Közlekedés (infrastruktúra, vasút, autó-motor, elektromos járművek, ...)

  • Ha nem vagy kibékülve az alapértelmezettnek beállított sötét sablonnal, akkor a korábbi ígéretnek megfelelően bármikor átválthatsz a korábbi világos színekkel dolgozó kinézetre.

    Ehhez görgess a lap aljára és a baloldalon keresd a HTKA Dark feliratú gombot. Kattints rá, majd a megnyíló ablakban válaszd a HTKA Light lehetőséget. Választásod a böngésződ elmenti cookie-ba, így amikor legközelebb érkezel ezt a műveletsort nem kell megismételned.
  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.

    Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.

    Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.

  • Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.

    --- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---

    A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!

    Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz

    Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.

    Az új szabályzat teljes szövege itt olvasható el.

SirHiggins

Well-Known Member
2018. november 13.
17 815
24 357
113
Szerintem meg mindenki szeretne inkább ilyen partot, mint a sztrádát ami mindkét oldalon ott van
1920_epiteszforum-rak-park-a-pesti-belvarosi-duna-part-9-230-2021-10-13-114933.jpg
453095574_798312715812765_2820018809562872319_n.jpg
 

Kim Philby

Well-Known Member
2020. december 16.
11 597
34 393
113
Egész jó cikk...
Mondjuk ezt a mondatát nem értem,én butus....

"Míg napközben a légkondik és hőszivattyúk (télen fűtő, nyáron hűtő üzemmódban) eszik az áramot, az éjszaka és hétvégén keletkező fölös kapacitás felszippantására épp kapóra jönnének az elektromos autók."

Nekem mintha az rémlene, hogy éppen a megújulók miatt, napközben van fölös áramtermelés, és este, amikor mindenki tölti az elektromasinát van áramhiány...
"Szóval csak ne napközben és ne az utcán akarjanak az emberek tölteni"

Pedig, mondjuk ez még akár a ződenergiahullámot is felvehetné....
(szerintem)
Beidéztem magamat... ;)
Ez evidens az áramellátó részéről, Töltsd az otthoni villanyórádról az autódat s fizesd ki az árát!
Ennyi! Mit gondolsz miért a munkahelyen töltik az autókat! Mivel lépcsős az áramdíj elszámolás s igen rázós az otthoni töltés!
- Nemrégen olvastam, a nyugati autógyártók térnek vissza az üzemanyagos autókra! Sajna nem találom a cikket! Mivel pont ide vágna!
 

Bubu bocs

Well-Known Member
2021. január 6.
3 916
16 304
113
Kb. 1 hónapja vittem be húgomat a kórházba, gasztroenterológiára. Olyanokkal ültünk ott akik másik megyékből jöttek Budapestre, mert csak ott van olyan ellátás ami nekik kell. Pofátlan módon mind autóval érkeztünk, én is autóval hoztam a húgomat aki olyan szarul van, hogy tápszerrel kell táplálni hónapok óta. Nem is értem miért nem pattantunk így mindannyian biciklire....

Ugyan ez igaz az össze civil munkámra eddig.
Házakat építettem, de ne menjek autóval, miközben több helyen is dolgoztak az emberek egyszerre. Kell anyag, helyszínbejárás stb... ne menjek autóval, BKV-zzak inkább. Akár cementes zsákokkal is. LOL.
Árúszállítás, nagy háztartási gépek. A biciklis fancy hülyeúr megrendeli a nagy hűtőt a sétáló utcába. Szóval az én k*rva anyámat amiért teherautóval viszem ki az utcáig az árút majd onnan molnárkocsival. F@szé nem bicikliztem egy hűtővel a hátamon a telephelytől egészen a lakásáig. Hiszen így szennyeztem, meg dugót csináltam!
Mostani meló, rövid határidővel szállítok fontos villamossági berendezéseket különböző helyekre, pl. a csatornázási művekhez is. (meg hotelekbe stb...). Gondolom ezt is biciklivel vagy BKV-val kellene megoldanom. De ha a SirHigginisnél feltörne a fürdőszobában a szar, mert nincs áram a szenyvíztisztitó telepen, akkor persze a mi k*rva anyánk lenne a hibás már megint. Meg menne a "szar ország" mantra...

Mert belpesttel csak egy gond van, de az hatalmas. Nem értik a világot amiben élnek!
Senki sem poénból ül az autóban, hanem ezért mert valami fontos dolgot kell elintéznie. De a csököt belpesti agyakba ez már nem fér bele. Nem értik , hogy ők azért tudnak gyalog elmenni vásárolni a közeli kisboltba, mert valaki oda teherutóval kihozta az árút!
Ezek tényleg azt hiszik, hogy az ott terem....
A troli vezetékkel leárnyékolt agyú belpest tényleg hazánk szellemileg legsötétebb helye. Pedig aztán Borsodba meg Nógrádba is hordtam árút egy időben. Még a rimóci cigány telep is egy szellemi világító torony belpesthez képest...

Remélem ezt is kitörlik, mint azt amikor kelekótya pistit helyre raktam a "magyarozása" miatt... Attól is kinyílt a virtuális bicska a zsebemben.


„a trianoni békeszerződés kapcsán Magyarország nem a fejlett, hanem a fejletlenebb területeit vesztette el”. Ungváry szerint ez olyan, „mintha Budapestről levágnák Kelet-Magyarországot. A budapesti adófizető sokkal jobban járna”.
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
6 922
30 296
113
Csak gyerek korod óta kétszer annyi lett az autó, miközben több 100%-al nőtt a bicikli sávok száma.
Plusz Neked is ajánlom figyelmedbe, hogy az állandó dugók nem feltétlenül a helyi lakosok miatt vannak.
Hanem azért, mert a rakpartot lezárták, a Kiskörútból már rég elvettek egy sávot és az Üllői eleje pedig egy pokol, miután ott meg nagy okosan rohadtul kihasználatlan biciklisávot hoztak létre, így még a reptéri 100E-nek is az autók közt kell szmöttyögnie. Aztán láss csodát, az egész észak-déli forgalom feltorlódik néha egészen a Kálvintól a Lehel térig.

Ja és a rakpartnál maradva Isten mentsen bárkit is, hogy esetleg Budáról kelljen Pestre átmennie, mert a rakpart nem csupán az észak-déli forgalmat, de a hidakról levezetőt is viszi. Vegyünk egy példát, át akarsz menni mondjuk egy budaörsi auchanos bevásárlásból a V. kerület belső részébe (saját példa). Lánchíd alapból kaputt, mert urambocsá, hogy legalább a kerületi lakosok átmehessenek rajta, Margit híd az most épp pokol (plusz utána Nagykörút), marad hát az Erzsébet, Szabadság és a Petőfi. De ajjaj, hídról lefordulva rábasztál, mert nem tudsz a rakpartnak menni. Jó, akkor alternatív útvonal, amivel csak épp az a probléma, hogy 3-ból 2 ugyanarra a Kiskörútra visz fel (Nagykörutat meg sem próbálom, mert az a biciklisávok óta csak egy dodzsempálya), ami pont az extra forgalom miatt folyamatosan be van dugulva az Astoriáig. Volt úgy, hogy fél óra volt a Korvótól eljussak az Astoriáig, miközben a Nemzeti Múzeumnál a napi biciklis számláló táblát 90%-ban rolleresek, futárok meg robogósok pörgették.

Nem baj, menjünk a Böskének.
O-o
Rakpartra nem tudsz menni, Astoriánál nem lehet balra fordulni, marad Palotanegyed kis utcáiban valló keringés. Megint csak extra benzin, szmog, szennyezés és zaj az ott lakóknak, mert a természetes közlekedési artériára a nagyokosok rábasztak egy mesterséges trombózist, majd csodálkoznak, mikor a beteg meghal. Ugyanez lesz a Nyugati felüljáró-Bajcsy villamosvonallal is, ahol a forgalom rohadtul nem lesz kisebb (ha csak nem telepítenek ki mindent a Parlamenttel együtt Rákosborzasztóra), cserébe dugók lesznek és megnövekedett forgalom Újlipót kis utcáin meg a Podmaniczky fele.

És mielőtt jön a komment, hogy miért nem a környéken vásárolok, egyrészt az alapvetőeket de, másrészt meg az elmúlt 10-15 évben sikerült a környéken kinyírni a kisboltokat a kurva tömegturizmussal. Helyette mindenhol túlárazott szar éttermek (amik jó, ha megélik az 1-2 évet), szuvenírboltok, fánkozók és hasonló faszságok nyíltak amik mindenre jók, csak nem a helyiek kiszolgálására. Még a Hold utcai piacból is valami szar fénymúzeum vagy mi lett. Erre pedig csak rátesz, hogy agyba-főbe alakítanak át mindent hotellé, mert uuu turizmusnak kelll. Aztán én meg örüljek, hogy legalább egy vietkong mindenes megmaradt a környéken, akinél lehet égőt venni és nem kell elslattyogjak valami külső kerületi lepény áruházba, mert nincs üzlet a környéken. Ééés még a csöveseket nem is említettem, ami bár nem közelekedés, de az összkép rontásához jelentősen hozzájárul. Avagy önkori kirak egy padot a troli megállóba, hogy mammer-papper tudjon pihenni míg jön a járat, erre másnapra a hugyos-szaros kannásbort vedelő agresszív csövesek megszállják a helyet.
Szerintem meg mindenki szeretne inkább ilyen partot, mint a sztrádát ami mindkét oldalon ott van
1920_epiteszforum-rak-park-a-pesti-belvarosi-duna-part-9-230-2021-10-13-114933.jpg
453095574_798312715812765_2820018809562872319_n.jpg
Igen, ha düsseldorfi mintára szépen mindkét oldalon komplett alagútrendszert alakítanak ki a forgalomnak, ami minden igyekezet ellenére sem fog eltűnni
 

Törppapa

Well-Known Member
2022. január 29.
875
1 780
93
Szerintem meg mindenki szeretne inkább ilyen partot, mint a sztrádát ami mindkét oldalon ott van
Így van, mindenki a tiszta levegőjű parkos környezetet kívánja, szeretné nem a járdán álló autókat s tömeges autóparkolókat! Meg a büdös levegőt!

Vidéken pedig a közlekedésben a minden falun átmenő utak voltak a trendi fejlesztések anno!
Nekem meg ettől szál el az agyam! Ahelyett hogy a főútról lekanyarodva lehetne bemenni egy-egy faluba aki oda akar menni!
Így minden egyes kis településen (egy sor ház, egy sor tükör végig a közút mellet 10km), lehet döcögni! Lámpát várni, gyalogosokat elengedni, Rozi nénit kerűlni a kosaras bringájával, iskoláknál gyerekekre figyelni, stb..., stb!
- Az átmenő forgalom nyomja fel vidéken a közlekedési autó mennyiséget a településeken, ahelyett hogy a megyeszékhelyeket kötnék össze egy normális 2x2 sávos nem fizetős úttal s azokról lekanyarodva lehetne elérni a kisebb városokat, falvakat! Mindenkinek jobb volna! Aki hosszabb távolságra utazik, tudna haladni, aki a városban csalinkázik annak volna helye, nem volna annyi baleset, mivel a falvakba a mama biciklivel tudna közlekedni, mert már mindenki ismeri a faluba hogy megy mint a vaklégy!
A megyéket összekötő 2x2 sávos utakon pedig lehetne haladni, előzni kényelmesen, 25-50km-n lehetne pihenőhely fizetős illemhelyeket kialakítani. Ugye hogy a kultúránkat is emeljük, bemutassuk! Ne bozótosokat keljen keresgélni az út mentén! (Fertő ami van egy két helyen!!!) Persze lehetne ott kávézó, autómosó, a környék falvaiból lehetne zöldséges stand, kamionpihenő ha már tiltjuk a szombat, vasárnapi közlekedést stb...stb.

- Nagyon hiányolom a dunai hidak mennyiségét. BP-t Duna feletti része le van aszfaltozva szinte az ország többi részéhez képest. Nagyon rossz hogy BP-t központú az egész ország közlekedési morálja! Szóval nonszensz! Úgy közúti mint vasúti szempontból!

- Hogy visszakanyarodjak BP-hez én az összes villamost, s buszt is megszüntetném BPesten s akkumulátoros trolikat állítanék be helyettük! Azaz ha már ide telepedtek a kínai akkugyárak. Így minden megyeszékhelyen belehetne indítani a trolijáratokat! Bármilyen probléma van az utakon a városban, csáp le s átkapcsol akkura s kikerüli az akadályt. Csendes, tiszta, az autóknak nem kell kerülgetni, nem kell külön közlekedési szabályokat betartani a villamosok s pályájuk közelében!
Szóval egyszerűbb a közlekedés. Ugyanakkor erről már írtam, csáp le s megtudja növelni az útvonalát a vezetékes pályán túl is! Azaz ki tud menni X km-ig plusz még!
Visszatérve a pályához (Felső vezetékhez) pedig a hálózatról tudja tölteni menet közben az akkuit.
Így az útvonala másik végén ismét elhagyhatja a felső vezetékes szakaszát s ismét meghosszabbíthatja az útvonalát! Visszatérve ismét töltés! Ezáltal X-Y km-el hosszabb lenne az útvonala, ám sokaknak talán örömöt okozna! A megyeszékhelyről ki tudna menni az első közeli kis településig is! S ha a megyeszékhelyen a trolik így közlekednének megfelelő időközben a környékről behordhatnák az iskolásokat, munkásokat csendes, tiszta körülmények között!

- Én ebben látnék nagy jövőt a közlekedésünkben! Na de ehhez a vezetőinknek is megfelelő hozzáállás volna szükséges.
 
  • Tetszik
Reactions: bartinieffektus

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 106
59 493
113

„a trianoni békeszerződés kapcsán Magyarország nem a fejlett, hanem a fejletlenebb területeit vesztette el”. Ungváry szerint ez olyan, „mintha Budapestről levágnák Kelet-Magyarországot. A budapesti adófizető sokkal jobban járna”.

Én meg az Ungváryt meg a hasonlókat vágnám már le erről az országról mert a hócipőm tele van velük...

Szerintem meg mindenki szeretne inkább ilyen partot, mint a sztrádát ami mindkét oldalon ott van
1920_epiteszforum-rak-park-a-pesti-belvarosi-duna-part-9-230-2021-10-13-114933.jpg
453095574_798312715812765_2820018809562872319_n.jpg

Igen. Minden építészetből felmentett germanofil hülye le szeretne betonozni mindent is. Látod te azt a képet??? o_O
Betonból van minden! Szerinted nyáron hány millió fok lenne ott? Mert a CGI emberkék jól érzik ott magukat, de azt megnézem, hogy te nyáron kimész-e sétálni egy ilyen betonpusztulatra....
Ugyan ezért baromság most a rakpart lezárás... Tök jó lehet 40 fokban a 100 fokos aszfalton sétálni... Jah nem az. Nem is csinálja senki
 

nyugger

Well-Known Member
2012. szeptember 30.
6 922
30 296
113
Jah nem az. Nem is csinálja senki
Jó nem 40 fokban, de egyik péntek este láttam olyat, hogy a Parlament előtti lezárt rakpartot megszállták a ki tudja honnan odaérkező "sarjabbak". Mindezt persze kellő alkoholos/egyéb befolyásoltság alatt baszatáskával a vállukon, egymással párzási szándékukat jelző ordibálás közepette, ismeretlen eredetű rollerek/kerékpárok kíséretében :D
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 106
59 493
113
Jó nem 40 fokban, de egyik péntek este láttam olyat, hogy a Parlament előtti lezárt rakpartot megszállták a ki tudja honnan odaérkező "sarjabbak". Mindezt persze kellő alkoholos/egyéb befolyásoltság alatt baszatáskával a vállukon, egymással párzási szándékukat jelző ordibálás közepette, ismeretlen eredetű rollerek/kerékpárok kíséretében :D

Akkor már megérte... :rolleyes:
Mondjuk este már nem süt a nap, de délután tényleg érdekelne hányan sétálnak a 100 fokos aszfalton. Nem mintha amúgy nem lenne az út mellet sétálásra alkalmas felület.
Ez csak arról szól, hogy karigeri utálja az autósokat, mert olyan nyomorult, hogy nem tudott megszerezni egy jogosítványt sem.
Más különben nem értem.
 

ms07

Well-Known Member
2012. október 19.
3 859
6 029
113
Szerintem meg mindenki szeretne inkább ilyen partot, mint a sztrádát ami mindkét oldalon ott van
1920_epiteszforum-rak-park-a-pesti-belvarosi-duna-part-9-230-2021-10-13-114933.jpg
453095574_798312715812765_2820018809562872319_n.jpg

Ha természet közelségre vágysz belvárosiként, miért a belvárosban élsz? Rengeteg eladó ház van a Börzsönyben, Nógrádban, Borsodban, lehet költözni. A rakpartot nem zöldíteni kellene, hanem cölöpökre még egy sávot építeni. De a legnagyobb probléma az idióta bicó sávok, ahogy a többiek is írták.
Saját példám: melóba bejárás, ha bkv-val megyek, bukok egy órát az autós bejárással szemben. Szerinted melyiket választom?
 

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 529
12 318
113
No de akkor ki kell vágni a belvárosból mindent; hivatalokat, intézményeket, kórházakat, de a boltokat, szolgáltatókat, egészségügyi intézményeket, éttermeket, kávézókat, szállodákat is, mondom mindent, ami autóforgalmat generál és igényel (ezek logisztikája).
Amikor a múlt évtizedben a miskolci kórházak dolgait intéztem Budapesten, akkor látszott meg , hogy a napi (13-16) címeim fele gyakorlatilag a belvárosban van; minisztériumok, Számvevőszék, ÁEEK Horánszky utca...klinikák, laborok, Dorottya utcai patika (ott egy élmény parkolni...), merthogy bizonyos egyedi gyógyszereket az egész országban csak ott lehet beszerezni - igen, a kórházaknak is...
Aztán a műszerszervizek, orvostechnikai cégek stb., pl. Liliom utca:
Nesze neked parkolás egy hosszú tengelytávú mikrobusszal.
Aztán ha nem volt szerencséd, kutyagolhattál tömegben, kerülgetve a belpesti gyalogosokat, kerékpárosokat, rollereseket, cipelve utcákon át a a csomagokat; műszereket, vizsgálati anyagokat (pl. HIV-es vért kommersz hűtőtáskában), emberi agyat diszperzites vödörben (igen; jól olvastad, egyszer az is volt, még az kellett volna, hogy egy vércsivava kiborítsa a kezemből:D)
Az volt a stratégiám, hogy a belvárosi címeket 10 és 13 óra között jártam be, s előtte és utána óramutató járásának megegyezően a Nagykörúton kívüli részeket, meg a város agglomerációját.
...már ha a címeknek ezek az idősávok megfeleltek...

Szóval ki kell vágni mindent, maradjanak csak a kerékpáros kézműves burgeresek, meg a Hell/Xixo latte automaták oszt' jónapot!

A minisztériumok, hivatalok, a Karmelita menjenek a külső kerületekbe - még mindig van elég lepukkant telephely irodaházakkal - meg a vidéki városokba!:hadonaszos:

De utána ne legyen ám sírás, mint lett Miskolcon, hogy belvárosban semmi vállalkozás nem él meg, mert elkerülik az autók, s mivel a beszállítók sem tudnak behajtani, ezért nem is vállalnak beszállítást, s végül eltűnt az élet a belvárosból!

Nahát ki hitte vóna', hogy így lesz!
Így lett, oszt' helló Kitty.

Intézményekbe, irodákba, hivatalokba, étterembe miért is nem tudsz menni bkv-val, bringával?
Talán kisebb dugó lenne és nem órákig kellene parkolót sem keresni ha csak az áru-, személyszállítók, helyi lakosok stb autókázna.
Nem meni szovegertelmezes?:eek:

Szerintem még túl részletesen is írtam le, hogy miért volt rendszeresen tortúrám Budapesten.
Tehát ha jól értelmezem fényes javaslatodat, akkor le kellett volna tennem a Traficot mondjuk a Pólus Centernél, kirámolni a kocsiból a hűtőtáskákat, meg az emberi agyat tartalmazó diszperzites vödröt, egy ekkora:
orvosi-ultrahang-ge-vivid-t8.jpg

javításra szállított ultrahang készüléket, meg egy ekkora:
9087392020.webp

takarítógépet, a minisztériumokba, hivatalokba szállítandó paksamétákat és ezekkel "...menni bkv-val, bringával..."
Baszki; fel sem engednének a buszra!

Te beverted a fejed!?:eek:

S mindezek nagy részét a belvárosba, mert nektek a Nagykörúton túl véget ér a világ, tán még le is szippantana a vákuum már a pereméhez közeledve is.
Megsúgom; a világ vége amúgy Miskolc északi végén van, ott már nagyon kell fogni a kormányt, mert ott már nagy a szívóerő!


Pont azért indul el nap, mint nap az ország összes megyéjéből akár naponta több autó is csak a kórházakból Budapestre, mert ma már az lehetetlen, amit én csináltam, hogy 13-16 cím. Egy autó 5-8 cím. Megosszák, pont azért, mert ma már csak a belváros igényel annyi időt, mint 10 éve a 16 cím...

S ezek csak a kórházak...
Akkor még nem számoltunk azzal, amit pl. Fip7 ír, meg azzal, hogy az összes hivatali Kegyelmes és Méltóságos úr - no meg a helótáik - autóval tudja csak elképzelni a munkába járást...

Mondom, van megoldás; kipenderíteni mindent a belvárosból, idézem magam:

No de akkor ki kell vágni a belvárosból mindent; hivatalokat, intézményeket, kórházakat, de a boltokat, szolgáltatókat, egészségügyi intézményeket, éttermeket, kávézókat, szállodákat is, mondom mindent, ami autóforgalmat generál és igényel (ezek logisztikája)...maradjanak csak a kerékpáros kézműves burgeresek, meg a Hell/Xixo latte automaták oszt' jónapot!
S akkor újra olyan lehet, mint a hatvanas-hetvenes években a szocializmusban vasárnaponként, amikor minden bolt, szolgáltatás, hivatal zárva volt és szenvedve, eseménytelenül állt az idő...

Ja, hogy az unalmas lesz, meg nagy lesz a córesz, mert nem csilingel a kassza!

Hogy a belvárosiaknak nem lehet sehogy a kedvére tenni?!:confused:


Ui: De csak azért, mert legközelebb ugye olyan az adjonisten, amilyen volt a fogadjisten...
 

misinator

Well-Known Member
2011. október 5.
4 529
12 318
113
Kb. 1 hónapja vittem be húgomat a kórházba, gasztroenterológiára. Olyanokkal ültünk ott akik másik megyékből jöttek Budapestre, mert csak ott van olyan ellátás ami nekik kell. Pofátlan módon mind autóval érkeztünk, én is autóval hoztam a húgomat aki olyan szarul van, hogy tápszerrel kell táplálni hónapok óta. Nem is értem miért nem pattantunk így mindannyian biciklire....

Ugyan ez igaz az össze civil munkámra eddig.
Házakat építettem, de ne menjek autóval, miközben több helyen is dolgoztak az emberek egyszerre. Kell anyag, helyszínbejárás stb... ne menjek autóval, BKV-zzak inkább. Akár cementes zsákokkal is. LOL.
Árúszállítás, nagy háztartási gépek. A biciklis fancy hülyeúr megrendeli a nagy hűtőt a sétáló utcába. Szóval az én k*rva anyámat amiért teherautóval viszem ki az utcáig az árút majd onnan molnárkocsival. F@szé nem bicikliztem egy hűtővel a hátamon a telephelytől egészen a lakásáig. Hiszen így szennyeztem, meg dugót csináltam!
Mostani meló, rövid határidővel szállítok fontos villamossági berendezéseket különböző helyekre, pl. a csatornázási művekhez is. (meg hotelekbe stb...). Gondolom ezt is biciklivel vagy BKV-val kellene megoldanom. De ha a SirHigginisnél feltörne a fürdőszobában a szar, mert nincs áram a szenyvíztisztitó telepen, akkor persze a mi k*rva anyánk lenne a hibás már megint. Meg menne a "szar ország" mantra...

Mert belpesttel csak egy gond van, de az hatalmas. Nem értik a világot amiben élnek!
Senki sem poénból ül az autóban, hanem ezért mert valami fontos dolgot kell elintéznie. De a csököt belpesti agyakba ez már nem fér bele. Nem értik , hogy ők azért tudnak gyalog elmenni vásárolni a közeli kisboltba, mert valaki oda teherutóval kihozta az árút!
Ezek tényleg azt hiszik, hogy az ott terem....
A troli vezetékkel leárnyékolt agyú belpest tényleg hazánk szellemileg legsötétebb helye. Pedig aztán Borsodba meg Nógrádba is hordtam árút egy időben. Még a rimóci cigány telep is egy szellemi világító torony belpesthez képest...

Remélem ezt is kitörlik, mint azt amikor kelekótya pistit helyre raktam a "magyarozása" miatt... Attól is kinyílt a virtuális bicska a zsebemben.
Topik off, de remélem, hogy húgod betegsége átmeneti-gyógyítható.
Jobbulást kívánok neki ismeretlenül is.
 

fip7

Well-Known Member
2011. november 9.
19 106
59 493
113
  • Szomorú
Reactions: misinator

Zaphod Beeblebrox

Well-Known Member
2020. április 1.
4 463
16 039
113

vata

Well-Known Member
2015. december 5.
680
2 977
93
Tudom ,hogy régóta a Maybach a kedvence.
Nem rég Putyintól kapott egy Aurus-t is.
Csak az újságírói hülyeségre akartam felhívni a figyelmet.

Aurus-Senat-Limousine-4-copy2-1024x576.webp
 

Aladeen

Well-Known Member
2021. július 17.
21 233
41 100
113
Mert egy kanyi vasa nincs az országnak éppen és forrásmegtakarítás/kivonás van a közszférában, hogy betömjék az államháztartási hiányt.
francnak kellett pont most repteret venni!
Érdekes hogy ilyen hülyeségekre meg haverok kitömésére (lásd pl. irodaházak megvétele a pereputtytól) mindig akad lé...
 
  • Tetszik
Reactions: tonyo and L.O.B

Kávé

Well-Known Member
2022. január 26.
3 657
12 194
113
francnak kellett pont most repteret venni!
Érdekes hogy ilyen hülyeségekre meg haverok kitömésére (lásd pl. irodaházak megvétele a pereputtytól) mindig akad lé...
A repteret így vagy úgy de eladta volna előző tulaja…lett volna itt szívroham és siras ha a többi vevő jelölt közel bármelyik meg veszi :oops: