Leopard 2

Canadian Leopard-2A4M MBT...

FI42SyOWQAEf-x9
 
:-):-).....

15 plusz tonna? Nos, lássuk csak... 153.000 korona lesz. Köszönöm!.......

02

Norvégiában a közutakon 63 tonna a maximális súlyhatár. A Norvég Közúti Közlekedési Hatóság az új év elején négy éjszakán át két ellenőrzőpontot hozott létre az E6-os autópályán, Jessheimben és Minnesundban.

Bjørn Uno Rogneby felügyelő arról számolt be, hogy összesen 125 nehéz tehergépjárművet ellenőriztek. Az eredmény 41 vezetéstől való eltiltás és a különböző szabálysértések miatt kiszabott bírságok hosszú listája. Bjørn Rogneby nyilvánvalóan szándékosan egy igazán nagy halat tett a lista végére, amelyet a "hálójukkal" fogtak ki, és rekordfogást értek el:

- Egy német közúti szerelvény egy tankot vitt Wren táborába. Itt kiderült, hogy a pótkocsi körülbelül 15.000 kilogrammal többet nyomott a megengedettnél, és 153.000 NOK
(kb. 18.000 dollár - A.K.) bírságot kapott .Az is kiderült, hogy a szállítás illegális volt, mert a fuvarozó cégnek nem volt engedélye rá. A harckocsit szállító pótkocsit lecsatlakoztattàk és az út szélén leparkolták, majd egy másik szállító felvette és elszállította Rena-nak.


Vektgebyr på 153.000 kroner - og anmeldt for ulovlig kabotasje
 
Miért rúgnák ki? Nem állhat meg minden pocsolya előtt, hogy megnézze nem túl mély-e véletlenül a tanknak. :D
Inkább vicc volt...lásd a smájli....
Ott sincsenek ezer szám talonban a kiképzett harckocsizók, szóval nyilván nem rúgják ki.
Inkább csak jól letolják legfeljebb, meg a kollégái cikizik kicsit. :)
 
  • Tetszik
Reactions: Rferi66
:):).....

15 plusz tonna? Nos, lássuk csak... 153.000 korona lesz. Köszönöm!.......

02

Norvégiában a közutakon 63 tonna a maximális súlyhatár. A Norvég Közúti Közlekedési Hatóság az új év elején négy éjszakán át két ellenőrzőpontot hozott létre az E6-os autópályán, Jessheimben és Minnesundban.

Bjørn Uno Rogneby felügyelő arról számolt be, hogy összesen 125 nehéz tehergépjárművet ellenőriztek. Az eredmény 41 vezetéstől való eltiltás és a különböző szabálysértések miatt kiszabott bírságok hosszú listája. Bjørn Rogneby nyilvánvalóan szándékosan egy igazán nagy halat tett a lista végére, amelyet a "hálójukkal" fogtak ki, és rekordfogást értek el:

- Egy német közúti szerelvény egy tankot vitt Wren táborába. Itt kiderült, hogy a pótkocsi körülbelül 15.000 kilogrammal többet nyomott a megengedettnél, és 153.000 NOK
(kb. 18.000 dollár - A.K.) bírságot kapott .Az is kiderült, hogy a szállítás illegális volt, mert a fuvarozó cégnek nem volt engedélye rá. A harckocsit szállító pótkocsit lecsatlakoztattàk és az út szélén leparkolták, majd egy másik szállító felvette és elszállította Rena-nak.


Vektgebyr på 153.000 kroner - og anmeldt for ulovlig kabotasje
Valaki tudja meg nagyon gyorsan, hogy hány kg volt az ominózus pótkocsi tömege amit leparkoltattak.
 
Csak a pórkocsi magában. Abból kiderül, hogy mennyi a Leopard tömege üresen.
Na most egy kicsit utána néztem ennek a norvég médiában, az esetnek nagy visszhangja volt ezért a hatóság pontosította az információkat, tehát a tesztelésre érkező 2 Leo2-t Kielből kompal vitték át Norvégiába a német fuvarozó egy olyan útszakaszon szállította a Leo2-t ami külföldi rendszámű járműveknél engedély köteles amivel nem rendelkezett, a 15 tonna túlsúlyt úgy hozta össze, hogy a fuvarozó 95 tonnás diszpozíciót kért, de az ellenörző ponton 102 tonnát mérték ami 7 tonnával több mint a 95 tonnás diszpozíció, 15 tonna túlsúlynak az az oka, hogy túllépték az vontató és a pótkocsi tömegének arányát....

Tehát úgy lehet megállapítani a Norvégiába szállított Leo üres tömegét, hogy a 102 tonnából levonjuk a jármű szerelvény súlyát, az ebben a topikban a "kihajózáskor" készült videóból könnyen meg lehet határozni a vontató pontos típusát, így gyerekjáték kiguglizni annak a súlyát már csak a pótkocsi pontos típusát kellene meghatározni, ha @Negan erre jár ő lehet ránézésre megmondja milyen típusú pótkocsi látható a képeken,hiszen ő nap mint nap kamionozik....
 
:):).....

15 plusz tonna? Nos, lássuk csak... 153.000 korona lesz. Köszönöm!.......

02

Norvégiában a közutakon 63 tonna a maximális súlyhatár. A Norvég Közúti Közlekedési Hatóság az új év elején négy éjszakán át két ellenőrzőpontot hozott létre az E6-os autópályán, Jessheimben és Minnesundban.

Bjørn Uno Rogneby felügyelő arról számolt be, hogy összesen 125 nehéz tehergépjárművet ellenőriztek. Az eredmény 41 vezetéstől való eltiltás és a különböző szabálysértések miatt kiszabott bírságok hosszú listája. Bjørn Rogneby nyilvánvalóan szándékosan egy igazán nagy halat tett a lista végére, amelyet a "hálójukkal" fogtak ki, és rekordfogást értek el:

- Egy német közúti szerelvény egy tankot vitt Wren táborába. Itt kiderült, hogy a pótkocsi körülbelül 15.000 kilogrammal többet nyomott a megengedettnél, és 153.000 NOK
(kb. 18.000 dollár - A.K.) bírságot kapott .Az is kiderült, hogy a szállítás illegális volt, mert a fuvarozó cégnek nem volt engedélye rá. A harckocsit szállító pótkocsit lecsatlakoztattàk és az út szélén leparkolták, majd egy másik szállító felvette és elszállította Rena-nak.


Vektgebyr på 153.000 kroner - og anmeldt for ulovlig kabotasje
A vontató egy Mercedes Actros SLT 8x4 vagy 8x6 rövidebb tengelytávval, a tréler pedig esélyesen a Nooteboom MCO szériájának a 7 tengelyes változata. Jó keresgélést a tömegek után. Megtenném, de aludnom kell.
 
A vontató egy Mercedes Actros SLT 8x4 vagy 8x6 rövidebb tengelytávval, a tréler pedig esélyesen a Nooteboom MCO szériájának a 7 tengelyes változata. Jó keresgélést a tömegek után. Megtenném, de aludnom kell.
A pótkocsi szerintem egy. Nooteboom MANOOVR MPL-114-07 amelynek az üres tömege 27820 kg...

Nooteboom MANOOVR MPL-114-07(V)

 
:):).....

15 plusz tonna? Nos, lássuk csak... 153.000 korona lesz. Köszönöm!.......

02

Norvégiában a közutakon 63 tonna a maximális súlyhatár. A Norvég Közúti Közlekedési Hatóság az új év elején négy éjszakán át két ellenőrzőpontot hozott létre az E6-os autópályán, Jessheimben és Minnesundban.

Bjørn Uno Rogneby felügyelő arról számolt be, hogy összesen 125 nehéz tehergépjárművet ellenőriztek. Az eredmény 41 vezetéstől való eltiltás és a különböző szabálysértések miatt kiszabott bírságok hosszú listája. Bjørn Rogneby nyilvánvalóan szándékosan egy igazán nagy halat tett a lista végére, amelyet a "hálójukkal" fogtak ki, és rekordfogást értek el:

- Egy német közúti szerelvény egy tankot vitt Wren táborába. Itt kiderült, hogy a pótkocsi körülbelül 15.000 kilogrammal többet nyomott a megengedettnél, és 153.000 NOK
(kb. 18.000 dollár - A.K.) bírságot kapott .Az is kiderült, hogy a szállítás illegális volt, mert a fuvarozó cégnek nem volt engedélye rá. A harckocsit szállító pótkocsit lecsatlakoztattàk és az út szélén leparkolták, majd egy másik szállító felvette és elszállította Rena-nak.


Vektgebyr på 153.000 kroner - og anmeldt for ulovlig kabotasje
Hát ez érdekes.Nem kértek rá útvonalengedélyt?Meglehetősen hihetetlen.
Lelombozlak,de ránézésre én sem tudom megmondani,hogy milyen márka,tipus,altipus.Skandináv vidéken 60 tonna a megengedett össztömeg,ami az engedélyezett utakon nem útvonalengedély köteles.Köznyelv svéd szerelvénynek hivja,25 méteres jószágok.Az felett útvonalengedély kell ott is.
Egyébb érdekesség történt,mig körbejártam a briteket?
 
A pótkocsi szerintem egy. Nooteboom MANOOVR MPL-114-07 amelynek az üres tömege 27820 kg...

Nooteboom MANOOVR MPL-114-07(V)

A vontató vagy egy Mercedes Actros SLT 4165-s de szerintem egy újabb 4163-s a 4165-s önsúlya
13700 kg a 4163-l nem találtam az önsúlyra vonatkozó tömegadatokat, de szerintem nagy eltérés nincs a 4165 képest így ha a 102 tonnából levonom, a pótkocsi 27820 és a vontató 13700 kg önsúlyát az nekem 60 480 kg-ra jön ki.

Tehát az én becslésem szerint annak a norvég tesztelésre szállított üres LEO2A7-nek a tömege 60 tonna körül lehet +/- 2 tonna....