Szerintem meg mindenki szeretne inkább ilyen partot, mint a sztrádát ami mindkét oldalon ott van
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Beidéztem magamat...Egész jó cikk...
Mondjuk ezt a mondatát nem értem,én butus....
"Míg napközben a légkondik és hőszivattyúk (télen fűtő, nyáron hűtő üzemmódban) eszik az áramot, az éjszaka és hétvégén keletkező fölös kapacitás felszippantására épp kapóra jönnének az elektromos autók."
Nekem mintha az rémlene, hogy éppen a megújulók miatt, napközben van fölös áramtermelés, és este, amikor mindenki tölti az elektromasinát van áramhiány...
"Szóval csak ne napközben és ne az utcán akarjanak az emberek tölteni"
Pedig, mondjuk ez még akár a ződenergiahullámot is felvehetné....
(szerintem)
Ez evidens az áramellátó részéről, Töltsd az otthoni villanyórádról az autódat s fizesd ki az árát!
Ennyi! Mit gondolsz miért a munkahelyen töltik az autókat! Mivel lépcsős az áramdíj elszámolás s igen rázós az otthoni töltés!
- Nemrégen olvastam, a nyugati autógyártók térnek vissza az üzemanyagos autókra! Sajna nem találom a cikket! Mivel pont ide vágna!
Kb. 1 hónapja vittem be húgomat a kórházba, gasztroenterológiára. Olyanokkal ültünk ott akik másik megyékből jöttek Budapestre, mert csak ott van olyan ellátás ami nekik kell. Pofátlan módon mind autóval érkeztünk, én is autóval hoztam a húgomat aki olyan szarul van, hogy tápszerrel kell táplálni hónapok óta. Nem is értem miért nem pattantunk így mindannyian biciklire....
Ugyan ez igaz az össze civil munkámra eddig.
Házakat építettem, de ne menjek autóval, miközben több helyen is dolgoztak az emberek egyszerre. Kell anyag, helyszínbejárás stb... ne menjek autóval, BKV-zzak inkább. Akár cementes zsákokkal is. LOL.
Árúszállítás, nagy háztartási gépek. A biciklis fancy hülyeúr megrendeli a nagy hűtőt a sétáló utcába. Szóval az én k*rva anyámat amiért teherautóval viszem ki az utcáig az árút majd onnan molnárkocsival. F@szé nem bicikliztem egy hűtővel a hátamon a telephelytől egészen a lakásáig. Hiszen így szennyeztem, meg dugót csináltam!
Mostani meló, rövid határidővel szállítok fontos villamossági berendezéseket különböző helyekre, pl. a csatornázási művekhez is. (meg hotelekbe stb...). Gondolom ezt is biciklivel vagy BKV-val kellene megoldanom. De ha a SirHigginisnél feltörne a fürdőszobában a szar, mert nincs áram a szenyvíztisztitó telepen, akkor persze a mi k*rva anyánk lenne a hibás már megint. Meg menne a "szar ország" mantra...
Mert belpesttel csak egy gond van, de az hatalmas. Nem értik a világot amiben élnek!
Senki sem poénból ül az autóban, hanem ezért mert valami fontos dolgot kell elintéznie. De a csököt belpesti agyakba ez már nem fér bele. Nem értik , hogy ők azért tudnak gyalog elmenni vásárolni a közeli kisboltba, mert valaki oda teherutóval kihozta az árút!
Ezek tényleg azt hiszik, hogy az ott terem....
A troli vezetékkel leárnyékolt agyú belpest tényleg hazánk szellemileg legsötétebb helye. Pedig aztán Borsodba meg Nógrádba is hordtam árút egy időben. Még a rimóci cigány telep is egy szellemi világító torony belpesthez képest...
Remélem ezt is kitörlik, mint azt amikor kelekótya pistit helyre raktam a "magyarozása" miatt... Attól is kinyílt a virtuális bicska a zsebemben.
Csak gyerek korod óta kétszer annyi lett az autó, miközben több 100%-al nőtt a bicikli sávok száma.
Hanem azért, mert a rakpartot lezárták, a Kiskörútból már rég elvettek egy sávot és az Üllői eleje pedig egy pokol, miután ott meg nagy okosan rohadtul kihasználatlan biciklisávot hoztak létre, így még a reptéri 100E-nek is az autók közt kell szmöttyögnie. Aztán láss csodát, az egész észak-déli forgalom feltorlódik néha egészen a Kálvintól a Lehel térig.Plusz Neked is ajánlom figyelmedbe, hogy az állandó dugók nem feltétlenül a helyi lakosok miatt vannak.
Igen, ha düsseldorfi mintára szépen mindkét oldalon komplett alagútrendszert alakítanak ki a forgalomnak, ami minden igyekezet ellenére sem fog eltűnniSzerintem meg mindenki szeretne inkább ilyen partot, mint a sztrádát ami mindkét oldalon ott van
Így van, mindenki a tiszta levegőjű parkos környezetet kívánja, szeretné nem a járdán álló autókat s tömeges autóparkolókat! Meg a büdös levegőt!Szerintem meg mindenki szeretne inkább ilyen partot, mint a sztrádát ami mindkét oldalon ott van
„a trianoni békeszerződés kapcsán Magyarország nem a fejlett, hanem a fejletlenebb területeit vesztette el”. Ungváry szerint ez olyan, „mintha Budapestről levágnák Kelet-Magyarországot. A budapesti adófizető sokkal jobban járna”.
Szerintem meg mindenki szeretne inkább ilyen partot, mint a sztrádát ami mindkét oldalon ott van
Jó nem 40 fokban, de egyik péntek este láttam olyat, hogy a Parlament előtti lezárt rakpartot megszállták a ki tudja honnan odaérkező "sarjabbak". Mindezt persze kellő alkoholos/egyéb befolyásoltság alatt baszatáskával a vállukon, egymással párzási szándékukat jelző ordibálás közepette, ismeretlen eredetű rollerek/kerékpárok kíséretébenJah nem az. Nem is csinálja senki
Jó nem 40 fokban, de egyik péntek este láttam olyat, hogy a Parlament előtti lezárt rakpartot megszállták a ki tudja honnan odaérkező "sarjabbak". Mindezt persze kellő alkoholos/egyéb befolyásoltság alatt baszatáskával a vállukon, egymással párzási szándékukat jelző ordibálás közepette, ismeretlen eredetű rollerek/kerékpárok kíséretében
Szerintem meg mindenki szeretne inkább ilyen partot, mint a sztrádát ami mindkét oldalon ott van
No de akkor ki kell vágni a belvárosból mindent; hivatalokat, intézményeket, kórházakat, de a boltokat, szolgáltatókat, egészségügyi intézményeket, éttermeket, kávézókat, szállodákat is, mondom mindent, ami autóforgalmat generál és igényel (ezek logisztikája).
Amikor a múlt évtizedben a miskolci kórházak dolgait intéztem Budapesten, akkor látszott meg , hogy a napi (13-16) címeim fele gyakorlatilag a belvárosban van; minisztériumok, Számvevőszék, ÁEEK Horánszky utca...klinikák, laborok, Dorottya utcai patika (ott egy élmény parkolni...), merthogy bizonyos egyedi gyógyszereket az egész országban csak ott lehet beszerezni - igen, a kórházaknak is...
Aztán a műszerszervizek, orvostechnikai cégek stb., pl. Liliom utca:
Nesze neked parkolás egy hosszú tengelytávú mikrobusszal.
Aztán ha nem volt szerencséd, kutyagolhattál tömegben, kerülgetve a belpesti gyalogosokat, kerékpárosokat, rollereseket, cipelve utcákon át a a csomagokat; műszereket, vizsgálati anyagokat (pl. HIV-es vért kommersz hűtőtáskában), emberi agyat diszperzites vödörben (igen; jól olvastad, egyszer az is volt, még az kellett volna, hogy egy vércsivava kiborítsa a kezemből)
Az volt a stratégiám, hogy a belvárosi címeket 10 és 13 óra között jártam be, s előtte és utána óramutató járásának megegyezően a Nagykörúton kívüli részeket, meg a város agglomerációját.
...már ha a címeknek ezek az idősávok megfeleltek...
Szóval ki kell vágni mindent, maradjanak csak a kerékpáros kézműves burgeresek, meg a Hell/Xixo latte automaták oszt' jónapot!
A minisztériumok, hivatalok, a Karmelita menjenek a külső kerületekbe - még mindig van elég lepukkant telephely irodaházakkal - meg a vidéki városokba!
De utána ne legyen ám sírás, mint lett Miskolcon, hogy belvárosban semmi vállalkozás nem él meg, mert elkerülik az autók, s mivel a beszállítók sem tudnak behajtani, ezért nem is vállalnak beszállítást, s végül eltűnt az élet a belvárosból!
Nahát ki hitte vóna', hogy így lesz!
Így lett, oszt' helló Kitty.
Nem meni szovegertelmezes?Intézményekbe, irodákba, hivatalokba, étterembe miért is nem tudsz menni bkv-val, bringával?
Talán kisebb dugó lenne és nem órákig kellene parkolót sem keresni ha csak az áru-, személyszállítók, helyi lakosok stb autókázna.
S akkor újra olyan lehet, mint a hatvanas-hetvenes években a szocializmusban vasárnaponként, amikor minden bolt, szolgáltatás, hivatal zárva volt és szenvedve, eseménytelenül állt az idő...No de akkor ki kell vágni a belvárosból mindent; hivatalokat, intézményeket, kórházakat, de a boltokat, szolgáltatókat, egészségügyi intézményeket, éttermeket, kávézókat, szállodákat is, mondom mindent, ami autóforgalmat generál és igényel (ezek logisztikája)...maradjanak csak a kerékpáros kézműves burgeresek, meg a Hell/Xixo latte automaták oszt' jónapot!
Topik off, de remélem, hogy húgod betegsége átmeneti-gyógyítható.Kb. 1 hónapja vittem be húgomat a kórházba, gasztroenterológiára. Olyanokkal ültünk ott akik másik megyékből jöttek Budapestre, mert csak ott van olyan ellátás ami nekik kell. Pofátlan módon mind autóval érkeztünk, én is autóval hoztam a húgomat aki olyan szarul van, hogy tápszerrel kell táplálni hónapok óta. Nem is értem miért nem pattantunk így mindannyian biciklire....
Ugyan ez igaz az össze civil munkámra eddig.
Házakat építettem, de ne menjek autóval, miközben több helyen is dolgoztak az emberek egyszerre. Kell anyag, helyszínbejárás stb... ne menjek autóval, BKV-zzak inkább. Akár cementes zsákokkal is. LOL.
Árúszállítás, nagy háztartási gépek. A biciklis fancy hülyeúr megrendeli a nagy hűtőt a sétáló utcába. Szóval az én k*rva anyámat amiért teherautóval viszem ki az utcáig az árút majd onnan molnárkocsival. F@szé nem bicikliztem egy hűtővel a hátamon a telephelytől egészen a lakásáig. Hiszen így szennyeztem, meg dugót csináltam!
Mostani meló, rövid határidővel szállítok fontos villamossági berendezéseket különböző helyekre, pl. a csatornázási művekhez is. (meg hotelekbe stb...). Gondolom ezt is biciklivel vagy BKV-val kellene megoldanom. De ha a SirHigginisnél feltörne a fürdőszobában a szar, mert nincs áram a szenyvíztisztitó telepen, akkor persze a mi k*rva anyánk lenne a hibás már megint. Meg menne a "szar ország" mantra...
Mert belpesttel csak egy gond van, de az hatalmas. Nem értik a világot amiben élnek!
Senki sem poénból ül az autóban, hanem ezért mert valami fontos dolgot kell elintéznie. De a csököt belpesti agyakba ez már nem fér bele. Nem értik , hogy ők azért tudnak gyalog elmenni vásárolni a közeli kisboltba, mert valaki oda teherutóval kihozta az árút!
Ezek tényleg azt hiszik, hogy az ott terem....
A troli vezetékkel leárnyékolt agyú belpest tényleg hazánk szellemileg legsötétebb helye. Pedig aztán Borsodba meg Nógrádba is hordtam árút egy időben. Még a rimóci cigány telep is egy szellemi világító torony belpesthez képest...
Remélem ezt is kitörlik, mint azt amikor kelekótya pistit helyre raktam a "magyarozása" miatt... Attól is kinyílt a virtuális bicska a zsebemben.
Ártér ember, mégis mit szeretnél oda?Igen. Minden építészetből felmentett germanofil hülye le szeretne betonozni mindent is. Látod te azt a képet???
Pl. erdősávot?Ártér ember, mégis mit szeretnél oda?
Sajnos nem.Topik off, de remélem, hogy húgod betegsége átmeneti-gyógyítható.
Köszönjük!Jobbulást kívánok neki ismeretlenül is.
Ártér ember, mégis mit szeretnél oda?
Ez igen, de a legutóbbi megjelenésekor tényleg vitt magával egy új eddig nem látott GLS Maybach -ot. A vagonban keresd.
Csak azért is: kitiltott luxusautóval furikázik Kim Dzsongun - Világgazdaság
A Világgazdaság megbízható, naprakész, objektív információforrás, az üzleti élet befolyásos, mértékadó lapja.www.vg.hu
Hülye újságírók. Ez nem Maybach ,hanem egy orosz rendszámú Cadillac Escalade.
francnak kellett pont most repteret venni!Mert egy kanyi vasa nincs az országnak éppen és forrásmegtakarítás/kivonás van a közszférában, hogy betömjék az államháztartási hiányt.
A repteret így vagy úgy de eladta volna előző tulaja…lett volna itt szívroham és siras ha a többi vevő jelölt közel bármelyik meg veszifrancnak kellett pont most repteret venni!
Érdekes hogy ilyen hülyeségekre meg haverok kitömésére (lásd pl. irodaházak megvétele a pereputtytól) mindig akad lé...