A Budaörsön kirakott volt dán, meg az is álca szín nélkül.A kiallított az dán Leopard 2 volt, egy idő után nem is engedték bele a népet.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján házirendet kapott a topic.
Ezen témában - a fórumon rendhagyó módon - az oldal üzemeltetője saját álláspontja, meggyőződése alapján nem enged bizonyos véleményeket, mivel meglátása szerint az káros a járványhelyzet enyhítését célzó törekvésekre.
Kérünk, hogy a vírus veszélyességét kétségbe vonó, oltásellenes véleményed más platformon fejtsd ki. Nálunk ennek nincs helye. Az ilyen hozzászólásokért 1 alkalommal figyelmeztetés jár, majd folytatása esetén a témáról letiltás. Arra is kérünk, hogy a fórum más témáiba ne vigyétek át, mert azért viszont már a fórum egészéről letiltás járhat hosszabb-rövidebb időre.
Az elmúlt időszak tapasztalatai alapján frissített házirendet kapott a topic.
--- VÁLTOZÁS A MODERÁLÁSBAN ---
A források, hírek preferáltak. Azoknak, akik veszik a fáradságot és összegyűjtik ezeket a főként harcokkal, a háború jelenlegi állásával és haditechnika szempontjából érdekes híreket, (mindegy milyen oldali) forrásokkal alátámasztják és bonuszként legalább a címet egy google fordítóba berakják, azoknak ismételten köszönjük az áldozatos munkáját és további kitartást kívánunk nekik!
Ami nem a topik témájába vág vagy akár csak erősebb hangnemben is kerül megfogalmazásra, az valamilyen formában szankcionálva lesz
Minden olyan hozzászólásért ami nem hír, vagy szorosan a konfliktushoz kapcsolódó vélemény / elemzés azért instant 3 nap topic letiltás jár. Aki pedig ezzel trükközne és folytatná másik topicban annak 2 hónap fórum ban a jussa.
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján, és a kialakult helyzet kapcsán szeretnénk elkerülni a (többek között az ukrán topikban is tapasztalható) információs zajt, amit részben a hazai sajtóorgánumok hozzá nem értő cikkei által okozott visszhang gerjeszt. Mivel kizárható, hogy a hazai sajtó, vagy mainstream szakértők többletinformációval rendelkezzenek a fórumhoz képest a Wagner katonai magánvállalat oroszországi műveletével kapcsolatban, így kiegészítő szabály lép érvénybe a topik színvonalának megőrzése, javítása érdekében:
Ezen tartalmak az oldal tulajdonosának és moderátorainak belátása szerint egyéb szabálysértés hiányában is törölhetők, a törlés minden esetben (az erőforrások megőrzése érdekében) külön indoklás nélkül történik.
Preferáltak az elsődleges és másodlagos források, pl. a résztvevő felekhez köthető Telegram chat-ek, illetve az ezeket közvetlenül szemléző szakmai felületek, felhasználók.
A Budaörsön kirakott volt dán, meg az is álca szín nélkül.A kiallított az dán Leopard 2 volt, egy idő után nem is engedték bele a népet.
Azt vitték Kecsóra is ahogy én láttam. De lehet, hogy igazad van. A budaörsi 100%, hogy dán volt.A Budaörsön kirakott volt dán, meg az is álca szín nélkül.
Sziasztok,
Átmászik a toronyba.Sziasztok,
A sofor at tud maszni a toronyba?
Ha nem, akkor mit csinal ilyenkor?
utána meg kirúgják!Átmászik a toronyba.
Miért rúgnák ki? Nem állhat meg minden pocsolya előtt, hogy megnézze nem túl mély-e véletlenül a tanknak.utána meg kirúgják!
Inkább vicc volt...lásd a smájli....Miért rúgnák ki? Nem állhat meg minden pocsolya előtt, hogy megnézze nem túl mély-e véletlenül a tanknak.
Valaki tudja meg nagyon gyorsan, hogy hány kg volt az ominózus pótkocsi tömege amit leparkoltattak......
15 plusz tonna? Nos, lássuk csak... 153.000 korona lesz. Köszönöm!.......
Norvégiában a közutakon 63 tonna a maximális súlyhatár. A Norvég Közúti Közlekedési Hatóság az új év elején négy éjszakán át két ellenőrzőpontot hozott létre az E6-os autópályán, Jessheimben és Minnesundban.
Bjørn Uno Rogneby felügyelő arról számolt be, hogy összesen 125 nehéz tehergépjárművet ellenőriztek. Az eredmény 41 vezetéstől való eltiltás és a különböző szabálysértések miatt kiszabott bírságok hosszú listája. Bjørn Rogneby nyilvánvalóan szándékosan egy igazán nagy halat tett a lista végére, amelyet a "hálójukkal" fogtak ki, és rekordfogást értek el:
- Egy német közúti szerelvény egy tankot vitt Wren táborába. Itt kiderült, hogy a pótkocsi körülbelül 15.000 kilogrammal többet nyomott a megengedettnél, és 153.000 NOK
(kb. 18.000 dollár - A.K.) bírságot kapott .Az is kiderült, hogy a szállítás illegális volt, mert a fuvarozó cégnek nem volt engedélye rá. A harckocsit szállító pótkocsit lecsatlakoztattàk és az út szélén leparkolták, majd egy másik szállító felvette és elszállította Rena-nak.
Vektgebyr på 153.000 kroner - og anmeldt for ulovlig kabotasje
78 tonna, volt az össztömeg a pótkocsi tömegéről nem találtam infót, a pótkocsi típusa segíthet...Valaki tudja meg nagyon gyorsan, hogy hány kg volt az ominózus pótkocsi tömege amit leparkoltattak.
Csak a pórkocsi magában. Abból kiderül, hogy mennyi a Leopard tömege üresen.78 tonna.....
Na most egy kicsit utána néztem ennek a norvég médiában, az esetnek nagy visszhangja volt ezért a hatóság pontosította az információkat, tehát a tesztelésre érkező 2 Leo2-t Kielből kompal vitték át Norvégiába a német fuvarozó egy olyan útszakaszon szállította a Leo2-t ami külföldi rendszámű járműveknél engedély köteles amivel nem rendelkezett, a 15 tonna túlsúlyt úgy hozta össze, hogy a fuvarozó 95 tonnás diszpozíciót kért, de az ellenörző ponton 102 tonnát mérték ami 7 tonnával több mint a 95 tonnás diszpozíció, 15 tonna túlsúlynak az az oka, hogy túllépték az vontató és a pótkocsi tömegének arányát....Csak a pórkocsi magában. Abból kiderül, hogy mennyi a Leopard tömege üresen.
A vontató egy Mercedes Actros SLT 8x4 vagy 8x6 rövidebb tengelytávval, a tréler pedig esélyesen a Nooteboom MCO szériájának a 7 tengelyes változata. Jó keresgélést a tömegek után. Megtenném, de aludnom kell......
15 plusz tonna? Nos, lássuk csak... 153.000 korona lesz. Köszönöm!.......
Norvégiában a közutakon 63 tonna a maximális súlyhatár. A Norvég Közúti Közlekedési Hatóság az új év elején négy éjszakán át két ellenőrzőpontot hozott létre az E6-os autópályán, Jessheimben és Minnesundban.
Bjørn Uno Rogneby felügyelő arról számolt be, hogy összesen 125 nehéz tehergépjárművet ellenőriztek. Az eredmény 41 vezetéstől való eltiltás és a különböző szabálysértések miatt kiszabott bírságok hosszú listája. Bjørn Rogneby nyilvánvalóan szándékosan egy igazán nagy halat tett a lista végére, amelyet a "hálójukkal" fogtak ki, és rekordfogást értek el:
- Egy német közúti szerelvény egy tankot vitt Wren táborába. Itt kiderült, hogy a pótkocsi körülbelül 15.000 kilogrammal többet nyomott a megengedettnél, és 153.000 NOK
(kb. 18.000 dollár - A.K.) bírságot kapott .Az is kiderült, hogy a szállítás illegális volt, mert a fuvarozó cégnek nem volt engedélye rá. A harckocsit szállító pótkocsit lecsatlakoztattàk és az út szélén leparkolták, majd egy másik szállító felvette és elszállította Rena-nak.
Vektgebyr på 153.000 kroner - og anmeldt for ulovlig kabotasje
Hát ez érdekes.Nem kértek rá útvonalengedélyt?Meglehetősen hihetetlen......
15 plusz tonna? Nos, lássuk csak... 153.000 korona lesz. Köszönöm!.......
Norvégiában a közutakon 63 tonna a maximális súlyhatár. A Norvég Közúti Közlekedési Hatóság az új év elején négy éjszakán át két ellenőrzőpontot hozott létre az E6-os autópályán, Jessheimben és Minnesundban.
Bjørn Uno Rogneby felügyelő arról számolt be, hogy összesen 125 nehéz tehergépjárművet ellenőriztek. Az eredmény 41 vezetéstől való eltiltás és a különböző szabálysértések miatt kiszabott bírságok hosszú listája. Bjørn Rogneby nyilvánvalóan szándékosan egy igazán nagy halat tett a lista végére, amelyet a "hálójukkal" fogtak ki, és rekordfogást értek el:
- Egy német közúti szerelvény egy tankot vitt Wren táborába. Itt kiderült, hogy a pótkocsi körülbelül 15.000 kilogrammal többet nyomott a megengedettnél, és 153.000 NOK
(kb. 18.000 dollár - A.K.) bírságot kapott .Az is kiderült, hogy a szállítás illegális volt, mert a fuvarozó cégnek nem volt engedélye rá. A harckocsit szállító pótkocsit lecsatlakoztattàk és az út szélén leparkolták, majd egy másik szállító felvette és elszállította Rena-nak.
Vektgebyr på 153.000 kroner - og anmeldt for ulovlig kabotasje
A vontató vagy egy Mercedes Actros SLT 4165-s de szerintem egy újabb 4163-s a 4165-s önsúlya
megosztott felelőség a vezető megy de a pk parancsa alapján tartja az irányt. ahogy az alegység pk is hibázhatott hogy olyan helyre küldte a hkt...(a saját gyakteret azért illene ismerni.)Inkább vicc volt...lásd a smájli....
Ott sincsenek ezer szám talonban a kiképzett harckocsizók, szóval nyilván nem rúgják ki.
Inkább csak jól letolják legfeljebb, meg a kollégái cikizik kicsit.
Úgy tudom hogy a norvég tenderen 62,5 tonna kitétel szerepel a súlyraA vontató vagy egy Mercedes Actros SLT 4165-s de szerintem egy újabb 4163-s a 4165-s önsúlya
13700 kg a 4163-l nem találtam az önsúlyra vonatkozó tömegadatokat, de szerintem nagy eltérés nincs a 4165 képest így ha a 102 tonnából levonom, a pótkocsi 27820 és a vontató 13700 kg önsúlyát az nekem 60 480 kg-ra jön ki.
Tehát az én becslésem szerint annak a norvég tesztelésre szállított üres LEO2A7-nek a tömege 60 tonna körül lehet +/- 2 tonna....