Igen, bár a mostani benzinesek szinte ugyanazon elven működnek, közvetlen befecskendezès, nagynyomású injektorok, ott a rèszecskeszűrő, scr, EGR stbIgen, ilyen használatra nem szabad modern dízelt veni..
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Igen, bár a mostani benzinesek szinte ugyanazon elven működnek, közvetlen befecskendezès, nagynyomású injektorok, ott a rèszecskeszűrő, scr, EGR stbIgen, ilyen használatra nem szabad modern dízelt veni..
De még tudják őket venni, ahogy anno az USA.Volt már sz@rban Európa, majd kiderül, mit hoz a jövő. Kínában sem szuperemberek élnek.
Én kb. 100 km-el vittem vissza Fordot szalonba olajlámpa kigyulladásával. Hallottam olyat, hogy xy kereskedő a saját forgalmazású autóit nem hajlandó beszámítani, annyira jók -más autókat beszámít. Vannak ilyenek. :SEgy kis szösszenet a de jó a Kia és de szar minden ami német álláspontokhoz…
Az egyik cég ahol vagyok elkezdte lecserélni a Fiestáit, amelyek elérték a 3 éves kort. 160-180 ezret futottak nagyobb gond nélkül. A megérkezett 5 Kia Picanto közül, melyek eddig 22-30 ezer km-t futottak tegnap adta meg magát a harmadik. Mind a kettőnél az olajlámpa először be-bevillant, elkezdtek olajakat rátöltögetni aztán mivel elviselhetetlen mértékű lett az olajfogyasztás visszavitték a szalonba ezeket a remek járműveket. Ma fogják a harmadikat, de ezt trélerezni kell, mert meg is állt.
A probléma másik része, hogy a következő 6-7 hónapban úgy fél tucat Fiesta helyett jönne még Picanto, de a cég már jelezte, hogy amint kihullik még egy úgy nem veszik át őket. Jelentem kihullot. Pedig a Kia jajdejóhurrávegyünk…
Nyilván vannak. Csak azért írtam le röviden a sztorit, hogy ne legyünk már úgy elalélva azért mert valami Kia és köpködjünk mert éppen német. Pl ugyanennél a cégnél a VW UP-ok úgy futnak 200 ezer km felett csak városi használat mellett gond nélkül, hogy idén nem is tervezik lecserélni.Én kb. 100 km-el vittem vissza Fordot szalonba olajlámpa kigyulladásával. Hallottam olyat, hogy xy kereskedő a saját forgalmazású autóit nem hajlandó beszámítani, annyira jók -más autókat beszámít. Vannak ilyenek. :S
Persze, hogy kiderűl. Akár akarjuk, akár nem. De komoly reformokra lenne szükség, hogy megint versenyképesek legyünk. Reform:a fontossági sorrend megváltoztatása tanulásban, kutatásban, a munka világában,szociális juttatásban nyugdijba menésben, egész életünkben stb. Meg kell tanulnunk a dolgokat a nevén szólitani, nem pc nyelven torzitani a valóságot. Mert a konkurrensrk tizezerszámra mérnököket, nem politológusokat, gendertudósokat stb termelnek évente. (Nországban több gendertanszék van mint fizikatanszék..) Vagy bezárkózunk, vámokkal védjük Európát, de az is csak lassitja a jelenleg elkerülhetetlen hanyatlást.Volt már sz@rban Európa, majd kiderül, mit hoz a jövő. Kínában sem szuperemberek élnek.
Szervíz igénye meg kizàrtà teszi, hogy ott hasznàld ahovà eredetileg készült.
Katonai felhasznàlàs elmùlt.
Kb bàrmi ami európai gyàrtmàny, ma hasznàmhatatlannà vàlik pàr hònapon belül màs éghajlaton.
Vagy kéthetente szervíz.
Kutya se veszi a sz@rokat.
Kb Kínai minőség, 5-6x-or dràgàbban.
Azért nézd meg a tojás árát is 2014-hez képest, vagy a kenyérét... Valami nagyon hasonlót fogsz látni...Családban fater 14-ben vette 4 millió körül talán, a mostani ha jól tudom , teljes fapad èpphogy 10 Milla alatt.
2008-ban vettem a dízel ceedet, egy hónapja adtam el 335.000 kilométerrel, a motorhoz még nem kellett nyúlni, kifejezetten jó műszaki állapotbanPedig a Kia jajdejóhurrávegyünk…
Kumulatív infláció uszkve 68 % 2014 ótaAzért nézd meg a tojás árát is 2014-hez képest, vagy a kenyérét... Valami nagyon hasonlót fogsz látni...
Aztán tedd mellé az akkori munkakörödért járó mai bért... Úgy még szomorúbb lesz a kép.
Csak az inflációt más kosárral mérik. Bizonyos termékkategóriák, amelyek mérsékelt súllyal szerepelnek, ellenben a leginkább szemmel látható tételek, legnagyobb kiadások egy háztartásnak, azok jobban érintettek.Kumulatív infláció uszkve 68 % 2014 óta
+ mivel az autó import termék devizából itt euróból kerül forintosításra és HUF is gyengülgetett azóta egy kicsit(300 volt 2014 januárjában, 317 2015 januárban) ez is befolyásolja az árat.
a defenderre reagáltam.Hát majd meglátjuk, kiszorítja-e a Toyotát Afrikából...
Aranyáron mérik...Hát majd meglátjuk, kiszorítja-e a Toyotát Afrikából...
Nekem 2014-hez képest, 5-6x a fizuAzért nézd meg a tojás árát is 2014-hez képest, vagy a kenyérét... Valami nagyon hasonlót fogsz látni...
Aztán tedd mellé az akkori munkakörödért járó mai bért... Úgy még szomorúbb lesz a kép.
29millióért már kapszAranyáron mérik...
“már”29millióért már kapsz
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..