Akkor rosszul emlékeztem. Dán volt, nem norvég. Őket mindig összekeverem.A kiallított az dán Leopard 2 volt, egy idő után nem is engedték bele a népet.
Akkor rosszul emlékeztem. Dán volt, nem norvég. Őket mindig összekeverem.A kiallított az dán Leopard 2 volt, egy idő után nem is engedték bele a népet.
..... helyett német. A Wisent volt állítólag norvég.A kiallított az dán Leopard 2 volt, egy idő után nem is engedték bele a népet.

A Budaörsön kirakott volt dán, meg az is álca szín nélkül.A kiallított az dán Leopard 2 volt, egy idő után nem is engedték bele a népet.
Azt vitték Kecsóra is ahogy én láttam. De lehet, hogy igazad van. A budaörsi 100%, hogy dán volt.A Budaörsön kirakott volt dán, meg az is álca szín nélkül.
Sziasztok,
Átmászik a toronyba.Sziasztok,
A sofor at tud maszni a toronyba?
Ha nem, akkor mit csinal ilyenkor?
utána meg kirúgják!Átmászik a toronyba.


.....
Miért rúgnák ki? Nem állhat meg minden pocsolya előtt, hogy megnézze nem túl mély-e véletlenül a tanknak.utána meg kirúgják!![]()

Inkább vicc volt...lásd a smájli....Miért rúgnák ki? Nem állhat meg minden pocsolya előtt, hogy megnézze nem túl mély-e véletlenül a tanknak.![]()

Valaki tudja meg nagyon gyorsan, hogy hány kg volt az ominózus pótkocsi tömege amit leparkoltattak......
15 plusz tonna? Nos, lássuk csak... 153.000 korona lesz. Köszönöm!.......
Norvégiában a közutakon 63 tonna a maximális súlyhatár. A Norvég Közúti Közlekedési Hatóság az új év elején négy éjszakán át két ellenőrzőpontot hozott létre az E6-os autópályán, Jessheimben és Minnesundban.
Bjørn Uno Rogneby felügyelő arról számolt be, hogy összesen 125 nehéz tehergépjárművet ellenőriztek. Az eredmény 41 vezetéstől való eltiltás és a különböző szabálysértések miatt kiszabott bírságok hosszú listája. Bjørn Rogneby nyilvánvalóan szándékosan egy igazán nagy halat tett a lista végére, amelyet a "hálójukkal" fogtak ki, és rekordfogást értek el:
- Egy német közúti szerelvény egy tankot vitt Wren táborába. Itt kiderült, hogy a pótkocsi körülbelül 15.000 kilogrammal többet nyomott a megengedettnél, és 153.000 NOK
(kb. 18.000 dollár - A.K.) bírságot kapott .Az is kiderült, hogy a szállítás illegális volt, mert a fuvarozó cégnek nem volt engedélye rá. A harckocsit szállító pótkocsit lecsatlakoztattàk és az út szélén leparkolták, majd egy másik szállító felvette és elszállította Rena-nak.
Vektgebyr på 153.000 kroner - og anmeldt for ulovlig kabotasje
78 tonna, volt az össztömeg a pótkocsi tömegéről nem találtam infót, a pótkocsi típusa segíthet...Valaki tudja meg nagyon gyorsan, hogy hány kg volt az ominózus pótkocsi tömege amit leparkoltattak.
Csak a pórkocsi magában. Abból kiderül, hogy mennyi a Leopard tömege üresen.78 tonna.....
Na most egy kicsit utána néztem ennek a norvég médiában, az esetnek nagy visszhangja volt ezért a hatóság pontosította az információkat, tehát a tesztelésre érkező 2 Leo2-t Kielből kompal vitték át Norvégiába a német fuvarozó egy olyan útszakaszon szállította a Leo2-t ami külföldi rendszámű járműveknél engedély köteles amivel nem rendelkezett, a 15 tonna túlsúlyt úgy hozta össze, hogy a fuvarozó 95 tonnás diszpozíciót kért, de az ellenörző ponton 102 tonnát mérték ami 7 tonnával több mint a 95 tonnás diszpozíció, 15 tonna túlsúlynak az az oka, hogy túllépték az vontató és a pótkocsi tömegének arányát....Csak a pórkocsi magában. Abból kiderül, hogy mennyi a Leopard tömege üresen.
A vontató egy Mercedes Actros SLT 8x4 vagy 8x6 rövidebb tengelytávval, a tréler pedig esélyesen a Nooteboom MCO szériájának a 7 tengelyes változata. Jó keresgélést a tömegek után. Megtenném, de aludnom kell......
15 plusz tonna? Nos, lássuk csak... 153.000 korona lesz. Köszönöm!.......
Norvégiában a közutakon 63 tonna a maximális súlyhatár. A Norvég Közúti Közlekedési Hatóság az új év elején négy éjszakán át két ellenőrzőpontot hozott létre az E6-os autópályán, Jessheimben és Minnesundban.
Bjørn Uno Rogneby felügyelő arról számolt be, hogy összesen 125 nehéz tehergépjárművet ellenőriztek. Az eredmény 41 vezetéstől való eltiltás és a különböző szabálysértések miatt kiszabott bírságok hosszú listája. Bjørn Rogneby nyilvánvalóan szándékosan egy igazán nagy halat tett a lista végére, amelyet a "hálójukkal" fogtak ki, és rekordfogást értek el:
- Egy német közúti szerelvény egy tankot vitt Wren táborába. Itt kiderült, hogy a pótkocsi körülbelül 15.000 kilogrammal többet nyomott a megengedettnél, és 153.000 NOK
(kb. 18.000 dollár - A.K.) bírságot kapott .Az is kiderült, hogy a szállítás illegális volt, mert a fuvarozó cégnek nem volt engedélye rá. A harckocsit szállító pótkocsit lecsatlakoztattàk és az út szélén leparkolták, majd egy másik szállító felvette és elszállította Rena-nak.
Vektgebyr på 153.000 kroner - og anmeldt for ulovlig kabotasje
Hát ez érdekes.Nem kértek rá útvonalengedélyt?Meglehetősen hihetetlen......
15 plusz tonna? Nos, lássuk csak... 153.000 korona lesz. Köszönöm!.......
Norvégiában a közutakon 63 tonna a maximális súlyhatár. A Norvég Közúti Közlekedési Hatóság az új év elején négy éjszakán át két ellenőrzőpontot hozott létre az E6-os autópályán, Jessheimben és Minnesundban.
Bjørn Uno Rogneby felügyelő arról számolt be, hogy összesen 125 nehéz tehergépjárművet ellenőriztek. Az eredmény 41 vezetéstől való eltiltás és a különböző szabálysértések miatt kiszabott bírságok hosszú listája. Bjørn Rogneby nyilvánvalóan szándékosan egy igazán nagy halat tett a lista végére, amelyet a "hálójukkal" fogtak ki, és rekordfogást értek el:
- Egy német közúti szerelvény egy tankot vitt Wren táborába. Itt kiderült, hogy a pótkocsi körülbelül 15.000 kilogrammal többet nyomott a megengedettnél, és 153.000 NOK
(kb. 18.000 dollár - A.K.) bírságot kapott .Az is kiderült, hogy a szállítás illegális volt, mert a fuvarozó cégnek nem volt engedélye rá. A harckocsit szállító pótkocsit lecsatlakoztattàk és az út szélén leparkolták, majd egy másik szállító felvette és elszállította Rena-nak.
Vektgebyr på 153.000 kroner - og anmeldt for ulovlig kabotasje
A vontató vagy egy Mercedes Actros SLT 4165-s de szerintem egy újabb 4163-s a 4165-s önsúlya
A működés biztosítása érdekében a fórum alapvető, illetve opcionális sütiket használ..