Leopard 2

Leopard 2av teszt BRL fenyegetések ellen...:

uteiKohgKGQ.jpg

Átütési teljesítményben mi minek felel meg SZU oldalon 1980-as évek előtt! :
BRL 127 mm kb. 640 mm RHA HEAT
(Konkurs 9N131M 631 mm HEAT, 9M112 Kobra 600 mm HEAT)

BRL 107 mm Kb. 480 mm RHA HEAT
(Falanga 3M11 500 mm HEAT, 3M17 560 mm HEAT, Maljutka 9N110M 460 mm HEAT, Fagot 9N122M 460 mm HEAT, Konkurs 9M113 560 mm HEAT, RPG-7VL 550 mm HEAT, 3BK18M 550 mm HEAT)
Jól látható, hogy a legtöbb orosz töltett erősebb, mint a BRL 107 mm-s teszttöltett, de gyengébb, mint a BRL 127 mm-s.

BRL 81 mm kb. 380 mm RHA HEAT
(RPG-7S1 360 mm HEAT, Fagot 9M111 400 mm HEAT)

XM579E4 kb. 161 mm KE NATO 60 fokban
(115 mm 3BM21 acélrúd 135 mm KE NATO 60 fok , 115 mm 3BM28 uránrúd 205 mm NATO 60 fokban, vagyis 410 mm LOS)
 
Nincs több modernizáció: a Leopard 2 üzemeltető országok szembesültek a berendezések helyreállításának problémájával
"Ami a Leopard 2 tankok újjáépítését és fejlesztését illeti, egyre nagyobb problémákkal kell szembenéznünk. Minden európai hadsereg rohant a berendezések javítására és korszerűsítésére. Ez a rendelkezésre álló alkatrészek készletének drasztikus csökkenéséhez vezetett [a világpiacon]. ezen alkatrészek némelyikét már nem gyártják"
A végén még vissza fogunk térni a T72-esekhez
 
Nincs több modernizáció: a Leopard 2 üzemeltető országok szembesültek a berendezések helyreállításának problémájával
"Ami a Leopard 2 tankok újjáépítését és fejlesztését illeti, egyre nagyobb problémákkal kell szembenéznünk. Minden európai hadsereg rohant a berendezések javítására és korszerűsítésére. Ez a rendelkezésre álló alkatrészek készletének drasztikus csökkenéséhez vezetett [a világpiacon]. ezen alkatrészek némelyikét már nem gyártják"
A végén még vissza fogunk térni a T72-esekhez

Ez az eredeti lengyel írás, amire az általad linkelt cikk hivatkozik:

 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson
Nincs több modernizáció: a Leopard 2 üzemeltető országok szembesültek a berendezések helyreállításának problémájával
Szia,

Nem pont azert lettek modernizalva a Leo-2A4-eseink, hogy hosszu tavon biztositott legyen az alkatreszellatas?
Vagyis a cikk cimevel ellentetben a valosag inkabb az a Leo-2A4 uzemeltetok szamara, hogy kotelezo modernizalniuk, viszont azt gond nelkul megtehetik.

Eleve, mivel a Leo2-A7-esek jelenleg is gyartasban vannak, es a Leo-2A4-esek jelenleg is modernizalas alatt vannak Leo-2A7V-re, erdekes gondolat lenne, hogy ez nem lehetseges.
 
Szia,

Nem pont azert lettek modernizalva a Leo-2A4-eseink, hogy hosszu tavon biztositott legyen az alkatreszellatas?
Vagyis a cikk cimevel ellentetben a valosag inkabb az a Leo-2A4 uzemeltetok szamara, hogy kotelezo modernizalniuk, viszont azt gond nelkul megtehetik.

Eleve, mivel a Leo2-A7-esek jelenleg is gyartasban vannak, es a Leo-2A4-esek jelenleg is modernizalas alatt vannak Leo-2A7V-re, erdekes gondolat lenne, hogy ez nem lehetseges.
Szerintem modernizálásnak nem nagyon nevezhetjük, inkább felújításnak.
 
  • Tetszik
Reactions: Nemerson
Ez az eredeti lengyel írás, amire az általad linkelt cikk hivatkozik:

A probléma nem a fejlesztés, hanem a javítások és nagyjavítások régebbi verziós leopardokhoz. Az újakhoz van alkatrész, ami azt eredményezi, hogy a régi verziókat hasznàló országok kénytelenek lesznek komplett modernizációt elvégezni. Amit csak a németek tudnak megcsinálni vagyis csilingelni fog a kassza..
 
Nyílt nap volt a németeknél...

Tag der offenen Tür Panzerbataillon 393 und versorgungsbataillon 131, Kyffhäuser-Kaserne Bad Frankenhausen.

Changing the powerpack of a Leopard 2A7V in about 20 minutes.

(Recorded at the open door day of Panzerbataillon 393 und versorgungsbataillon 131 in Bad Frankenhausen. )

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Nincs több modernizáció: a Leopard 2 üzemeltető országok szembesültek a berendezések helyreállításának problémájával
"Ami a Leopard 2 tankok újjáépítését és fejlesztését illeti, egyre nagyobb problémákkal kell szembenéznünk. Minden európai hadsereg rohant a berendezések javítására és korszerűsítésére. Ez a rendelkezésre álló alkatrészek készletének drasztikus csökkenéséhez vezetett [a világpiacon]. ezen alkatrészek némelyikét már nem gyártják"
A végén még vissza fogunk térni a T72-esekhez
Mert a régi T-72-eseinkhez gyártunk itt NATO-n belül alkat részt? :D

A mi Leopard 2-eseinkhez (A7) biztos lesz alkatrész, mert új gyártásúak.
A régi A4-esek életben tartásával lehet gond...
 
Most megint előkerült a spanyol Leopardok Ukrajnába küldése - EU-s pénzből fizetnék a felújításukat...

 
  • Tetszik
  • Dühítő
Reactions: fip7 and Pogány
Mert a régi T-72-eseinkhez gyártunk itt NATO-n belül alkat részt? :D

A mi Leopard 2-eseinkhez (A7) biztos lesz alkatrész, mert új gyártásúak.
A régi A4-esek életben tartásával lehet gond...
Az A4-ekkel sem lesz gondunk esélyesen, mert amit már nem gyártanak fixen, azok a stabilizátorok, de okosan lecseréltettük modernre. Az optikákkal, ha azok nem lettek módosítva lehet még gond, de karbantartással vagy kannibalizációval(vannak tornyaink) megoldható a kérdés. Jószerével minden más beszerezhető, hiszen a motor, váltó új alkatrésszel is javítható, futómű elemeket több országban is gyártanak, ágyút gyártanak, elektronikus berendezéseket gyártanak.