Olvasd már el, mit irtam baszki, mielott okoskodni probalsz.Ne beszélj már hülyeségeket légyszíves!
Egyik se fut el fél millió km-t motor és aksi csere nélkül!
Oda van írva, mit csereltek. Egy ICE autoban MINDENT cserelni 5x annyiba kerulne, es eszement kibocsatasa lenne.
Ennek mi koze ahhoz, hogy EV es nen ICE? Tipikus mellebeszeles.Konkrétan sikerült olyan vízhűtéses villany motort rakniuk a Model S-be ami beázik és zárlatos lesz.
Más (minőségi) téren meg szóba se hozzuk... Model S-hez volt szerencsém élőben, kb. a KGST merkúr korszak minőségében sikerült legyártani.
Ezt már többször is linkeltem:
Állítottál egy jókora marhaságot, hogy "zero ertelme" van az EV atallasnak, en tetelesen cafoltam, most meg mellebeszelsz.
A varosokban nemigen van szeneromu, ott elsosorban a tizmillios EV flotta, foleg a tgk számított.Kínában meg attól jobb a levegő, hogy kevesebb a szénerőmű.
Budapesten borzasztó szmog van időről-idore, nemegyszer napokig szmogfelho ul felette (Budarol a dombtetorol tisztan latszott mindig is.)Budapest is nettó dugóban áll egész nap, főleg a jó polginak köszönhetően, még sincs tömény szmog. Jah, mi nem szénerőművekből nyerjük az áramot.... Ez számít igazán.
A belpesti levego meg kifejezetten szar, de az egesz budapesti napi átlag tipikusan "poor" vagy szarabb minősítést kap, evszaktol fuggoen. https://www.accuweather.com/en/hu/budapest/187423/air-quality-index/187423
Ez mar anno is így volt, feleennyi autoval; azota 2-3x annyi lett, csak jobb kibocsatassal.
A villany energiát meg majd Zeusz küldi a töltőbe... LOL
He'? Meg tobb ostoba hülyeség?
Szerinted az egesz vilagon honnan jon az áram? Kinatol Európán át Amerikaig?Vagy szerinted honnan jön az áram?
Egyre nagyobb hulyesegeket írsz...