A Bz el alapjában véve kontsrukciós hibákkal volt tele
Gyenge liaz motor
Gyenge megbizhatatlan prága váltó
Erről majd el feledkeztem.A Bz se lenne annyira gond ha átalakították volna pl úgy mint a szlovákok...
Az iker Bz visszonylag egy jó átgondolás volt. Minimum ilyenek kellett volna lennie az alap Bz ek is.
A Bz el alapjában véve kontsrukciós hibákkal volt tele
Gyenge liaz motor
Gyenge megbizhatatlan prága váltó
Rohadt szűk vezető állás
Elavult váz illetve vázszerkezet beléetve a forgó vázat is.
Itthon a rába motorokkal probáltak változtatni meg váltó cserével....
Én annak idejében az iker bz be ha lett volna elképzelés
Detroit fekvő 6 hengeres disel 275-325 kw os motorral
Normális Zf váltóval
Légkondicinálóval
Kerekes székeseknek is igénybe vehetik
4-6 biciklinek hely
Atgondolt ülés és álló hely elrendezés...
Sajnos ilyen ez a mi kormányunk (nem szoktam őket így nyiltan szidni, mert megteszi más, de amit a járműgyártásban véghez vittek, hát azért láncfűrésszel kéne rajtuk elégtételt venni ). Sokadik alkalom, hogy nagy hőbörgéssel majd ők újrateremtik a világhírű magyar járműipart, aztán a nagy erőlködésben beleszarnak a gatyájukba.Erről már multidőben kell beszélni, kész lett a 35 ARmz azóta nem volt megrendelés és a munkaerőt is leépítették...
Szerintem még fognak bérelni vagy 15-20 db akiem taurust év végéig...62 százalékkal többen utaznak vonaton, mint tavaly, de az Orbán-kormány még nem jött rá, hogy az olcsó bérlet mellé korszerű vasúti közlekedést kellene adni
Lázár János közlekedési minisztériuma teljes kudarcot vallott a járműpark fejlesztésében. A MÁV már szinte rimánkodik, nehogy még többen válasszák a vonatot.nepszava.hu
Nincs pénz új kocsikra, heti szinten áll meg végleg egy mozdony vagy motorvonat – állította, Dorner Lajos, a VEKE elnöke. Azt viszont nem tudni, hogy a kieső járműveket mikor, mivel pótolhatják. Az elmúlt években ugyanis a kormány főként a járműbeszerzések lemondásában jeleskedett. A kabinet 2022 végén vonta vissza azt a korábbi döntését, amelyben 39 plusz opcionálisan 10 darab, 230 kilométeres óránkénti maximális sebességre képes, legalább hétkocsis, új gyártású vasúti távolsági személyszállító szerelvényt – RailJet vonatot – vásárol. Szintén 2022-ben 115 villanymozdonyra írt ki közbeszerzést a MÁV, ezt a Siemens meg is nyerte, de idén májusban Lázár János lefújta az üzletet. A miniszter indoklása mindössze ennyi volt: „Már nem barátkozunk velük.”
Tavaly lecsúszott a MÁV 46 dán gyártmányú izraeli dízelmotorvonatról is. A 160 km/h-s sebességre képes, klímás, háromrészes, teljesen átjárható vonatok vásárlását a gázai konfliktus akasztotta meg, ám most mégis sikerült azokat eladni, de nem a MÁV-nak, hanem egy román magán vasúttársaságnak. Kényszermegoldásként a MÁV használt villanymozdonyokat lízingel. A mindössze 15 jármű költségét nem árulják el, de az tudható, hogy a mozdonyokat attól a francia lízingcégtől bérli a vasúttársaság, amelynek tulajdonosa az a kanadai befektetési alap, amelytől a kormány megvásárolta a ferihegyi reptér mintegy 20 százalékos részesedését.
Az elszalasztott lehetőségeket belátható időn belül szinte lehetetlen lesz pótolni: mivel Magyarországon kívül egész Európa vasutat fejleszt, a társaságok sorban állnak a kapacitáshiányos gyártóknál, így akár évekkel is csúszhat egy-egy rendelés, egyébként is évekig tartó legyártása.
kb. 6-700km hatótáv.Blade akkus, alacsonypadlós BYD busz:
Remélem itt is fogják gyártani Magyarországon.
105 utas, 12m hossz, 60-70kWh/100km fogyasztas, 4-500kWh akksi
Siemens Vectron porn: