Ahhh nem sajnos mi onnan nem vehetunk se csaladtagLefoglalt kocsi a "cégtől"?
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Ahhh nem sajnos mi onnan nem vehetunk se csaladtagLefoglalt kocsi a "cégtől"?
Az ra nezel es mar rohadna az pont a legrosszabb ebből a szempontból kb az összes modell közül.
Akkor jó. Nem ismerem az aktuális modelleket.
Még középiskolának a végén, egy barátom apja akkor vett újonnan egy II. generációs 6-os mazdát. Akkor jelent meg a ez a típus.
Akkori mércével (de akár maival is) nagyon jó kocsi volt!
Egyszer levezettem vele Pécsre meg vissza. Szerettem.
Viszont 4 évesen már el lett adva, mert elkezdett megjelenni rajta a rozsda.
El is adták azonnal. (Egy range rover evoque lett az utódja... jól nézet ki, de szerintem műszakilag egy fospisztoly volt)
Volt akkoriban egy ilyen "össze esküvés" , hogy a mazda nem akar komoly használt autó piacot a modelljeinek, ezért 10 év alatt átrozsdásodnak. Így kivonva őket a piacról.
De akkor ez változott ezek szerint.
Elvileg kivitték kínába az alváz gyártását és akkor jött elő ez a probléma (2000 és 2008 közt) és ezért visszavitték a gyártást japánba és a kínaiak helyette máshol nem kapható belpiacos mazda modelleket gyártanak.Akkor jó. Nem ismerem az aktuális modelleket.
Még középiskolának a végén, egy barátom apja akkor vett újonnan egy II. generációs 6-os mazdát. Akkor jelent meg a ez a típus.
Akkori mércével (de akár maival is) nagyon jó kocsi volt!
Egyszer levezettem vele Pécsre meg vissza. Szerettem.
Viszont 4 évesen már el lett adva, mert elkezdett megjelenni rajta a rozsda.
El is adták azonnal. (Egy range rover evoque lett az utódja... jól nézet ki, de szerintem műszakilag egy fospisztoly volt)
Volt akkoriban egy ilyen "össze esküvés" , hogy a mazda nem akar komoly használt autó piacot a modelljeinek, ezért 10 év alatt átrozsdásodnak. Így kivonva őket a piacról.
De akkor ez változott ezek szerint.
Sajnos hajlamos a rohadásra az is csak nem feltűnően.... főleg a belső küszöb a boritás alattA második gen-es Mazda3 már teljesen jó, legalábbis nekünk a 2010-es kiadású nem rohad.
A lényeg egy 8-10-12 éves mazdánál nem ártana vételkor normális üreg és alvázvédelemmel ellátni. Igaz 300-400 ezer de idővel meghálálja.Elvileg kivitték kínába az alváz gyártását és akkor jött elő ez a probléma (2000 és 2008 közt) és ezért visszavitték a gyártást japánba és a kínaiak helyette máshol nem kapható belpiacos mazda modelleket gyártanak.
Én a biztonság kedvééért megcsináltattam rajta amikor megvettem. Bár nem volt rajta a rozsda , de jobb a békesség alapon inkább kifizettem.A lényeg egy 8-10-12 éves mazdánál nem ártana vételkor normális üreg és alvázvédelemmel ellátni. Igaz 300-400 ezer de idővel meghálálja.
Most voltunk lenn a balatonnál, és beszéltük, h kb tökéletesen leírja a magyar vasút állapotát, hogy a retrohétvégéről hiányzik egy mozdony, mert a menetrendszerű tehervonatával kigyulladt.Durva. Először kicsit néztem, hogy eleve képzelték ezt, de igaziból végül a laikus szemem is felismerte, hogy lett volna egy szabad vágány, amire a másik szerelvény váltott volna, de átment oda a kisiklott szerelvény pár kocsija.
Hehe, én épp pár hete vittem - vagy pár hét múlva fogok - pár Ferrarit valahova, innen keletreAhhh nem sajnos mi onnan nem vehetunk se csaladtag
Vigyed csak, kell a hely az ujjaknakHehe, én épp pár hete vittem - vagy pár hét múlva fogok - pár Ferrarit valahova, innen keletre
...meg műanyag pl. hűtőrendszerről stb., stb.Sajnos egy két éven belül a 2003 as 1.6 2 es Scenic et cserélni kellesz. Szép lassan jönnek elő a költséges javítások.... két év múlva vezérlés csere okoskerékkel, katalizátor (igaz utángyártott) a kerámia betét most adta meg magát...csörög...zörög. A villamossági kábelek a hő hatására fel vannak keményedve...sajnos szereléskor könnyen törnek. Amúgy is lepkefing vékonyak. Hátsó szilentek a lengéscsillapítóval együtt lassan csere éretek lesznek. A kuplung cserét is be kéne iktatni. Sorolhatnám még... Így elsőre a piaci ár felét kellene rávernem ősszel...
Akármekkora szarhalom volt, azt ő csak tovább tetézte:Nem azzal, az állapot. Azt megcsinálták. Felkészül villany, víz, szennyvíz gáz.
Hanem odaadták neki a szarhalmot, hogy viritson.
Már szerintem.o is bánja, hogy Vitezyt kiraktak, milyen jól lehetne kritizálni most.
Akármekkora szarhalom volt, azt ő csak tovább tetézte:
- a mozdony beszerzések lefújásával
- a vezetőségben az ész nélküli tisztogatásokkal
- az elmaradt felújításokkal..............
Vitézy: Lázár törölte azt a beruházást, amelynek elmaradása miatt bénult meg a Keleti | 24.hu
Felújítás előtt állt ugyanis az a váltókörzet, ahol egy eltörött váltó miatt kisiklott az IC.24.hu
Elég markáns véleménye szokott lenni mindenről, és még Orbán lehetséges utódjaként is emlegették. Szóval nem kellett volna így történnie.Megkapta a feladatot, mindent leállítani, mert nincsen píz.
Régen is ezt bízták rá, pl. xy szervezetnél biztos mindenki léhűtő, felesleges, rúgjuk ki mindet. Aztán amelyikről 5 hónap után is úgy tűnt, hogy nem lehet nélkülözni, azt visszavették (a többség nem ilyen volt, azok tényleg nélkülözhetőnek bizonyultak). Vagy valaki mást helyette. Na most ezt a munkamódszert rá lehet engedni a MÁV-ra, de következményekkel jár.
Érdekes, hogy ismét probléma, pedig már sikeresen megoldották két hét alatt...Betelt a pohár a győri buszsofőröknél: azonnali cselekvésre lenne szükség
Egyre nagyobb veszélynek vannak kitéve a Volán győri dolgozói, főképp a nyitott fülkés helyijáratos buszokon, ahol a sok esetben agresszív, erőszakos, bliccelő, utazási feltételeket be nem tartó utasok keserítik meg az utazók mindennapjait.www.hellovidek.hu
Mindenhol egyre nagyobb probléma,nemcsak Bkk vagy Győr stb.
Betelt a pohár a győri buszsofőröknél: azonnali cselekvésre lenne szükség
Egyre nagyobb veszélynek vannak kitéve a Volán győri dolgozói, főképp a nyitott fülkés helyijáratos buszokon, ahol a sok esetben agresszív, erőszakos, bliccelő, utazási feltételeket be nem tartó utasok keserítik meg az utazók mindennapjait.www.hellovidek.hu
Mindenhol egyre nagyobb probléma,nemcsak Bkk vagy Győr stb.
Ha jól tudom, ez is kínai:Kuruc.info - Kanada is százszázalékos vámot vetett ki a kínai elektromos autókra
Kanada a szomszédos Egyesült Államokhoz igazodva 100 százalékos vámot rótt ki a kínai elektromos autók importjára - jelentette be hétfőn Justin Trudeau kanadai miniszterelnök. A bejelentés szerint 25 százalékos vámmal sújtják továbbá a kínai acél- és alumíniumbehozatalt. "Az olyan piaci...kuruc.info
Azért ez megütötte a szememet:
"Az olyan piaci szereplők, mint Kína úgy döntöttek, hogy tisztességtelen előnyhöz juttatják magukat a globális piacon" - hívta fel a figyelmet Trudeau a kabinet Halifaxban tartott kihelyezett ülésén. A tanácskozáson Jake Sullivan, a Fehér Ház nemzetbiztonsági tanácsadója is részt vett, s aktívan támogatta az elképzelést.
Szóval már ilyen nyílt a felügyelet... Gondolom legközelebb az Európai Bizottság ülésén fog részt venni?
Ha jól tudom, ez is kínai:
Az NGM új bűnbakot talált a gazdaság és a költségvetés bajaihoz: a kínai Temut
A gazdasági minisztérium szakemberei magyarázzák a bizonyítványt, miért nem hordják az emberek a pénzüket a sarki kisboltba.m.hvg.hu