Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Nem illik? Ismerem a kezelőszerveit egy autónak, le is vizsgáztam belőle: van jogosítványom. Ne kelljen már minden autót külön tanulni egy sima úthoz. Nagyon rossz irány ez a felelősség maszatolás, miközben a régebbi autók nem csináltak ilyen veszélyes aktív beavatkozásokat.Azert nem illik beülni egy kocsiba úgy, hogy nem tájékozódsz a müködèséröl. Minden rendszert ki lehet kapcsolni, különben.
Ha más nem, de a rükverc helyzete és biztosítása elég nagy változatosságot mutat. Lehet miata koccanni vagy váltót cserélni rossz esetben. És ez már 30 éve is így volt. Mondjuk ha egy beögzütt mozdulatra máshogy reagál az autó, mert az elektronika beleszól, az rosszabb, mint ha nem is lenne. Kivéve ha a vezető akkor venné észre, hogy tekerni kéne a korányt, mikor az elektronika már elvégezte adolgát.Nem illik? Ismerem a kezelőszerveit egy autónak, le is vizsgáztam belőle: van jogosítványom. Ne kelljen már minden autót külön tanulni egy sima úthoz. Nagyon rossz irány ez a felelősség maszatolás, miközben a régebbi autók nem csináltak ilyen veszélyes aktív beavatkozásokat.
De havert is megszopatta a múltkor az új Mercedes "vezetéssegítője", tévesen tolt egy satuféket az autópálya felhajtón gyorsítás közben.
Ezek a szarok veszélyesek, és nem a menük alján kellene vadászni rájuk, egyetlen master-switch kellene erre. Fizikai. jól elérhető helyen.
Biztos ki lehet kapcsolni azt a ketyerét a kocsiban?!
Normális autókon egy gombnyomással ki lehet kapcsolni... szerencsére.Nem tudom, biztos. Én mentem a dolgomra, percdíjas alapon. Beültem, bekapcsoltam a kocsit (villany), nyugtáztam, hogy nem lesz range-anxietym (200k km vs. 20km ahova mennék), beállítottam a tükröket, üléseket, bluetooth, és mentem dolgomra. Egyrészt időre mentem, másrészt ne legyenek rossz alapértelmezések.
BMW X1-en nem sikerült amúgy kikapcsolnunk mindent...Minden rendszert ki lehet kapcsolni, különben.
Szerintem nem is lehet teljesen nullára kikapcsolni mindent.BMW X1-en nem sikerült amúgy kikapcsolnunk mindent...
Kurfürst
Amikor 190-nél "segít" a BMW-sávtartó
Nem várom a napot amikor ezeket a rendszereket nem lehet többé kikapcsolni - írja Zoli tegnapi cikkünk nyomán. Mások leveleiből is idézünk.totalcar.huA szalagkorlátba vezette magát a BMW
Olvasónk újonnan 25 milliós autójában valamit elnézett az automata sávtartó rendszer, az eredmény gazdasági totálkár. Mi történt? Ki a felelős?totalcar.hu
Ez egy általános jelenség mégis a sofőrre próbálják ráverni a felelősséget és ez szerintem felháborító!
Most akkor magyarázzam el, hogy ezek a rendszerek alapértelmezetten rendszerint be vannak kapcsolva, s neked kell egyenként kivadászni, hogy mit, hol lehet kikapcsolni?Most tényleg ismételjem meg ugyanazt? TE kapcsolod be, TE vezetsz, ez meg egy SEGÉDLET, amit nem kötelező használni, és nem képes felülbirálni sem. Ezt kerek perec leírják a cikkben, le van írva a gépkönyvben...
látszik egyébként a videón is, hogy ott villog a sárga kormány műszerfalon, hogy hahó helyzet van valamit nem tudok értelmezni, elvesztettem a sávot, vedd át! nem veszem, épp a csajommal sms-eztem, bumm, íjjj ez a rohadt rendszer életveszélyes.
Sőt, nem kötelező olyan kocsit sem választani, venni, bérelni, ahol ezek a segédek ugyan benn vannak, csak éppen szarul működnek.
Ugyanis Valahogy mindig a BMW, Suzuki sávtartóra látom a panaszt, meg most a Hyundai-ra. Meg jön a video az X5-ös hogy csapja el a bábut.
Várják, ezek pont azok a gyártók akik rohadt későn ébredtek a témában, amikorra mások már évtizede fejlesztették a saját rendszereiket, és most nekik is hirtelen / kevés fejlesztés költséggel össze kellett dobni valamit, mert közben ugyanolyan előírás lett ez is, mint a féklámpa, meg egyébként is vérciki hogy nincs rajta a felszereltségi listán..
Szóval ehhez továbbra is annyit tudok hozzátenni, hogy nálam tök jól és megbízhatóan működik, teszi a dolgát, a sávelhagyásgátló is egyetlen fizikai gomb megnyomásával kikapcsolható, ahogy bármelyik ESP rendszer is. Marha jó hogy van és baromi kényelmes vele, csak ésszel kell használni, mert ez vezetésTÁMOGATÓ és nem pedig önvezető rendszer.
Látnotok kéne, hogy mi folyik a Naaaaagy, Kööööözponti oltás miatt
RészvétemÉdesapám temetése miatt letoltam az elmúlt héten 2 országjáró utat (Komárom-Kisvárda oda-vissza).
Vadiúj Merci/BMW/Volvo stb. jön mint állat, de mikor látja hogy előzöm a kamionsort akkor tisztes távolból kivárja, csak akkor közelít amikor a sor végéhez közeledve kirakom az irányjelzőt, hogy félre fogok állni.
Fehér (alap) audi, használt bömi, új YARIS??? Ő nem ér rá, bújik a seggembe, villog, dudál, jobbról előz... Úgy, hogy a sebességhatár fölött megyek én is 5-10-zel...
így van! A főkapcsolóját amit fentebb egyik kolléga mutatott majd keresni fogom az új autókon.Most akkor magyarázzam el, hogy ezek a rendszerek alapértelmezetten rendszerint be vannak kapcsolva, s neked kell egyenként kivadászni, hogy mit, hol lehet kikapcsolni?
Én mondjuk módszeresen kikapcsolom az összes segédletet (ABS-est, ESP-t, tolatókamerát nem), ne legyünk már hülyék.
Ezt időről időre újra hallgatom.Mindig is bírtam az angolok autóimádatát
https://www.vezess.hu/vezetunk/2021/03/23/pokoli-szerkezet-tamadt-fel-egy-szakadt-angol-pajtaban/
A Szuezi csatorna átmenetileg lezárva. Hogy lehet ilyet összehozni?
Megrekedt a Szuezi-csatornában az óriáshajó
A balesetnek súlyos világkereskedelmi következményei lehetnek.index.hu
Akkor hatásosabb elsűlyeszteni, mert így hamarabb megnyitható.Esetleg szándékosan...